Воробйов А.М. та Демчук О.О. (2015) УМОВИ АДАПТАЦІЇ ТА ФАКТОРИ ДЕЗАДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 52-55.
|
Текст
Воробйов А.М., Демчук О.О..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Термін «адаптація» використовується для опису різних проблем і труднощів, що виникають при переході з одного ступеня навчання на інший.
У психологічному плані це процес взаємодії особистості із середовищем, при якому особистість повинна враховувати особливості середовища й активно впливати на нього, щоб забезпечити задоволення своїх основних потреб. Цей процес полягає в пошуку й використанні засобів і способів задоволення потреб: потреби в безпеці, фізіологічних потреб, потреби у прийнятті та любові, у визначенні та повазі, потреби в самоствердженні, самовираженні й у розвитку. Якщо цього немає - виникає дезадаптація.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Воробйов А.М. Умови адаптації та фактори дезадаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі А.М.Воробйов, О.О.Демчук // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2015. - Вип. 4. - С. 52-55. |
Ключові слова: | адаптація, дезадаптація, студенти, професія, майбутній фахівець, навчальна діяльність, взаємостосунки |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 07 Жов 2020 09:40 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 09:40 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/976 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |