Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Янцур М.С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 73.

Янцур М.С. та Кручик О.В. (2021) ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ЯКА РОЗВИВАЄТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 121-128.

Янцур М.С. та Максименко І.М. (2021) ПРОФЕСІЙНІ НАМІРИ СТАРШОКЛАСНИКІВТА ЇХ РОЗВИТОК У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 128-133.

Янцур М.С. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОФОРIЄНТАЦIЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 106-113.

Янцур М.С. (2021) ФОРМУВАННЯ ПРОФОРIЄНТАЦIЙНІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми модернізції професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у контексті Євроінтеграційних процесів, 2021. с. 114-121.

Мороз О.П. та Янцур М.С. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНО- ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЇ». Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. с. 23-26.

Янцур М.С. (2020) ФОРМУВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Проблеми технологічної освіти учнівської молоді, 2020. с. 10-14.

Твердохліб Р.В. та Янцур М.С. (2019) ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ТА ЇЇ РОЗВИТОК У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 149-151.

Якобчук А.В. та Янцур М.С. (2019) ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ТА ЇЇ РОЗВИТОК У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 168-170.

Янцур М.С. (2017) ГУМАНІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ПРОФЕСІОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 215-221.

Янцур М.С. (2017) ПРОФЕСІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.16): (59). с. 165-169.

Янцур М.С. (2017) ФОРМУВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 61-66.

Середа Р.І. та Янцур М.С. (2017) ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ В УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ ВПРАВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 134-135.

Хоронжевський О.М. та Янцур М.С. (2017) ГІГІЄНІЧНА КУЛЬТУРА ТА ТЕМПЕРАТУРНО-ПОВІТРЯНИЙ РЕЖИМ НАВЧАЛЬНИХ МАЙСТЕРЕНЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 155-156.

Янцур М.С. (2016) ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ У РОЗВИНУТИХ КРАЇНАХ СВІТУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 134-141.

Янцур М.С. (2016) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 124-129.

Васерук Є.Л. та Янцур М.С. (2016) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ (ДЕРЕВООБРОБКА) З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ ПРОЕКТУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 13-15.

Хоронжевський О.М. та Янцур М.С. (2016) ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 123-125.

Ясковець В.Ю. та Янцур М.С. (2016) ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ДЕРЕВООБРОБКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 142-144.

Валага С.М. та Янцур М.С. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОБЛЕМНОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТЕХНІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 18-19.

Янцур М.С. (2015) ПРОФЕСІЙНА АКТИВІЗАЦІЯ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 187-194.

Грицюк А.В. та Янцур М.С. (2015) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ В УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 35-37.

Лепуга В.В. та Янцур М.С. (2015) РОЗВИТОК ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОФІЛЮ «ШВЕЙНА СПРАВА» З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 86-87.

Лепуга В. та Янцур М.С. (2015) РОЗВИТОК ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ ПРИ ВИВЧЕННЮ ПРОФІЛЮ «ШВЕЙНА СПРАВА» З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 68-70.

Янцур М.С. (2014) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ЧИТАННЯ КУРСУ «ЛЮДИНА І СВІТ ПРОФЕСІЙ» НА ОСНОВІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 90-101.

Янцур М.С. (2014) ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ, ЯКА ФОРМУЄТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 101-106.

Гриценко Я.Г. та Янцур М.С. (2014) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ («КУЛІНАРІЯ») З ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ МЕТОДИК. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 34-35.

Поліщук К.Л. та Янцур М.С. (2014) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕНННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОСВІТИ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ («КУЛІНАРІЯ»)З ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 109-110.

Янцур М.С. (2013) ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 199-205.

Ключук А.І. та Янцур М.С. та Трофімчук В.М. (2013) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ЗБОРУ ТА АНАЛІЗУ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПРОФЕСІЇ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 93-95.

Августинюк О.П. та Янцур М.С. (2013) ФОРМУВАННЯ ВМІННЯ ПОБУДОВИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ В УЧНІВ 8-9-Х КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 5-7.

Янцур М.С. (2013) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОФОРIЄНТАЦIЙНІЙ РОБОТІ З УЧНЯМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.7): (50). с. 209-214.

Янцур М.С. (2012) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ НА ОСНОВІ АЛГОРИТМУ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 100-104.

Григорчук С.Ф. та Янцур М.С. та Трофімчук В.М. (2012) ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ З ОСНОВ ДИЗАЙНУ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 28-30.

Новосад І.В. та Янцур М.С. та Трофімчук В.М. (2012) КОНСТРУКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 101-102.

Калита В.О. та Янцур М.С. (2012) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІДЕАЛУ В УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 52-53.

Янцур М.С. (2011) ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 183-192.

Берник І. та Янцур М.С. (2010) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З ВРАХУВАННЯМ СОЦІОНІЧНИХ ТИПІВ ОСОБИСТОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 17-18.

