Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Бісовецька Л.А."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 68.

Бісовецька Л.А. та Шостак А.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ ПРО ЗАЙМЕННИК ЯК ЧАСТИНУ МОВИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 33-36.

Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ВДУМЛИВЕ ЧИТАННЯ НАУКОВИХ ТЕКСТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2024: Вип. 3. с. 63-70.

Піцкова А.Ю. та Бісовецька Л.А. (2024) РОЗВИТОК АКЦЕНТУАЦІЙНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 99-101.

Сокол Н.В. та Бісовецька Л.А. (2024) ОВОЛОДІННЯ ПРИЙОМАМИ РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ ЗДОБУВАЧАМИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 121-124.

Ткачук М.Р. та Бісовецька Л.А. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 104-106.

Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2024) АКТУАЛІЗАЦІЯ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтегаційний вимір, 2024. с. 27-32.

Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) Формування читацької компетентності учнів початкової школи. Сучасні технології початкової освіти: реалі та перспективи, 2024. с. 80-85.

Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ І КОМУНІКАЦІЙНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наукова колекція Навчально-наукового інституту Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2024: Вип. 1. с. 136-138.

Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Оновлення моделі інтегральних компетентностей в контексті досягнення цілей сталого розвитку, 2024. с. 164-168.

Сокол Н.В. та Бісовецька Л.А. (2024) ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 97-100.

Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2024) ВИВЧЕННЯ ДІАЛЕКТИЗМІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2024. с. 26-29.

Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Сучасні технології початкової освіти: реалії та перспективи, 2024 (Вип.11). с. 203-209.

Шостак А.В. та Бісовецька Л.А. (2024) ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ЗАЙМЕННИКА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 124-126.

Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2024) ВИВЧЕННЯ ДІАЛЕКТИЗМІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2024. с. 26-29.

Бойко О.П. та Бісовецька Л.А. (2023) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПОНЯТТЯ ПРО КОМУНІКАТИВНУ РОЛЬ СПОЛУЧНИКІВ І ЧАСТОК У МОВЛЕННІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 12-14.

Давидюк В. Ю. та Бісовецька Л.А. (2023) РЕАЛІЗАЦІЯ ВИДІВ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 153-155.

Мендрик А.В. та Бісовецька Л.А. (2023) ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕКСТУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 138-141.

Мороз І.С. та Бісовецька Л.А. (2023) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ КРИТИЧНОГО ОСВОЄННЯ МЕДІАСЕРЕДОВИЩА НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 42-43.

Рибчак Л.Я. та Бісовецька Л.А. (2023) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У МЕЖАХ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МОВЛЕННЯ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 49-52.

Бісовецька Л.А. та Верхова І. (2023) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІЦЕЇСТІВ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 152-161.

Бісовецька Л.А. (2023) КУЛЬТУРА НАУКОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького, 2023: Вип.2. с. 179-184.

Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2023) УДОСКОНАЛЕННЯ ВДУМЛИВОГО ЧИТАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023: Вип. 4. с. 82-88. ISSN 2786-4707

Мороз І.С. та Бісовецька Л.А. (2022) Вплив медіа на формування соціального досвіду учнів початкової школи. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 30-32.

Бісовецька Л.А. (2022) ВІДМІННІСТЬ ТА СУТЬ ПОНЯТЬ "КУЛЬТУРА МОВИ" Й "КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ". Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 229-233.

Бісовецька Л.А. (2022) КОМПЛЕКС ТРЕНУВАЛЬНИХ ВПРАВ З ФОРМУВАННЯ ПРАВИЛЬНОГО МОВЛЕННЯ (НА МАТЕРІАЛІ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ "ПРИКМЕТНИК"). Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 245-260.

Бісовецька Л.А. (2022) ІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА ОДНОГО З РІЗНОВИДІВ НЕСТАНДАРТНОГО УРОКУ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 351-356.

Бісовецька Л.А. (2022) ПІДГОТОВКА ДО ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ ТА МЕТОДИКА ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 371-383.

Бісовецька Л.А. (2022) ПРАКТИКА ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ТА ЗВО. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 404-416.

Ігнатенко О.В. та Бісовецька Л.А. (2021) ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ПРИСЛІВНИКА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 92-93.

Коваль Б.В. та Бісовецька Л.А. (2021) ЗАВДАННЯ ТА ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ МОРФЕМІКИ І СЛОВОТВОРУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 94-96.

Матвіюк А.М. та Бісовецька Л.А. (2021) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ СИСТЕМНОСТІ ЛЕКСИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 101-103.

Тростянчук М.С. та Бісовецька Л.А. (2021) ФУНКЦІОНАЛЬНО-СТИЛІСТИЧНЕ СПРЯМУВАННЯ У ВИВЧЕННІ МОВНИХ ЯВИЩ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 125-127.

Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2021) СТИЛІСТИЧНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА ЯК ЗАСІБ МОВНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРСОНАЖІВ ТВОРІВ Г.ВДОВИЧЕНКО. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. с. 101-104.

Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2021) ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОСЛІДНИЦЬКИМИ УМІННЯМИ В УМОВАХ НЕСТАНДАРТНОГО ЗАНЯТТЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2021: Вип.3. с. 14-21.

Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2021) фОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОСЛІДНО-ПОШУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій, 2021. с. 96-100.

