Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Шурин О.І."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 26.

Шурин О.І. та Симонович Н. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙН-ОСВІТИ У СИСТЕМІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 192-199. ISSN 2411-4553

Шурин О.І. (2023) ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2023. с. 101-104.

Шурин О.І. та Волошук В.В. (2023) РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2023. с. 112-116.

Шурин О.І. та Жупило О.Л. (2023) ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2023. с. 121-125.

Шурин О.І. та Жабчик В.Б. (2023) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2023. с. 117-121.

Шурин О.І. та Войтович Т.М. (2023) АКТУАЛЬНИЙ СТАН РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДOВOГO НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2023. с. 104-111.

Шурин О.І. та Климчук К.Ю. (2022) ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 79-83.

Шурин О.І. (2022) АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 76-79.

Симонович Н.В. та Ваколюк А.М. та Шурин О.І. (2022) УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК ГОЛОВНА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Перспективи та інновації науки, 2022 (№13): 18. с. 418-429.

Шурин О.І. та Нікитюк Н.В. (2022) ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ ТА ЇХ ФОРМУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ». Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті євроінтеграційних процесів, 2022. с. 84-87.

Шурин О.І. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 196-202. ISSN 2411-4553

Шурин О.І. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ ІКТ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 103-106.

Шурин О.І. (2019) ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 94-95.

Шурин О.І. (2017) ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНА ТВОРЧІСТЬ РІВНЕНЩИНИ:ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ГЕНЕЗА. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 212-218. ISSN 2411-4553

Литвинюк О.І. та Шурин О.І. (2017) РОЗВИТОК ДИЗАЙНЕРСЬКИХ УМІНЬ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 79-81.

Мельник І.В. та Шурин О.І. (2017) УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОЇ ТВОРЧОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 94-96.

Усач К.І. та Шурин О.І. (2017) РЕАЛІЗАЦІЯ ІКТ З ВИКОРИСТАННЯМ ВІДЕОНАОЧНОСТІ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 150-152.

Шурин О.І. та Лисак І.І. (2016) ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 100-103.

Шурин О.І. (2016) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 86-89.

Шурин О.І. (2016) ДО ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи, 2016. с. 101-103.

Шурин О.І. (2015) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 92-93.

Шурин О.І. (2012) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 130-134.

Шурин О.І. (2011) САМООСВІТА ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 156-159.

Шурин О.І. (2011) ЕМПАТІЙНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА ОСОБИСТІСНА ЯКІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). с. 37-40.

Шурин О.І. (2009) КУЛЬТУРОВІДПОВІДНІСТЬ ЯК ОСОБИСТІСНА ЯКІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Актуальні питання культурології, 2009 (Вип.8): Т.І.. с. 110-113. ISSN 2415-802X

Шурин О.І. (2009) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 129-131.

Цей список був створений у Sat Dec 21 20:18:20 2024 EET.