Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Шульжук Н.В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 71.

Стаття

Шульжук Н.В. (2024) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНЯ. Наука та освіта під впливом глобальних викликів, 2024. с. 91-95.

Шульжук Н.В. (2024) ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ДИДАКТИЧНА ТЕКСТОЛОГІЯ» У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ФІЛОЛОГА. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 126-131. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Шульжук Н.В. (2024) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИХ УМІНЬ В УЧНІВ МАН НА ЗАНЯТТЯХ ГУРТКА «УКРАЇНСЬКА МОВА». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 48-51.

Шульжук Н.В. (2024) КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНІ ВИМІРИ НАУКОВОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ ПОГРОЗИ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2024. с. 209-212.

Шульжук Н.В. (2023) ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ДИСКУРСНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТА-ФІЛОЛОГА. Міжкультурна комунікація у професійній підготовці майбутнього педагога ХХІ століття, 2023. с. 95-97.

Шульжук Н.В. (2023) ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА. Новий науково-освітній простір з огляду підвищення якості підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти, 2023. с. 68-74.

Шульжук Н.В. (2023) ЕМОЦІЇ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМНОГО ПОЛЯ КОГНІТИВНО-ДИСКУРСНОЇ МОВОЗНАВЧОЇ ПАРАДИГМИ ТА АНТРОПОЗОРІЄНТОВАНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: філологія, 2023 (Вип.17): (85). с. 316-320. ISSN 2519-2558

Шульжук Н.В. (2023) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕМОТИВНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2023. с. 68-75.

Шульжук Н.В. (2023) МОВНІ МАРКЕРИ КОНФЛІКТНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2023. с. 136-140.

Шульжук Н.В. (2023) НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «ДИДАКТИЧНА ТЕКСТОЛОГІЯ» В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА. Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті, 2023: Ч. 3. с. 110-114.

Гайдук А.О. та Шульжук Н.В. (2022) Вставні та вставлені конструкції в художньому дискурсі Володимира Лиса: функційно-стилістичний аспект. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 175-176.

Шульжук Н.В. (2022) КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНІ ВИМІРИ КОНФЛІКТУ ЯК РЕЗУЛЬТАТУ МОВЛЕННЄВОЇ АГРЕСІЇ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2022 (81): Вип. 13. с. 346-350. ISSN 2519-2558

Шульжук Н.В. (2022) КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНІ ВИМІРИ КОНФЛІКТУ ЯК РЕЗУЛЬТАТУ МОВЛЕННЄВОЇ АГРЕСІЇ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія», 2022 (Вип.13): (81). с. 346-350.

Шульжук Н.В. (2022) ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОВЦЯ. Topical issues of modern science, society and education, 2022. с. 1532-1537.

Шульжук Н.В. (2022) ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНІ ВИМІРИ КОНФЛІКТУ ЯК ДЕСТРУКТИВНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 96-99.

Шульжук Н.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ СЕМАНТИЧНОЇ СТРУКТУРИ РЕЧЕННЯ У ДІАЛОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. с. 95-100.

Шульжук Н.В. (2021) ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНІ ПАРАМЕТРИ МОВЧАННЯ ЯК ЗАСОБУ ДІАЛОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2021 (Вип.35): Т. 8. с. 205-210.

Шульжук Н.В. (2021) СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ПОЛІПРЕДИКАТИВНИХ КОНСТРУКЦІЙ У НАУКОВОМУ ДОРОБКУ АКАДЕМІКА К. ШУЛЬЖУКА. Нова педагогічна думка, 2021 (№1): 105. с. 80-83. ISSN 2520-6427

Шульжук Н.В. (2021) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Мовна особистість в освітньому просторі, 2021. с. 252-262.

Шульжук Н.В. (2021) ПРАГМАЛІНГВІСТИКА У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ФІЛОЛОГА. Сучасні тенденції та концептуальні шляхи розвитку освіти і педагогіки, 2021. с. 303-309. ISSN 2709-6750

Шульжук Н.В. (2020) МОВЧАННЯ ЯК НУЛЬОВИЙ МОВЛЕННЄВИЙ АКТ У СТРУКТУРІ ДІАЛОГІЧНОГО ДИСКУРСУ. Лексико-граматична система української мови в комунікативному вимірі, 2020. с. 44-46.

Шульжук Н.В. (2020) КОМУНІКАТИВНО ОРІЄНТОВАНІ ДИСЦИПЛІНИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Актуальні проблеми лінгводидактики в сучасному освітньому середовищі, 2020. с. 74-79.

Матящук М.М. та Шульжук Н.В. (2019) ТЕХНІЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ ЯК ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПСИХОЛОГІЗМУ У РОМАНІ О. ТУРЯНСЬКОГО «ПОЗА МЕЖАМИ БОЛЮ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 235-236.

