Items where Division is "Кафедра економіки та управління бізнесом" and Year is 2024
![]() | Up a level |
Б
Безтелесна Л.І. and Паламарчук О.С. (2024) ЗМІНА СПОЖИВЧОГО АСОРТИМЕНТУ В УКРАЇНІ ПІД ВПЛИВОМ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ. Via Economica, 2024: Вип. 7. pp. 13-18. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Бенчук С.О. and Машта Н.О. and Дейнега І.О. (2024) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ БОРОТЬБИ З ФАЛЬСИФІКАЦІЄЮ ПРОДУКЦІЇ ВИРОБНИКІВ ЦЕМЕНТУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). pp. 12-18.
Д
Дейнега І.О. and Волос І.В. (2024) УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В УМОВАХ ДОМІНУВАННЯ ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 122-126.
Дейнега І.О. and Грабар С.П. and Яковенко Р.О. (2024) ДЕТЕРМІНОВАНІ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ ТРАНСФОРМАЦІЇ В МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 183-185.
К
Кибукевич С.Ю. and Пляшко О.С. (2024) ХАРЧУВАННЯ УКРАЇНЦІВ У КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 139-141.
М
Микитин Т.М. and Паламарчук О.С. and Якубовська Н.В. (2024) ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА "МАРКЕТИНГ". [Teaching Resource]
О
Олексієвець Т.І. and Стрільчук Р.М. (2024) АРБІТРАЖ ТРАФІКУ У ТРАНСКОРДОННОМУ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 195-198.
П
Пелех О.Б. and Юськів Б.М. (2024) ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК КУЛЬТУРИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА: ІННОВАЦІЇ, УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ ТА ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА В ЗАКЛАДАХ КУЛЬТУРИ. Via Economica, 2024: Вип. 6. pp. 65-74. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Пляшко О.С. and Кибукевич С.Ю. (2024) СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ХАРЧУВАННЯ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ. Via Economica, 2024 (Вип. 5). pp. 78-86.
Пляшко О.С. and Панюк Т.П. and Хомич С.В. (2024) ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ В КРЕАТИВНІЙ ЕКОНОМІЦІ: ВІД СУТНОСТІ ДО УПРАВЛІННЯ. Via Economica, 2024: Вип. 7. pp. 50-58. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Пляшко О.С. and Хомич С.В. (2024) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ОБЛІКОВІ АСПЕКТИ РОЗРАХУНКІВ В ІНТЕРНЕТ ТОРГІВЛІ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). pp. 154-159.
Пляшко О.С. and Хомич С.В. (2024) КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ В УКРАЇНІ: ВІД КОНЦЕПТУ ДО РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 265-270.
Поляк К.Ю. and Вальковець А.С. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ШІ ПРИ ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024: Вип. 7. pp. 59-63. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
С
Сокольвак А.С. and Паламарчук О.С. (2024) БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ СТАРТАПІВ IT-ГАЛУЗІ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2024. pp. 201-202.
Сокольвак А.С. and Паламарчук О.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ҐРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ СТАРТАПІВ У IT-СФЕРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. pp. 92-93.
Сокольвак А.С. and Паламарчук О.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ҐРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ СТАРТАПІВ У IT-СФЕРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. pp. 92-93.
Стрільчук Р.М. and Хомич С.В. and Якубовська Н.В. (2024) ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ІНФЛЮЕНС- МАРКЕТИНГУ В СЕРЕДОВИЩІ ПОКОЛІННЯ Z ТА МІЛЕНІАЛІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 221-223.
Х
Хомич С.В. and Матвіїв І.Р. (2024) ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЛЮДСЬКУ ПОВЕДІНКУ ТА РІШЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 224-228.
Ю
Юхименко-Назарук І.А. and Олексієвець Т.І. and Матвіїв І.Р. and Шитов В.М. (2024) ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНИ ТА МОНЕТИЗАЦІЯ ЦИФРОВИХ ПОСЛУГ В ЄС: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Via Economica, 2024: Вип. 6. pp. 109-114. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Юхименко-Назарук І.А. and Санжаревський О.І. and Олексієвець Т.І. and Матвіїв І.Р. and Шитов В.М. (2024) ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). pp. 207-211.