Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Косарєва Г.М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 71.

Шостак О.О. та Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Борисова О.О. (2025) ЗНАЧЕННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ В ДІТЕЙ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Педагогічна академія, 2025. с. 1-15. ISSN 2786-9458

Дичківська І.М. та Джеджера К.В. та Косарєва Г.М. (2025) ВИПУСКОВА КАФЕДРА ЯК СУБ’ЄКТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТІ. Переспективи та інновації науки, 2025 (№3(49)). с. 452-464.

Совик Т.О. та Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Борисова О.О. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ В СОЦІУМІ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Наукові інновації та передові технології, 2025: №3(43). с. 1432-1443. ISSN 2786-5274

Совик Т.О. та Косарєва Г.М. та Федорова Н.В. (2025) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШЛЯХОМ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА МАТЕМАТИЧНИХ ТЕРМІНІВ І ПОНЯТЬ. Суспільство та національні інтереси, 2025: №3(11). с. 339-351. ISSN 3041 - 1572 Online

Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Войтович О.В. та Борисова О.О. та Гаєвська А.В. (2025) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Академічні візії, 2025: Вип. 39. с. 1-8.

Совик Т.О. та Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Борисова О.О. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ В СОЦІУМІ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Наукові інновації та передові технології, 2025 (№3): 43. с. 1432-1443.

Рига С. та Косарєва Г.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З АЛАЛІЄЮ В УМОВАХ ІРЦ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 7-8.

Гаркушенко А. та Косарєва Г.М. (2024) ВІДНОВЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЯ ПРИ ДИТЯЧІЙ АФАЗІЇ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 60-63.

Калько Н. та Косарєва Г.М. (2024) АНАЛІЗ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПРОБЛЕМ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 106-109.

Косарєва Г.М. (2024) ФОРМУВАННЯ ЗВУКО-СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ ІЗ МОТОРНОЮ АЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 124-127.

Луценко А. та Косарєва Г.М. (2024) КОРЕКЦІЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З РОЗЛАДОМ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ ЗАСОБАМИ НАТУРАЛІСТИЧНИХ ПОВЕДІНКОВИХ ПІДХОДІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 159-161.

Тушич А. та Косарєва Г.М. (2024) СЕНСОРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК МЕТОД КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З РАС. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. 279-28/2.

Юрим О. та Косарєва Г.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ МОТОРНОЇ АЛАЛІЇ ЯК ТЯЖКОГО МОВЛЕННЄВОГО ПОРУШЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 318-321.

Косарєва Г.М. (2024) ГУМАНІСТИЧНА ФУНКЦІЯ ПЕДАГОГІКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ ЯК ПРОЯВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ТА ІНТЕРЕСІВ МАЙБУТНЬОГО ЛОГОПЕДА У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень, 2024. с. 198-200.

Косарєва Г.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З АЛАЛІЄЮ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ. Перспективи розвитку науки, освіти і суспільства в контексті євроінтеграції, 2024 (Ч. 1). с. 9-11.

Косарєва Г.М. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Гаєвська А.В. (2024) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВИХ РОБІТ З НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН "ЛОГОПЕДІЯ", "ЛОГОПЕДІЯ З МЕТОДИКОЮ". [Методичні рекомендації]

Мовчун В. та Косарєва Г.М. (2024) ДІАГНОСТИКА СЕНСО-МОТОРНОЇ АФАЗІЇ. Пріоритетні напрямки та вектори розвитку світової науки, 2024. с. 61-63.

Мовчун В. та Косарєва Г.М. (2024) ЛОГОПЕДИЧНІ МЕТОДИ ТЕРАПІЇ СЕНСО-МОТОРНОЇ АФАЗІЇ. Теоретичне та практичне застосування результатів сучасної науки, 2024. с. 52-53.

Рабчук К. та Косарєва Г.М. (2024) ІГРОВА ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЩО ЗАЇКАЮТЬСЯ. Пріоритетні напрямки та вектори розвитку світової науки, 2024. с. 66-68.

Рига С.М. та Косарєва Г.М. (2024) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З АЛАЛІЄЮ В УМОВАХ ІРЦ. Пріоритетні напрямки та вектори розвитку світової науки, 2024. с. 64-65.

Харковець В. та Косарєва Г.М. (2024) АКТИВІЗАЦІЯ ТА КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ. Пріоритетні напрямки та вектори розвитку світової науки, 2024. с. 57-60.

Янчишина А. та Косарєва Г.М. (2024) КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Пріоритетні напрямки та вектори розвитку світової науки, 2024. с. 69-70.

Янчишина А. та Косарєва Г.М. (2024) КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Теоретичне та практичне застосування результатів сучасної науки, 2024. с. 47-48.

Косарєва Г.М. (2023) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Наукові орієнтири: теорія та практика досліджень, 2023. с. 159-161.

Косарєва Г.М. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВІДНОВЛЕННЯ МОВЛЕННЯ ПРИ СЕМАНТИЧНІЙ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 75-77.

Косарєва Г.М. та Ворощук Н. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАЇКАННЯМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 77-79.

Косарєва Г.М. та Заморська Л. (2021) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В КОРЕКЦІЙНО-ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 79-81.

Косарєва Г.М. та Серикина С. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТПМ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 81-82.

Косарєва Г.М. та Сива О. (2021) ФОРМУВАННЯ ЗВУКО-СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ З МОТОРНОЮ АЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 83-85.

