Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Паламарчук О.С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 28.

Стаття

Сокольвак А.С. та Паламарчук О.С. (2024) БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ СТАРТАПІВ IT-ГАЛУЗІ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2024. с. 201-202.

Сокольвак А.С. та Паламарчук О.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ҐРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ СТАРТАПІВ У IT-СФЕРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 92-93.

Сокольвак А.С. та Паламарчук О.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ҐРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ СТАРТАПІВ У IT-СФЕРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 92-93.

Паламарчук О.С. (2023) ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ: РОЗКІШ ЧИ НЕОБХІДНІСТЬ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 67-68.

Жифарський Д.С. та Паламарчук О.С. (2023) ЗНАЧЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 80-82.

Величко С.В. та Паламарчук О.С. (2023) СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 74-76.

Паламарчук О.С. (2023) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ТА БАКАЛАВРІВ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 197-199.

Паламарчук О.С. (2023) ІННОВАЦІЇ ТА СТАРТАПИ ЯК СТИМУЛЯТОРИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ. Via Economica, 2023 (Вип.3). с. 83-87.

Паламарчук О.С. та Комар І.О. (2023) ІННОВАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО У ТОРГІВЛІ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ТА ПІДХОДИ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі, 2023. с. 71-72.

Паламарчук О.С. та Стрільчук Р.М. (2023) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін, 2023. с. 136-138.

Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. (2023) ПИТАННЯ МОНЕТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ КРІЗЬ ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДЕРЖАВ. Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури, 2023. с. 9-10.

Цехмейструк В.М. та Паламарчук О.С. (2022) Розвиток діджиталізації та цифрових технологій у регіональній економіці. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 137-138.

Паламарчук О.С. та Коханюк М.І. (2022) РОЗВИТОК ЦИФРОВИХ ІНФРАСТРУКТУР ЯК ЗАПОРУКА СТАНОВЛЕННЯ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 225.

Паламарчук О.С. (2022) ПОРТРЕТ КЛІЄНТА ЯК ДІЄВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ У ПЕРІОД КРИЗИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 167-169.

Безтелесна Л.І. та Пляшко О.С. та Паламарчук О.С. (2022) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ЗВО ЯК ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ. Організаційно-економічні та соціальні складові розвитку підприємництва, 2022. с. 247-249.

Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. (2022) ЦИФРОВІ ІННОВАЦІЇ У РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА. Проблеми раціонального використання соціально-економічного, еколого-енергетичного, нормативно-правового потенціалу України та її регіонів, 2022. с. 118-120.

Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. та Козійчук В.С. (2022) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ СПОРТУ ЯК БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ. Вісник НУВГП, 2022: Вип.2(98). с. 13-25.

Паламарчук О.С. (2021) ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 168-170.

Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. (2021) МОДЕРНІЗАЦІЯ БУДІВНИЦТВА ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ: ОЦІНКА ДОСВІДУ І ПОШУК ПРИЧИН. Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Зміни. Адаптація. Нова економіка, 2021. с. 14-17.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. та Паламарчук О.С. (2021) ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ ЯК ОСНОВА ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Проблеми планування в ринкових умовах, 2021. с. 24-25.

Паламарчук О.С. та Бондарчук М.І. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ЗВЕДЕННЯ ЖИТЛА У РЕГІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ. Розвиток будівництва та житлово-комунального господарства в сучасних умовах, 2021. с. 94-96.

Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. та Пляшко О.С. (2021) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 2021: Вип. 28. с. 229-243.

Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. (2020) ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЛОКАЛЬНОМУ РІВНІ. Бізнесінформ, 2020 (№ 2). с. 193-202.

Паламарчук О.С. (2020) СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК ЕЛЕМЕНТ САМОМАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2020. с. 104-106.

Паламарчук О.С. та Юськів Б.М. (2016) ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В ІННОВАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОБЛЕМНИХ РЕГІОНІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 145-146.

Паламарчук О.С. (2014) АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 88-89.

Паламарчук О.С. (2014) ХАРАКТЕРИСТИКА ІСНУЮЧИХ МЕТОДИК РОЗРАХУНКУ ІНДЕКСІВ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 90-91.

Навчальні матеріали

Микитин Т.М. та Паламарчук О.С. та Якубовська Н.В. (2024) ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА "МАРКЕТИНГ". [Навчальні матеріали]

Цей список був створений у Sat Dec 21 16:55:57 2024 EET.