Грипич С.Н. (2012) РОЛЬ ДИТЯЧОЇ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ ТА МОВНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип. 5): (48). с. 136-139.
|
Текст
С.Н. ГРИПИЧ_Ozfm_2012_5_32.pdf Завантажити (254kB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізується роль і значення дитячої книги, художньої літератури в цілому, що впливає на мовний розвиток дитини, знання нею рідної мови та формує особисту, духовну культуру, мораль, ціннісно-орієнтаційну систему індивіда.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Грипич С.Н. Роль дитячої художньої літератури у формуванні особистості та мовного розвитку дитини / С.Н.Грипич // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - Рівне, 2012. - Вип. 5 (48). - С. 136-139. |
Ключові слова: | дитяча книга, дитяча художня література, дитячий письменник, виховання, розвиток, педагогічна освіта, рідна мова, українська мова, дитячий садок, педагог |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 82 Художня література. Літературознавство |
Підрозділи: | Наукова бібліотека |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 11 Лист 2021 07:39 |
Останні зміни: | 11 Лист 2021 07:40 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9799 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |