Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Костолович Т.В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Розділ Книги | Стаття
Число елементів: 31.

Розділ Книги

Костолович Т.В. (2022) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ЯК БАЗОВА КАТЕГОРІЯ СУЧАСНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. In: Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта. Рівненський державний гуманітарний університет, с. 7-33.

Стаття

Германюк Є.В. та Костолович Т.В. (2023) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 99-101.

Джугало А.С. та Костолович Т.В. (2023) СУТНІСТЬ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 122-124.

Зварич (Дубенська) О.В. та Костолович Т.В. (2023) ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 22-24.

Калитюк О.М. та Костолович Т.В. (2023) НАВЧАННЯ УСНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ МОВНИХ ТЕМ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 24-26.

Левіновська О.Р. та Костолович Т.В. (2023) ПРАВОПИСНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 137-138.

Шевчук Т.Б. та Костолович Т.В. та Ткачук О. (2023) МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ МОВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ 1–4 КЛАСІВ МЕТОДОМ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ. Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом, 2023 (Вип.6). с. 48-55.

Галан Т.М. та Костолович Т.В. (2022) Типові порушення орфоепічних норм в учнів початкової школи. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 49-51.

Герасимчук Ю.М. та Костолович Т.В. (2022) Особливості методики формування лексичних умінь в учнів початкових класів на уроках української мови. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 51-53.

Герасимчук Ю.М. та Костолович Т.В. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МОВНІ ЯВИЩА» У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА» В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 19-20.

Подерня Н. К. та Костолович Т.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ВЗАЄМОДІЄМО ПИСЬМОВО» В ТРЕТЬОМУ КЛАСІ ЗА ЧИННИМИ ПІДРУЧНИКАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 86-88.

Костолович Т.В. (2022) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "КОМУНІКАТИВНІ ВМІННЯ". Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 34-37.

Костолович Т.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМИЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 157-180.

Костолович Т.В. (2022) РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Молодь і ринок, 2022 (№6). с. 138-143.

Дубінчук Є.В. та Костолович Т.В. (2021) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 17-19.

Полюхович В.М. та Костолович Т.В. (2021) МОВЛЕННЄВО-ТВОРЧА ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 113-115.

Стрільчук Х.Б. та Костолович Т.В. (2021) ВИДИ ВПРАВ ІЗ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИКИ Й ОРФОЕПІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 119-122.

Шпаковська К.С. та Костолович Т.В. (2021) СУТНІСТЬ І ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 127-130.

Косьоровська Т.М. та Костолович Т.В. (2021) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» У ЗВ’ЯЗКУ З ІНШИМИ НАУКОВИМИ ПОНЯТТЯМИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 165-168.

Костолович Т.В. та Шевчук Т.Б. (2021) ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПРОВІДНИЙ ДЕТЕРМІНАНТ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. Мовна особистість в освітньому просторі, 2021. с. 150-157.

Костолович Т.В. (2021) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті, 2021 (Ч.IV). с. 105-106.

Костолович Т.В. (2020) СУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Лексико-граматична система української мови в комунікативному вимірі, 2020. с. 38-39.

Костолович Т.В. (2019) ФОРМУВАННЯ АКЦЕНТУАЦІЙНИХ НОРМ У НАВЧАННІ УСНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. с. 99-101.

Костолович Т.В. (2019) ЛІНГВІСТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФОНЕТИКИ Й ОРФОЕПІЇ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019 (Т.1): Вип.72. с. 246-249.

Костолович Т.В. (2018) МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИКИ Й ОРФОЕПІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018 (Вип.61). с. 143-147.

Костолович Т.В. (2018) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИКИ Й ОРФОЕПІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова педагогічна думка, 2018 (№1(93)). с. 95-99. ISSN 2520-6427

Костолович Т.В. (2017) ЧИННІ ПІДРУЧНИКИ З СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 117-121.

Костолович Т.В. (2017) ЗМІСТОВІ І СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. Наукові записки, 2017: Вип.159. с. 213-219.

Костолович Т.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФІЛОЛОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 137-140.

Костолович Т.В. (2016) ІНТЕГРАТИВНИЙ ЗМІСТ КОМУНІКАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016 (№1): Т.2. с. 3-8.

Костолович Т.В. (2015) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ. Теоретична і дидактична філологія, 2015 (Вип.21). с. 29-39.

Цей список був створений у Fri Aug 16 13:17:48 2024 EEST.