Елементи, в яких автор: "Павелків О.М."
Вгору на рівень |
Стаття
Михалко К.О. та Павелків О.М. (2024) МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕГРАЛА В КЛАСАХ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 9-10.
Пасічник О.О. та Павелків О.М. (2024) МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СТЕРЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ У КЛАСАХ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 10.
Доманська Л.П. та Павелків О.М. (2024) МЕТОДИКА РОЗВˊЯЗУВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ КООРДИНАТНО-ВЕКТОРНИМ МЕТОДОМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 45.
Полюхович Д.В. та Павелків О.М. (2022) Методика розв'язування алгебраїчних задач з компетентнісним підходом в сучасній школі. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 64-65.
Шумелянко М.В. та Павелків О.М. (2022) Формування ключових компетентностей при розв'язувані геометричних задач у сучасній школі. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 90-91.
Стрілець Я.І. та Павелків О.М. (2022) Методика розв'язування математичних задач та їх роль в інтелектуальному розвитку учнів. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 125.
Петренко С.В. та Павелків О.М. (2021) ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVІD-19: АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 137-152. ISSN 2411-4553
Богданець І.О. та Павелків О.М. (2019) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ МЕТОДОМ КООРДИНАТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 10-12.
Тимчук О.О. та Павелків О.М. (2018) МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 175-176.
Шевчук В.В. та Павелків О.М. (2018) МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ТА СКЛАДАТИ МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 199-200.
Павелків О.М. (2017) ФОРМУВАННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ ІНТЕРЕСУ ДО ПРОФЕСІЙ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕСУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 97-104. ISSN 2518-7503
Павелків О.М. (2017) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 134-144. ISSN 2411-4553
Галушко І.М. та Павелків О.М. (2017) МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 32-33.
Мазурець Ю.О. та Павелків О.М. (2017) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 86-87.
Приходчук Ю.М. та Павелків О.М. (2017) ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ПЕРВІСНА ТА ІНТЕГРАЛ» У КЛАСАХ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 122-123.
Павелків О.М. (2016) РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОРГАНІЗАЦІЙНІЙ ТА ВИХОВНІЙ РОБОТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 200-211. ISSN 2411-4553
Бричок С.Б. та Павелків О.М. (2015) РОЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ У ПРОЕКТУВАННІ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 103-111. ISSN 2411-4553
Борюшкіна О.В. та Павелків О.М. (2015) РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ МЕТОДОМ КООРДИНАТ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 12-13.
Ковтунович В.В. та Павелків О.М. (2014) ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «МНОГОГРАННИКИ» У КЛАСАХ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. с. 22-23.
Цуман М.В. та Павелків О.М. (2014) ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ІРРАЦІОНАЛЬНИХ РІВНЯНЬ І НЕРІВНОСТЕЙ У КЛАСАХ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. с. 52-53.
Котяй Т.О. та Павелків О.М. (2014) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ І СКЛАДАТИ МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. с. 24-25.
Ковтунович В.В. та Павелків О.М. (2013) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «МНОГОГРАННИКИ» У КЛАСАХ АКАДЕМІЧНОГО РІВНЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 97-99.
Павелків О.М. та Набухотна М.В. (2013) МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ІРРАЦІОНАЛЬНИХ РІВНЯНЬ І НЕРІВНОСТЕЙ У КЛАСАХ АКАДЕМІЧНОГО РІВНЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 129-130.
Павелків О.М. та Котяй Т.О. (2013) РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З МАТЕМАТИКИ 5 – 6 КЛАСІВ, ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ МІЖ ПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 99-101.
Адамчук С.В. та Павелків О.М. (2012) ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 1-2.
Голуб О.В. та Павелків О.М. (2012) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ З АЛГЕБРИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 25-27.
Лобач О.Л. та Павелків О.М. (2012) ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ: «ПЕРВІСНА ТА ІНТЕГРАЛ» У КЛАСАХ ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНОГО НАПРЯМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 75-76.
Павелків О.М. (2005) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНТЕРЕСУ ДО ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗРАХУНКОМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 74-78.
Павелків О.М. (2004) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА УМОВИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІВИВЧЕННЯ КУРСУ ШКІЛЬНОЇ МАТЕМАТИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 143-147.
Павелків О.М. (2002) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНТЕРЕСУ ДО ПРОФЕСІЙ СФЕРИ ЕКОНОМІКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.20). с. 67-72.
Павелків О.М. (2002) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 27-31.
Павелків О.М. (2001) ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 80-85.