Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Суржук Т.Б."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 40.

Стаття

Борух С.В. та Суржук Т.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 64-67.

Гунько Г.В. та Суржук Т.Б. (2023) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО ВЗАЄМОДІЄМО З ТЕКСТАМИ РІЗНИХ ВИДІВ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 67-70.

Крещук О.С. та Суржук Т.Б. (2023) ТЕХНІКИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 127-130.

Кучканова В.О. та Суржук Т.Б. (2023) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО МОДЕЛЮВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 134-137.

Мельничук Н.В. та Суржук Т.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ Й УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 75-77.

Полівода Д.І. та Суржук Т.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 46-49.

Походзіло А.М. та Суржук Т.Б. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ КВЕСТІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ РЕАЛІЗОВУВАТИ ЗАВДАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 141-144.

Прокопчук Н.Г. та Суржук Т.Б. (2023) СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 144-147.

Суржук Т.Б. (2022) Орієнтири сучасної початкової освіти. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 4-6.

Суржук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 37-56.

Суржук Т.Б. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ НА УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 56-65.

Суржук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЗА УМОВ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 114-133.

Суржук Т.Б. (2021) НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА В ДІЇ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 5-9.

Виногородська Д.О. та Суржук Т.Б. (2021) НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ СУТНОСТІ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 37-40.

Миколенко А.В. та Суржук Т.Б. (2021) ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 109-112.

Прокопчук М.О. та Суржук Т.Б. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 115-119.

Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2021) СТИЛІСТИЧНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА ЯК ЗАСІБ МОВНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРСОНАЖІВ ТВОРІВ Г.ВДОВИЧЕНКО. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. с. 101-104.

Виногородська Д.О. та Суржук Т.Б. (2021) ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОМИЛОК У НАВЧАННІ ЧИТАТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 29-31.

Миколенко А.В. та Суржук Т.Б. (2021) РОЛЬ ПІДРУЧНИКА У ФОРМУВАННІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ МОВЛЕННЄВИХ І КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 80-83.

Соловйова М.Є. та Суржук Т.Б. (2021) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ КОНСТРУКТОРІВ LEGO. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 77-79.

Марковець Т.І. та Суржук Т.Б. (2020) СУТНІСТЬ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 70-72.

Похозей С.А. та Суржук Т.Б. (2020) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ЗАСОБАМИ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 116-118.

Суржук Т.Б. (2017) ІНДИВІДУАЛЬНИЙ І ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 44-48.

Суржук Т.Б. (2017) МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ КРАЄЗНАВЧОГО МАТЕРІАЛУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 267-270.

Суржук Т.Б. (2016) ІГРОВІ ФОРМИ РОБОТИ ТА ЇХ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ У ФОРМУВАННІ ФОНЕТИЧНОГО СЛУХУ ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 152-157.

Суржук Т.Б. (2015) ФОНЕТИЧНИЙ СЛУХ – ОСНОВА ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 35-37.

Суржук Т.Б. (2014) ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ МЕХАНІЗМОМ ЧИТАННЯ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 90-93.

Суржук Т.Б. (2013) ОПРАЦЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ТЕКСТУ В УМОВАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Порфесійний розвиток педагога, 2013. с. 126-129.

Васільєва Н.В. та Суржук Т.Б. (2013) ЗАСОБИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 33-35.

Войтович Н.В. та Суржук Т.Б. (2013) ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 40-42.

Бізюк К.В. та Суржук Т.Б. (2012) ОПРАЦЮВАННЯ ФАКТИЧНОГО ЗМІСТУ ТЕКСТУ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 6-7.

Демчук І.А. та Суржук Т.Б. (2012) УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 37-39.

Пекач Н.В. та Суржук Т.Б. (2012) ВИВЧЕННЯ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОМИЛОК У ЧИТАННІ, ШЛЯХИ ЇХ УСУНЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 114-116.

Возняк Н.В. та Суржук Т.Б. (2012) ПРОГРАМНІ ВИМОГИ ДО ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В 3-4 КЛАСАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 14-16.

Суржук Т.Б. (2011) ДО ПИТАННЯ ПРО ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 138-141.

Кирильчук З. та Суржук Т.Б. (2010) РОЛЬ ТЕКСТОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗВ’ЯЗНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 63-64.

Мащенко В. та Суржук Т.Б. (2010) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ЗДІБНОСТІ УЧНЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 87-90.

Суржук Т.Б. (2006) ПОШУК ЕФЕКТИВНИХ СПОСОБІВ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО СПРЯМУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 87-91.

Суржук Т.Б. (2003) ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 58-62.

Мацюк Н.Г. та Суржук Т.Б. ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО ЗА ДОПОМОГОЮ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 103-107.

Цей список був створений у Fri Mar 29 08:07:08 2024 EET.