Шульжук Н.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЛІНГВІСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ЯК ПРАГМАТИЧНО-КОМУНІКАТИВНОЇ ЄДНОСТІ. Лінгвостилістичні студії, 2019 (Вип.10). с. 195-203.

Шульжук Н.В. (2019) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ. Нова педагогічна думка, 2019 (№ 3): 99. с. 108-110. ISSN 2520-6427

Шульжук Н.В. (2019) СКЛАДНОПРИЄДНУВАЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ В ДІАЛОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологія, 2019 (Вип.5): 73. с. 177-179.

Лук’янчук Н.О. та Шульжук Н.В. (2018) ФРАЗЕОЛОГІЧНИЙ ФОНД РОМАНУ МАРІЇ МАТІОС «СОЛОДКА ДАРУСЯ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 314-315.

Майко С.С. та Шульжук Н.В. (2018) ПАРЦЕЛЯЦІЯ ЯК ЗАСІБ ЕКСПРЕСИВНОГО СИНТАКСИСУ В РОМАНІ В. ЛИСА «КРАЇНА ГІРКОЇ НІЖНОСТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 315-317.

Шульжук Н.В. (2018) ПАРЦЕЛЯЦІЯ У СТРУКТУРІ ДІАЛОГІЧНОГО ДИСКУРСУ: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету, 2018 (32,т.3). с. 140-142. ISSN 2409-1154

Шульжук Н.В. (2018) ДІАЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС У КОНТЕКСТІ ЕКОЛІНГВІСТИЧНОЇ ПРОБЛЕМАТИКИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філолгія, 2018 (Вип.9): 77. с. 135-138. ISSN 2409-6806

Шульжук Н.В. (2018) ПРОБЛЕМИ ОПИСУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У КОНТЕКСТІ КОГНІТИВНО-ДИСКУРСНОЇ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки, 2018 (Вип.46). с. 181-186.

Шульжук Н.В. (2017) КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 45-47.

Шульжук Н.В. (2017) ПРОБЛЕМА СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ТА СТАРШОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 110-113.

Чирук О.П. та Шульжук Н.В. (2017) МОВНІ ЗАСОБИ КОМІЧНОГО В УКРАЇНСЬКОМУ ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 372-373.

Шульжук Н.В. (2017) МІСЦЕ ЛЕКСИЧНОЇ СЕМАНТИКИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНЬОГО СЛОВЕСНИКА. Наукові записки На- ціонального університету «Острозька академія». Серія «Філологічна», 2017 (Вип.68). с. 84-87.

Шульжук Н.В. (2017) УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 8: Філологічні науки (мовознавство і літературознавство), 2017 (Вип.9). с. 146-153.

Кінащук А.В. та Шульжук Н.В. (2016) КОНЦЕПТУАЛЬНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНО-МОВНОЇ КАРТИНИ СВІТУ В УКРАЇНОМОВНИХ ПЕРЕКЛАДАХ ТРАГЕДІЇ В.ШЕКСПІРА «ГАМЛЕТ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 86-88.

Шульжук Н.В. (2016) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ. Наукова термінологія нового століття: теоретичні і прикладні виміри, 2016. с. 433-438.

Кінащук А.В. та Шульжук Н.В. (2015) СЕМАНТИКО-СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНОМОВНИХ ПЕРЕКЛАДІВ ТРАГЕДІЇ В.ШЕКСПІРА «ГАМЛЕТ» (НА МАТЕРІАЛІ ПЕРЕКЛАДІВ Л.ГРЕБІНКИ ТА Ю.АНДРУХОВИЧА). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 98-101.

Шульжук Н.В. (2015) КОГНІТИВНО-ДИСКУРСИВНІ АСПЕКТИ НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ-ФІЛОЛОГІВ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2015 (Вип.57). с. 225-228.

Шульжук Н.В. (2014) ВПЛИВ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ МОВОЗНАВЧОЇ НАУКИ НА СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МОВНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2014: Вип. 29. с. 162-165. ISSN 2519-2558

Шульжук Н.В. (2013) ПРІОРИТЕТНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ МОВНИХ ОДИНИЦЬ В АСПЕКТІ СУЧАСНИХ НАУКОВИХ ЛІНГВІСТИЧНИХ ПАРАДИГМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 104-108.

Теслюк В.О. та Шульжук Н.В. (2013) СПОСОБИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ У РОМАНІ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА «СОБОР». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 166-167.

Шульжук Н.В. (2013) СЕМАНТИКО-ГРАМАТИЧНІ ТИПИ СКЛАДНОПРИЄДНУВАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ В УКРАЇНСЬКОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2013: Вип. 40. с. 125-127. ISSN 2519-2558

Шульжук Н.В. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ НЕПОВНИХ РЕЧЕНЬ У СТРУКТУРІ ДІАЛОГІЧНОЇ ЄДНОСТІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2012: Вип. 31. с. 114-116. ISSN 2519-2558

Ігнатюк Н. та Шульжук Н.В. (2011) ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА-ФІЛОЛОГА ЯК ЛІНГВОДИДАКТИЧНА ПРОБЛЕМА (НА МАТЕРІАЛІ КОНФЕСІЙНОГО СТИЛЮ). Лінгвістичні студії молодих дослідників, 2011 (Вип.1). с. 109-111.

