Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Косарєва Г.М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 34.

Розділ Книги

Косарєва Г.М. (2020) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 136-150. ISBN 978-966-416-767-0

Стаття

Коханевич А.В. та Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ХВОРИХ ІЗ ДИНАМІЧНОЮ ФОРМОЮ АФАЗІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 80-82.

Булавіна Т.О. та Косарєва Г.М. (2019) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ДЦП ЗАСОБАМИ ЛОГОПЕДИЧНОГО МАСАЖУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 22-23.

Гаврилюк С.В. та Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ ПРИ ЕФЕРЕНТНІЙ МОТОРНІЙ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 31-32.

Гаєвська А.В. та Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТПМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали ІІ, 2019. с. 34-35. (У пресі)

Гончук В.В. та Косарєва Г.М. (2019) ПРИКЛАДНИЙ АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ (АВА) ЯК МЕТОД КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ РАС. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 41-42.

Драгун Я.С. та Косарєва Г.М. (2019) КОРЕКЦІЙНО ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СЕНСОРНОЮ АЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 59-61.

Косарєва Г.М. (2019) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 97-99.

Лисик К.В. та Косарєва Г.М. (2019) НАСТУПНІСТЬ У ВИХОВАННІ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ І МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 112-113.

Люшин С.Ю. та Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОЇ СФЕРИ В ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 116-117.

Отрода С.П. та Косарєва Г.М. (2019) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВО-РУХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДЦП. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 143-144.

Семенюк М.М. та Косарєва Г.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 163-164.

Хрящевська Т.В. та Косарєва Г.М. (2019) РОЛЬ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ В ДОШКІЛЬНИКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 182-184.

Косарєва Г.М. (2018) ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 140-147. ISSN 2411-4553

Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПОВЕДІНКОВОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018 (Вип.24): Ч.1. с. 138-143. ISSN 2309-9763

Близнюк Н.В. та Косарєва Г.М. (2018) ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ УВАГИ В УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 14.

Денисюк І.О. та Косарєва Г.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГОР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 58-59.

Ливицький Б.О. та Косарєва Г.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДО ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 101-102.

Мельничук А.В. та Косарєва Г.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 108-110.

Шикула З.О. та Косарєва Г.М. (2018) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 202-203.

Семенюк М.М. та Косарєва Г.М. (2018) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 157-159.

Косарєва Г.М. (2017) ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 163-167.

Косарєва Г.М. (2016) ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Молодий вчений, 2016 (№3): (30). с. 394-397. ISSN 2313-2167, 2304-5809

Косарєва Г.М. (2016) ПЕДАГОГІЧНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору, 2016. с. 372-379.

Косарєва Г.М. (2016) ВИЯВЛЕННЯ СТРУКТУРИ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 99-103.

Косарєва Г.М. (2015) СТРУКТУРА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, 2015 (Вип.27). с. 78-84.

Косарєва Г.М. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ В АСПЕКТІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Сучасні проблеми логопедії та реабілітації, 2014. с. 220-225.

Косарєва Г.М. (2014) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 87-90.

Косарєва Г.М. (2012) КЛІНІЧНІ ПРОЯВИ, ОЗНАКИ ТА СИМПТОМИ РАННЬОГО ДИТЯЧОГО АУТИЗМУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 90-94.

Косарєва Г.М. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОГО ТА МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З АУТИСТИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 163-167.

Люшин С.Ю. та Косарєва Г.М. ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ КАЗКИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 117-119.

Навчальні матеріали

Дичківська І.М. та Козлюк О.А. та Косарєва Г.М. та Косарєва О.І. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. та Федорова Н.В. та Войтович О.В. та Юрчук О.І. (2019) ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Навчальні матеріали]

Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. (2018) Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Логопедія». [Навчальні матеріали]

Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. (2017) Методичний посібник для студентів 3 курсу спеціальності 016 «Спеціальна освіта. Логопедія» з написання курсових робіт. [Навчальні матеріали]

Цей список був створений у Thu Apr 25 03:44:54 2024 EEST.