Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Паламарчук О.С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 11.

Стаття

Паламарчук О.С. (2023) ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ: РОЗКІШ ЧИ НЕОБХІДНІСТЬ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 67-68.

Жифарський Д.С. та Паламарчук О.С. (2023) ЗНАЧЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 80-82.

Величко С.В. та Паламарчук О.С. (2023) СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 74-76.

Паламарчук О.С. (2023) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ТА БАКАЛАВРІВ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 197-199.

Цехмейструк В.М. та Паламарчук О.С. (2022) Розвиток діджиталізації та цифрових технологій у регіональній економіці. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 137-138.

Паламарчук О.С. та Коханюк М.І. (2022) РОЗВИТОК ЦИФРОВИХ ІНФРАСТРУКТУР ЯК ЗАПОРУКА СТАНОВЛЕННЯ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 225.

Паламарчук О.С. (2022) ПОРТРЕТ КЛІЄНТА ЯК ДІЄВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ У ПЕРІОД КРИЗИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 167-169.

Паламарчук О.С. (2021) ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 168-170.

Паламарчук О.С. та Юськів Б.М. (2016) ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В ІННОВАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОБЛЕМНИХ РЕГІОНІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 145-146.

Паламарчук О.С. (2014) АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 88-89.

Паламарчук О.С. (2014) ХАРАКТЕРИСТИКА ІСНУЮЧИХ МЕТОДИК РОЗРАХУНКУ ІНДЕКСІВ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 90-91.

Цей список був створений у Fri Apr 19 07:55:16 2024 EEST.