Тишко Н. та Шульжук Н.В. (2011) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА-ФІЛОЛОГА (НА МАТЕРІАЛІ ПРЕСИ). Лінгвістичні студії молодих дослідників, 2011 (Вип.1). с. 115-117.

Шульжук Н.В. (2011) СЛЕНГ ЯК НЕЛІТЕРАТУРНИЙ ПЛАСТ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛЕКСИКИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2011: Вип. 21. с. 102-112. ISSN 2519-2558

Шульжук Н.В. (2011) НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИЙ ТЕКСТ В АСПЕКТІ СУЧАСНИХ ЛІНГВІСТИЧНИХ ТА ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ ПАРАДИГМ. Педагогічні науки, 2011 (№60): Т. 1. с. 152-156. ISSN 2663-2772

Шульжук Н.В. (2010) МОЛОДІЖНИЙ ЖАРГОН ЯК ЛІНГВОСОЦІАЛЬНЕ ЯВИЩЕ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2010: Вип.XVIII. с. 101-106.

Шульжук Н.В. (2010) СЕМАНТИЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ СИНТАКСИСУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія" Серія : Філологічна, 2010 (Вип.14). с. 287-292.

Шульжук Н.В. (2009) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ В УМОВАХ НОВОГО ТЕОРЕТИКО-ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗМІСТУ КУРСУ «СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРНА МОВА». Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2009: Вип.XVII. с. 148-153.

Шульжук Н.В. (2009) ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2009: Вип. 5. с. 243-248.

Шульжук Н.В. (2008) ФРАЗЕОЛОГІЗОВАНІ КОНСТРУКЦІЇ У СТРУКТУРІ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2008: Вип.XVI. с. 21-25.

Шульжук Н.В. (2008) ОСОБЛИВОСТІ СЕМАНТИЧНОЇ СТРУКТУРИ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2008: Вип. 4. с. 105-109.

Шульжук Н.В. (2007) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН НА ФІЛОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ ВНЗ. Вища освіта України, 2007: Т. 1. с. 132-134. ISSN 2078-1016

Шульжук Н.В. (2007) ОСНОВНІ ПИТАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ТЕОРІЇ ДІАЛОГУ. Слов’янські мови та літератури: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 2007. с. 44-48.

Качанова Д. та Шульжук Н.В. (2007) СТИЛІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ СИНТАКСИЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРІВ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 143-144.

Шульжук Н.В. (2006) НЕПОВНІ РЕЧЕННЯ У СТРУКТУРІ ДІАЛОГІЧНОЇ ЄДНОСТІ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. с. 9-12.

Шульжук Н.В. (2003) РЕПЛІКА ЯК КОМПОНЕНТ ДІАЛОГІЧНОЇ ЄДНОСТІ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2003 (Вип.11). с. 35-38.

Шульжук Н.В. (2002) ЗАГАЛЬНОЛІНГВІСТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ОПИСУ УКРАЇНСЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2002 (Вип.10). с. 36-40.

Навчальний посібник

Шульжук К.Ф. та Кузьмич О.О. та Шкарабан Т.М. та Шульжук Н.В. УКРАЇНСЬКА МОВА. [Навчальний посібник]

Шульжук Н.В. ЛІНГВІСТИЧНА СЕМАНТИКА. [Навчальний посібник]

Шульжук Н.В. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ПРАКТИЧНИЙ КУРС ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ. [Навчальний посібник]

Шульжук Н.В. НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. [Навчальний посібник]

Шульжук Н.В. ПРАГМАЛІНГВІСТИКА. [Навчальний посібник]

Шульжук Н.В. ПРАКТИКУМ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. [Навчальний посібник]

Шульжук Н.В. СТИЛІСТИКА СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ (для учнів ліцеїв та гімназій). [Навчальний посібник]

Шульжук Н.В. СТИЛІСТИКА СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ (для студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів). [Навчальний посібник]

Шульжук Н.В. ПРАКТИКУМ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. [Навчальний посібник]

Методичні рекомендації

Постоловський Р.М. та Воробйов А.М. та Петрівський Я.Б. та Павелків Р.В. та Поніманська Т.І. та Мосієвич О.С. та Сілков В.В. та Петрівський Б.П. та Грипич С.Н. та Батишкіна Ю.В. та Шульжук Н.В. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТРУКТУРИ, ЗМІСТУ Й ОБСЯГІВ НАУКОВИХ ТА НАВЧАЛЬНИХ ВИДАНЬ ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВ РДГУ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Sat Dec 21 20:02:22 2024 EET.