Косарєва Г.М. та Хлистік С. (2021) СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ТА ЇЇ СІМ’Ї. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 85-87.

Косарєва Г.М. (2020) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 136-150. ISBN 978-966-416-767-0

Косарєва Г.М. та Драгун Я. (2020) КОРЕКЦІЙНО ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ АКТИВНОГО І ПАСИВНОГО СЛОВНИКА У ДОШКІЛЬНИКІВ З РИНОЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 92-94.

Косарєва Г.М. та Гаврилюк С. (2020) ПРОБЛЕМА ВІДНОВЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ФУНКЦІЇ ПРИ ЕФЕРЕНТНІЙ МОТОРНІЙ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 94-96.

Косарєва Г.М. та Гаєвська А.В. (2020) ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 96-98.

Косарєва Г.М. та Коханевич А. (2020) КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА ПРИ ДИНАМІЧНІЙ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 99-101.

Косарєва Г.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 176-182.

Коханевич А.В. та Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ХВОРИХ ІЗ ДИНАМІЧНОЮ ФОРМОЮ АФАЗІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 80-82.

Дичківська І.М. та Козлюк О.А. та Косарєва Г.М. та Косарєва О.І. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. та Федорова Н.В. та Войтович О.В. та Юрчук О.І. (2019) ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Навчальні матеріали]

Булавіна Т.О. та Косарєва Г.М. (2019) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ДЦП ЗАСОБАМИ ЛОГОПЕДИЧНОГО МАСАЖУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 22-23.

Гаврилюк С.В. та Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ ПРИ ЕФЕРЕНТНІЙ МОТОРНІЙ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 31-32.

Гаєвська А.В. та Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТПМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали ІІ, 2019. с. 34-35. (У пресі)

Гончук В.В. та Косарєва Г.М. (2019) ПРИКЛАДНИЙ АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ (АВА) ЯК МЕТОД КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ РАС. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 41-42.

Драгун Я.С. та Косарєва Г.М. (2019) КОРЕКЦІЙНО ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СЕНСОРНОЮ АЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 59-61.

Косарєва Г.М. (2019) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 97-99.

Лисик К.В. та Косарєва Г.М. (2019) НАСТУПНІСТЬ У ВИХОВАННІ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ І МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 112-113.

Люшин С.Ю. та Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОЇ СФЕРИ В ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 116-117.

Отрода С.П. та Косарєва Г.М. (2019) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВО-РУХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДЦП. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 143-144.

Семенюк М.М. та Косарєва Г.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 163-164.

Хрящевська Т.В. та Косарєва Г.М. (2019) РОЛЬ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ В ДОШКІЛЬНИКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 182-184.

Косарєва Г.М. (2019) ДИФЕРЕНЦІЙНА ДІАГНОСТИКА ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА. Актуальні проблеми дошкільної та спецальної освіти, 2019. с. 97-99. ISSN 2519-1942

Косарєва Г.М. (2018) ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 140-147. ISSN 2411-4553

Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПОВЕДІНКОВОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018 (Вип.24): Ч.1. с. 138-143. ISSN 2309-9763

Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. (2018) Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Логопедія». [Методичні рекомендації]

Близнюк Н.В. та Косарєва Г.М. (2018) ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ УВАГИ В УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 14.

Денисюк І.О. та Косарєва Г.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГОР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 58-59.

Ливицький Б.О. та Косарєва Г.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДО ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 101-102.

Мельничук А.В. та Косарєва Г.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 108-110.

Шикула З.О. та Косарєва Г.М. (2018) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 202-203.

Люшин С.Ю. та Косарєва Г.М. (2018) ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ КАЗКИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 117-119.

Семенюк М.М. та Косарєва Г.М. (2018) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 157-159.

Косарєва Г.М. (2017) ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 163-167.

Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. (2017) Методичний посібник для студентів 3 курсу спеціальності 016 «Спеціальна освіта. Логопедія» з написання курсових робіт. [Методичні рекомендації]

Косарєва Г.М. (2016) ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Молодий вчений, 2016 (№3): (30). с. 394-397. ISSN 2313-2167, 2304-5809

Косарєва Г.М. (2016) ПЕДАГОГІЧНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору, 2016. с. 372-379.

Косарєва Г.М. (2016) ВИЯВЛЕННЯ СТРУКТУРИ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 99-103.

Косарєва Г.М. (2015) ФОРМИРОВАНИЕ ТОЛЕРАНТНОГО ОТНОШЕНИЯ К ДЕТЯМ С ОГРАНИЧЕННЫМИ ВОЗМОЖНОСТЯМИ ЗДОРОВЬЯ В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. The Way of Sciense, 2015 (№2): (12). с. 105-107. ISSN 2311-2158

Косарєва Г.М. (2015) СТРУКТУРА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, 2015 (Вип.27). с. 78-84.

Косарєва Г.М. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ В АСПЕКТІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Сучасні проблеми логопедії та реабілітації, 2014. с. 220-225.

Косарєва Г.М. (2014) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 87-90.

Косарєва Г.М. (2012) КЛІНІЧНІ ПРОЯВИ, ОЗНАКИ ТА СИМПТОМИ РАННЬОГО ДИТЯЧОГО АУТИЗМУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 90-94.

Косарєва Г.М. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОГО ТА МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З АУТИСТИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 163-167.

Цей список був створений у Sat Apr 19 10:49:02 2025 EEST.