Руль А. та Янцур М.С. (2010) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ НАМІРІВ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 118-120.

Семещук А. та Янцур М.С. (2010) ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 126-127.

Янцур М.С. (2009) КУРСОВА РОБОТА З МЕТОДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 141-146.

Янцур М.С. (2008) ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 115-121.

Янцур М.С. та Варич О.С. (2008) ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД СОЦІОНІЧНОГО ТИПУ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 70-77.

Дякович Л.А. та Янцур М.С. (2008) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ПРАКТИКУМУ В НАВЧАЛЬНИХ МАЙСТЕРНЯХ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 31-32.

Іваненко Н. та Янцур М.С. (2008) ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 33-35.

Гаюк С. та Янцур М.С. (2008) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ СТОЛЯРНОЇ СПРАВИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 41-42.

Зброжек Д. та Янцур М.С. (2008) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ НА ЗАНЯТТЯХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 42-43.

Стрик Г.П. та Янцур М.С. (2008) ПСИХОЛОГО–ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ СТРУКТУРИ ПРОФЕСІЙНИХ НАМІРІВ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 74-76.

Білик О.С. та Янцур М.С. (2007) СФОРМОВАНІСТЬ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОБЛЕМИ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 98-102.

Білик О.К. та Янцур М.С. (2007) ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІЙ РОБОТІ З УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2007. с. 14-15.

Дякович Л.А. та Янцур М.С. (2007) РОЛЬ ПОЛІТЕХНІЧНИХ ЗАГАЛЬНОТРУДОВИХ ВМІНЬ В ПРОФЕСІЙНОМУ САМОВИЗНАЧЕННІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 26-27.

Зброжек Д.Г. та Янцур М.С. (2007) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У ТРУДОВІЙ ПІДГОТОВЦІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 29-30.

Янцур М.С. (2006) ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 107-109.

Янцур М.С. (2006) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВ У КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 23-29.

Хоронжевський О.М. та Янцур М.С. (2005) СФОРМОВАНІСТЬ ЗНАНЬ З КУЛЬТУРИ ПРАЦІ ТА ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 38-43.

Янцур М.С. (2005) ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМУВАННЯ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 4-9.

Янцур М.С. та Симонович Н.В. (2005) ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ КОНСТРУЮВАННЮ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ НА ОСНОВІ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 65-69.

Янцур М.С. та Єзерська Н.Р. (2005) ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ ПІВНІЧНО-ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ УКРАЇНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 54-59.

Янцур М.С. (2004) ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ РІВНЯ МЕТОДИЧНОЇ І ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 60-66.

Янцур М.С. (2003) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ І ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОЗРОБКИ ПРОФЕСІОГРАФІЧНИХ МАТЕРІАЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 126-132.

Янцур М.С. (2003) ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 138-142.

Козяр М.М. та Янцур М.С. та Хомяк О.Л. (2003) ДЕЯКІ АСПЕКТИ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ МАШИННОЇ ГРАФІКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 127-132.

Янцур М.С. та Войтко А.І. (2003) ВИКОРИСТАННЯ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 142-147.

Янцур М.С. (2002) РОЛЬ І ЗМІСТ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 123-131.

Янцур М.С. (2002) ВИЗНАЧЕННЯ ФУНКЦІЙ ФАХІВЦІВ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 153-157.

Янцур М.С. (2002) РОЛЬ І ЗМІСТ КУРСУ “ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ ШКОЛЯРІВ” У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.20). с. 85-89.

Козяр М.М. та Дєєв С.С. та Янцур М.С. (2002) ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ГРАФІЧНУ ПІДГОТОВКУ СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 53-58.

Новоселецький М.Ю. та Янцур М.С. та Дем'яненко І.О. та Федорова І.Л. (2002) ДО ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 108-115.

Новоселецький М.Ю. та Янцур М.С. та Дерев'яненко І.О. та Федорова І.Л. (2002) ГОТОВНІСТЬ ВИПУСКНИКІВ РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 144-153.

Янцур М.С. (2002) НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНА ПІДГОТОВКА СПЕЦІАЛІСТІВ З ПРОФЕСIЙНОЇ ОРIЄНТАЦIЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ І НЕЗАЙНЯТОГО НАСЕЛЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 6-20.

Янцур М.С. (2001) ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 39-44.

Янцур М.С. та Дем'яненко І.О. (2001) СТАН ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВ ІХ ТА ХІ КЛАСІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 10-18.

Янцур М.С. (2001) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ У МІЖШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОМУ КОМБІНАТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 109-115.

Янцур М.С. та Войтко А.І. (2001) ПIДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ АКТИВІЗАЦІЇ УЧНIВСЬКОЇ МОЛОДI. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 53-61.

Цей список був створений у Sat Dec 21 15:28:45 2024 EET.