Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ОДНОГО З ПРОВІДНИХ ЧИННИКІВ СОЦІАЛЬНОГО ДОРОСЛІШАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ)

Курята Ю.В. (2009) ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ОДНОГО З ПРОВІДНИХ ЧИННИКІВ СОЦІАЛЬНОГО ДОРОСЛІШАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ). Психологія навчання, 2009 (Т.Х): Вип.15. с. 240-250.

[img]
Перегляд
Текст
Психолого-дидактичні особливості стимулювання розвитку креативного мислення....pdf

Завантажити (301kB) | Перегляд

Анотація

У статті розмежовано творчі характеристики – «творчість», «креативність», «творче мислення» та «креативне мислення». Розглянуто значення креативного мислення молодших школярів у контексті їх соціалізації. Проаналізовано питання стимулювання креативного мислення учнів початкових класів засобами іноземної мови.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Курята Ю.В. Психолого-дидактичні особливості стимулювання розвитку креативного мислення як одного з провідних чинників соціального дорослішання молодших школярів (засобами іноземної мови) / Ю.В.курята // Психологія навчання / за ред. С.Д. Максименка. – Київ : ДП «Інформаційно-аналітичне агенство», 2009. – Том. Х, вип. 15. – С. 240-250. Фахове видання.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 15 Лист 2021 10:29
Останні зміни: 15 Лист 2021 10:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9812

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу