Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра економіки та управління бізнесом" та рік: 2024
![]() | Вгору на рівень |
B
Beztelesna L. та Marzec P. та Pliashko O. та Vovk V. та Khomych S. та Kucher L. та Kucher A. (2024) BEHAVIOURAL DETERMINANTS OF THE HEALTHCARE PROVIDERS IN UKRAINE: FOCUS ON COMPETITION CONTEXT. Cleaner and Responsible Consumption, 2024 (№13). с. 1-13.
А
Антипчук С.Г. та Якубовська Н.В. (2024) РЕГІОНАЛЬНИЙ РИНОК ПОСЛУГ З ПІДБОРУ АВТОМОБІЛЬНОЇ ФАРБИ ТА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ НА НЬОМУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 76-78.
Антонюк В.О. та Панюк Т.П. (2024) МОДЕЛЮВАННЯ ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В ТУРБУЛЕНТНИХ УМОВАХ: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА РОЗВИТКУ В УМОВАХ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 4-7.
Антонюк В.О. та Якубовська Н.В. та Вальковець А.С. (2024) МЕНЕДЖЕР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ФІЗИЧНИХ ОСІБ ЯК ФАКТОР МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 79-80.
Б
Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. (2024) ЗМІНА СПОЖИВЧОГО АСОРТИМЕНТУ В УКРАЇНІ ПІД ВПЛИВОМ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ. Via Economica, 2024: Вип. 7. с. 13-18. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Бенчук С.О. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЦЕМЕНТНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 81-84.
Бенчук С.О. та Машта Н.О. та Дейнега І.О. (2024) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ БОРОТЬБИ З ФАЛЬСИФІКАЦІЄЮ ПРОДУКЦІЇ ВИРОБНИКІВ ЦЕМЕНТУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 12-18.
Будзін Д.В. та Конарівська О.Б. (2024) АНАЛІЗ СПОЖИВЧИХ ТЕНДЕНЦІЙ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ ПІД ЧАС СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ ВИКЛИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОГНОЗОВАНОЇ АНАЛІТИКИ. Via Economica (№6). с. 7-13. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
В
Вальковець А.С. та Вальковець В.І. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ВЕДЕННІ БІЗНЕСУ. Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу, Т.2. с. 334-336.
Вальковець А.С. та Коханевич Т.П. та Марценюк В.В. (2024) ВПЛИВ ЛОГІСТИЧНИХ ЛАНЦЮГІВ НА МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА. Пріоритети соціально-економічного розвитку регіонів в умовах сьогодення, 2024. с. 193-196. ISSN 978-966-397-439-2
Вальковець А.С. та Панюк Т.П. та Поляк К.Ю. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО КАТАЛОГУ PROZORRO MARKET ЯК СПОСІБ СТВОРЕННЯ НОВОГО КАНАЛУ ЗБУТУ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВА ТА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО УПРАВЛІННЯ. Грааль науки (№47). с. 159-164. ISSN 2710-3056
Г
Гарбар С.П. та Панюк Т.П. (2024) СИНЕРГІЯ БРЕНДИНГУ, МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ДЛЯ ЗМІЦНЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЕФЕКТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 89-92.
Годованюк В. та Якубовська Н.В. (2024) АЗІЙСЬКА КУХНЯ В РІВНОМУ: АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 92-93.
Д
Дейнега І.О. та Волос І.В. (2024) УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В УМОВАХ ДОМІНУВАННЯ ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 122-126.
Дейнега І.О. та Грабар С.П. та Яковенко Р.О. (2024) ДЕТЕРМІНОВАНІ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ ТРАНСФОРМАЦІЇ В МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 183-185.
З
Захлинюк В.О. та Заглинська Л.В. (2024) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ В ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 10-14.
К
Кибукевич С.Ю. та Пляшко О.С. (2024) ХАРЧУВАННЯ УКРАЇНЦІВ У КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 139-141.
Кибукевич С.Ю. та Хомич С.В. (2024) СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 14-17.
Клімович Д.В. та Лукомська О.І. (2024) СТРАТЕГІЧНИЙ БРЕНДИНГ КОМПАНІЇ КТС НА РИНКУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ: АНАЛІЗ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 94-96.
Кохно Ю.О. та Пляшко О.С. (2024) СУТНІСТЬ ТА ОЦІНЮВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2024. с. 17-20.
Кохно Ю.О. та Якубовська Н.В. та Вальковець А.С. (2024) АСПЕКТИ АКТУАЛЬНИХ ФАХОВИХ ЗАПИТІВ ДО ПЕРСОНАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ЗАЛУ В МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ ТОРГІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇ ГАЛУЗІ БУДІВНИЦТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 100-101.
Кузнецова В. та Хомич С.В. (2024) КЛАСТЕРИЗАЦІЯ КЛІЄНТІВ ДЛЯ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ EMAIL-МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 102-104.
Л
Левчик В.В. та Пляшко О.С. (2024) ВІТЧИЗНЯНЕ ВИРОБНИЦТВО АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2024. с. 21-26.
Левчик В.В. та Пляшко О.С. (2024) ВІТЧИЗНЯНЕ ВИРОБНИЦТВО АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 21-26.
М
Марценюк В.В. та Коханевич Т.П. та Вальковець А.С. (2024) МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА В УМОВАХ ОЦИФРОВУВАННЯ ЛОГІСТИКИ ТА СПОЖИВАЧА. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.67). ISSN (Online): 2313-2165
Матвіїв І.Р. та Хомич С.В. (2024) ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЯК ЧИННИК ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 31-34.
Микитин Т.М. та Паламарчук О.С. та Якубовська Н.В. (2024) ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА "МАРКЕТИНГ". [Навчальні матеріали]
О
Олексієвець Т.І. та Стрільчук Р.М. (2024) АРБІТРАЖ ТРАФІКУ У ТРАНСКОРДОННОМУ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 195-198.
Олексієвець Т.І. та Шитов В.М. (2024) ДОСВІД ЧЕСЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ У ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 41-43.
П
Пелех О.Б. та Юськів Б.М. (2024) ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК КУЛЬТУРИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА: ІННОВАЦІЇ, УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ ТА ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА В ЗАКЛАДАХ КУЛЬТУРИ. Via Economica, 2024: Вип. 6. с. 65-74. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Пляшко О.С. (2024) БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ТА ОПОДАТКУВАННЯ. [Навчальні матеріали]
Пляшко О.С. та Кибукевич С.Ю. (2024) СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ХАРЧУВАННЯ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ. Via Economica, 2024 (Вип. 5). с. 78-86.
Пляшко О.С. та Панюк Т.П. та Хомич С.В. (2024) ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ В КРЕАТИВНІЙ ЕКОНОМІЦІ: ВІД СУТНОСТІ ДО УПРАВЛІННЯ. Via Economica, 2024: Вип. 7. с. 50-58. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2024) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ОБЛІКОВІ АСПЕКТИ РОЗРАХУНКІВ В ІНТЕРНЕТ ТОРГІВЛІ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 154-159.
Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2024) КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ В УКРАЇНІ: ВІД КОНЦЕПТУ ДО РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 265-270.
Поляк К.Ю. та Вальковець А.С. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ШІ ПРИ ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024: Вип. 7. с. 59-63. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Р
Романовська А.Ю. та Пляшко О.С. (2024) РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ: СУТЬ, МЕТОДИ РОЗРАХУНКУ ТА ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2024. с. 54-58.
С
Сокольвак А.С. та Паламарчук О.С. (2024) БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ СТАРТАПІВ IT-ГАЛУЗІ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2024. с. 201-202.
Сокольвак А.С. та Паламарчук О.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ҐРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ СТАРТАПІВ У IT-СФЕРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 92-93.
Сокольвак А.С. та Паламарчук О.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ҐРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ СТАРТАПІВ У IT-СФЕРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 92-93.
Стрільчук Р.М. та Хомич С.В. та Якубовська Н.В. (2024) ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ІНФЛЮЕНС- МАРКЕТИНГУ В СЕРЕДОВИЩІ ПОКОЛІННЯ Z ТА МІЛЕНІАЛІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 221-223.
Х
Хомич С.В. та Матвіїв І.Р. (2024) ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЛЮДСЬКУ ПОВЕДІНКУ ТА РІШЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 224-228.
Хомич С.В. та Стрільчук Р.М. та Либак І.А. (2024) ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ТА ОНЛАЙН-СЕРВІСІВ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 156-157.
Ю
Юхименко-Назарук І.А. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНИ ТА МОНЕТИЗАЦІЯ ЦИФРОВИХ ПОСЛУГ В ЄС: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Via Economica, 2024: Вип. 6. с. 109-114. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Юхименко-Назарук І.А. та Санжаревський О.І. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 207-211.
Я
Якубовська Н.В. та Савущик А.І. та Марценюк В.В. (2024) АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ФРІЛАНСІ ЯК ВАЖІЛЬ ЕФЕКТИВНОГО КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ. Причорноморські економічні студії, 2024 (Вип.86). с. 187-191. ISSN 2524-0900