Курята Ю.В. (2009) ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ОДНОГО З ПРОВІДНИХ ЧИННИКІВ СОЦІАЛЬНОГО ДОРОСЛІШАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ). Психологія навчання, 2009 (Т.Х): Вип.15. с. 240-250.
|
Текст
Психолого-дидактичні особливості стимулювання розвитку креативного мислення....pdf Завантажити (301kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розмежовано творчі характеристики – «творчість», «креативність», «творче мислення» та «креативне мислення». Розглянуто значення креативного мислення молодших школярів у контексті їх соціалізації. Проаналізовано питання стимулювання креативного мислення учнів початкових класів засобами іноземної мови.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Курята Ю.В. Психолого-дидактичні особливості стимулювання розвитку креативного мислення як одного з провідних чинників соціального дорослішання молодших школярів (засобами іноземної мови) / Ю.В.курята // Психологія навчання / за ред. С.Д. Максименка. – Київ : ДП «Інформаційно-аналітичне агенство», 2009. – Том. Х, вип. 15. – С. 240-250. Фахове видання. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 15 Лист 2021 10:29 |
Останні зміни: | 15 Лист 2021 10:29 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9812 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |