Елементи, в яких автор: "Суржук Т.Б."
Вгору на рівень |
Борух С.В. та Суржук Т.Б. (2024) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ГАЛУЗІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 19.
Верхломчук Б.В. та Суржук Т.Б. (2024) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА МАТЕРІАЛІ МЕДІАТЕКСТІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 159-162.
Гунько Г.В. та Суржук Т.Б. (2024) ЧИТАННЯ З РОЗУМІННЯМ ЯК СПІЛЬНЕ УМІННЯ ОВОЛОДІННЯ КЛЮЧОВИМИ ТА ПРЕДМЕТНИМИ КОМПЕТЕНТНОСТЯМИ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 162-164.
Мельничук Н.В. та Суржук Т.Б. (2024) ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ВМІННЯ КРИТИЧНО ОЦІНЮВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З ПРОЧИТАНИХ ТЕКСТІВ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 171-174.
Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ВДУМЛИВЕ ЧИТАННЯ НАУКОВИХ ТЕКСТІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2024: Вип. 3. с. 63-70.
Суржук Т.Б. та Борух С.В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ ЯК НАСКРІЗНИХ У ОВОЛОДІННІ НАВЧАЛЬНИМИ ПРЕДМЕТАМИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 72-75.
Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2024) АКТУАЛІЗАЦІЯ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтегаційний вимір, 2024. с. 27-32.
Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) Формування читацької компетентності учнів початкової школи. Сучасні технології початкової освіти: реалі та перспективи, 2024. с. 80-85.
Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ І КОМУНІКАЦІЙНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наукова колекція Навчально-наукового інституту Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2024: Вип. 1. с. 136-138.
Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Оновлення моделі інтегральних компетентностей в контексті досягнення цілей сталого розвитку, 2024. с. 164-168.
Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2024) ВИВЧЕННЯ ДІАЛЕКТИЗМІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2024. с. 26-29.
Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2024) ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Сучасні технології початкової освіти: реалії та перспективи, 2024 (Вип.11). с. 203-209.
Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2024) ВИВЧЕННЯ ДІАЛЕКТИЗМІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2024. с. 26-29.
Борух С.В. та Суржук Т.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 64-67.
Гунько Г.В. та Суржук Т.Б. (2023) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО ВЗАЄМОДІЄМО З ТЕКСТАМИ РІЗНИХ ВИДІВ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 67-70.
Крещук О.С. та Суржук Т.Б. (2023) ТЕХНІКИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 127-130.
Кучканова В.О. та Суржук Т.Б. (2023) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО МОДЕЛЮВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 134-137.
Мельничук Н.В. та Суржук Т.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ Й УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 75-77.
Полівода Д.І. та Суржук Т.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 46-49.
Походзіло А.М. та Суржук Т.Б. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ КВЕСТІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ РЕАЛІЗОВУВАТИ ЗАВДАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 141-144.
Прокопчук Н.Г. та Суржук Т.Б. (2023) СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 144-147.
Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2023) УДОСКОНАЛЕННЯ ВДУМЛИВОГО ЧИТАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023: Вип. 4. с. 82-88. ISSN 2786-4707
Суржук Т.Б. (2022) Орієнтири сучасної початкової освіти. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 4-6.
Суржук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 37-56.
Суржук Т.Б. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ НА УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 56-65.
Суржук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЗА УМОВ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 114-133.
Суржук Т.Б. (2021) НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА В ДІЇ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 5-9.
Виногородська Д.О. та Суржук Т.Б. (2021) НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ СУТНОСТІ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 37-40.
Миколенко А.В. та Суржук Т.Б. (2021) ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 109-112.
Прокопчук М.О. та Суржук Т.Б. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 115-119.
Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2021) СТИЛІСТИЧНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА ЯК ЗАСІБ МОВНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРСОНАЖІВ ТВОРІВ Г.ВДОВИЧЕНКО. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. с. 101-104.
Виногородська Д.О. та Суржук Т.Б. (2021) ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОМИЛОК У НАВЧАННІ ЧИТАТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 29-31.
Миколенко А.В. та Суржук Т.Б. (2021) РОЛЬ ПІДРУЧНИКА У ФОРМУВАННІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ МОВЛЕННЄВИХ І КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 80-83.
Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2021) ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОСЛІДНИЦЬКИМИ УМІННЯМИ В УМОВАХ НЕСТАНДАРТНОГО ЗАНЯТТЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2021: Вип.3. с. 14-21.
Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2021) фОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОСЛІДНО-ПОШУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій, 2021. с. 96-100.
Соловйова М.Є. та Суржук Т.Б. (2021) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ КОНСТРУКТОРІВ LEGO. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 77-79.
Марковець Т.І. та Суржук Т.Б. (2020) СУТНІСТЬ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 70-72.
Похозей С.А. та Суржук Т.Б. (2020) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ЗАСОБАМИ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 116-118.
Суржук Т.Б. (2017) ІНДИВІДУАЛЬНИЙ І ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 44-48.
Суржук Т.Б. (2017) МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ КРАЄЗНАВЧОГО МАТЕРІАЛУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 267-270.
Суржук Т.Б. (2016) ІГРОВІ ФОРМИ РОБОТИ ТА ЇХ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ У ФОРМУВАННІ ФОНЕТИЧНОГО СЛУХУ ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 152-157.
Суржук Т.Б. (2015) ФОНЕТИЧНИЙ СЛУХ – ОСНОВА ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 35-37.
Суржук Т.Б. (2014) ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ МЕХАНІЗМОМ ЧИТАННЯ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 90-93.
Суржук Т.Б. (2013) ОПРАЦЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ТЕКСТУ В УМОВАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Порфесійний розвиток педагога, 2013. с. 126-129.
Васільєва Н.В. та Суржук Т.Б. (2013) ЗАСОБИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 33-35.
Войтович Н.В. та Суржук Т.Б. (2013) ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 40-42.
Бізюк К.В. та Суржук Т.Б. (2012) ОПРАЦЮВАННЯ ФАКТИЧНОГО ЗМІСТУ ТЕКСТУ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 6-7.
Демчук І.А. та Суржук Т.Б. (2012) УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 37-39.
Пекач Н.В. та Суржук Т.Б. (2012) ВИВЧЕННЯ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОМИЛОК У ЧИТАННІ, ШЛЯХИ ЇХ УСУНЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 114-116.
Возняк Н.В. та Суржук Т.Б. (2012) ПРОГРАМНІ ВИМОГИ ДО ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В 3-4 КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 14-16.
Суржук Т.Б. (2011) ДО ПИТАННЯ ПРО ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 138-141.
Кирильчук З. та Суржук Т.Б. (2010) РОЛЬ ТЕКСТОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗВ’ЯЗНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 63-64.
Мащенко В. та Суржук Т.Б. (2010) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ЗДІБНОСТІ УЧНЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 87-90.
Суржук Т.Б. (2006) ПОШУК ЕФЕКТИВНИХ СПОСОБІВ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО СПРЯМУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 87-91.
Суржук Т.Б. (2005) НДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ ЧИТАТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інше thesis, Рівненський державний гуманітарний університет.
Суржук Т.Б. (2003) ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 58-62.
Мацюк Н.Г. та Суржук Т.Б. ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО ЗА ДОПОМОГОЮ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 103-107.