Бісовецька Л.А. (2021) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СЛУЖБОВИХ ЧАСТИН МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Problems of practical application of innovations, methodology and experience, 2021. с. 121-124.

Бісовецька Л.А. та Верхова І.П. (2020) МЕТОД ПРОЄКТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ. Інноватика у вихованні: Вип. 12. с. 85-92. ISSN 2411-4553

Бісовецька Л.А. (2020) КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ЗЕМЛІ В МОВНІЙ КАРТИНІ СВІТУ УКРАЇНЦІВ. Науковий вісник ДДПУ імені І. Франка, 2020 (№ 13). с. 5-10.

Бісовецька Л.А. (2020) ДІЄСЛІВНИЙ СЛОВОТВІР ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 64-67.

Бісовецька Л.А. та Кирилюк Ю.Ю. (2020) ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ ПРО СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 121-123.

Бісовецька Л.А. та Дацишина І.В. (2019) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМІННЯ СТВОРЮВАТИ ТЕКСТ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 37-39.

Бісовецька Л.А. (2019) СЕМАНТИКА СУБСТАНТИВНИХ ПРЕФІКСІВ В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. с. 95-98.

Савич Л.В. та Бісовецька Л.А. (2019) ТВОРЧІ ПЕРЕКАЗИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 151-153.

Дідушок В.О. та Бісовецька Л.А. (2019) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ СЛУЖБОВИХ ЧАСТИН МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 52-53.

Матвійчук І.В. та Бісовецька Л.А. (2019) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ УКРАЇНСЬКОГО МОВЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 101-103.

Бісовецька Л.А. (2019) СУФІКСАЛЬНИЙ СЛОВОТВІР ДІЄСЛІВ У МОВІ ПЕРЕСОПНИЦЬКОГО ЄВАНГЕЛІЯ. Мова і культура, 2019 (Вип. 2): Т. ІІ(197). с. 263-269. ISSN 2522-4948, 2522-493Х

Деркач Т.В. та Бісовецька Л.А. (2018) ОСНОВИ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 41-45.

Ковальська В.В. та Бісовецька Л.А. (2018) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНОМОВЛЕННЄВИХ ЗНАНЬ,УМІНЬ І НАВИЧОК НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 63-66.

Петрик Т.А. та Бісовецька Л.А. (2018) КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ СЛОВА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 87-89.

Бісовецька Л.А. та Козіцька О.А. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СКЛАДНИХ БАГАТОКОМПОНЕНТНИХ РЕЧЕНЬ У КОНФЕСІЙНОМУ СТИЛІ. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського, 2018 (№ 3): Т. 29(68). с. 1-5.

Бісовецька Л.А. (2018) РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. НАУКОВІ ЗАПИСКИ, 2018: Вип. 173. с. 72-76. ISSN 2521–1919

Бісовецька Л.А. та Верхова І.П. (2017) ВИХОВНА РОБОТА ШКОЛИ ЩОДО БЕЗПЕКИ ШКОЛЯРІВ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 75-83. ISSN 2411-4553

Бісовецька Л.А. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 70-74.

Бісовецька Л.А. (2017) МОВА ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ І ЮНАЦТВА. Одеський лінгвістичний вісник, 2017: Спецвип.. с. 43-46.

Бісовецька Л.А. та Верхова І.П. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 73-81. ISSN 2411-4553

Бісовецька Л.А. (2016) РОЛЬ ПЕРІОДИЧНОЇ ПРЕСИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 74-82. ISSN 2411-4553

Бісовецька Л.А. (2016) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 96-99.

Бісовецька Л.А. (2016) ЗАСОБИ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ КАТЕГОРІЇ ОЦІНКИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ (на матеріалі творів І. Роздобудько). Проблеми лінгвістичної семантики, 2016. с. 60-63.

Бісовецька Л.А. (2016) КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ СЛОВА ПІД ЧАС ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМИ "БУДОВА СЛОВА" В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016 (1): (303). с. 28-33.

Ковальчук Н.А. та Бісовецька Л.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ УМОВНО-СИМВОЛІЧНОЇ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 86-90.

Бісовецька Л.А. (2015) РОЛЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 127-133. ISSN 2411-4553

Бісовецька Л.А. (2015) УКРАЇНСЬКІ МУЛЬТФІЛЬМИ ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 93-102. ISSN 2411-4553

Бісовецька Л.А. (2015) ВИВЧЕННЯ МОРФЕМІКИ І СЛОВОТВОРУ В УМОВАХ НОВОЇ СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 4-5.

Бісовецька Л.А. (2015) У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 50-53.

Бісовецька Л.А. (2015) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ ТЕРМІНИ В ЕПІСТОЛЯРНІЙ СПАДЩИНІ ОЛЬГИ КОБИЛЯНСЬКОЇ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 122-125.

Мачелюк С.В. та Бісовецька Л.А. ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 107-109.

Бісовецька Л.А. КУЛІНАРОНІМИ У ПОВІСТІ-ХРОНІЦІ І.С. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «СТАРОСВІТСЬКІ БАТЮШКИ ТА МАТУШКИ». Мова і культура, 2014 (Т.6): Вип.17. с. 321-327.

Бісовецька Л.А. КУЛЬТУРА НАУКОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Sun Dec 22 06:58:41 2024 EET.