Items where Division is "Кафедра економіки та управління бізнесом" and Year is 2024

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 28.

Article

Beztelesna L. and Marzec P. and Pliashko O. and Vovk V. and Khomych S. and Kucher L. and Kucher A. (2024) BEHAVIOURAL DETERMINANTS OF THE HEALTHCARE PROVIDERS IN UKRAINE: FOCUS ON COMPETITION CONTEXT. Cleaner and Responsible Consumption, 2024 (№13). pp. 1-13.

Безтелесна Л.І. and Паламарчук О.С. (2024) ЗМІНА СПОЖИВЧОГО АСОРТИМЕНТУ В УКРАЇНІ ПІД ВПЛИВОМ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ. Via Economica, 2024: Вип. 7. pp. 13-18. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Бенчук С.О. and Машта Н.О. and Дейнега І.О. (2024) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ БОРОТЬБИ З ФАЛЬСИФІКАЦІЄЮ ПРОДУКЦІЇ ВИРОБНИКІВ ЦЕМЕНТУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). pp. 12-18.

Вальковець А.С. and Коханевич Т.П. and Марценюк В.В. (2024) ВПЛИВ ЛОГІСТИЧНИХ ЛАНЦЮГІВ НА МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА. Пріоритети соціально-економічного розвитку регіонів в умовах сьогодення, 2024. pp. 193-196. ISSN 978-966-397-439-2

Дейнега І.О. and Волос І.В. (2024) УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В УМОВАХ ДОМІНУВАННЯ ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 122-126.

Дейнега І.О. and Грабар С.П. and Яковенко Р.О. (2024) ДЕТЕРМІНОВАНІ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ ТРАНСФОРМАЦІЇ В МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 183-185.

Кибукевич С.Ю. and Пляшко О.С. (2024) ХАРЧУВАННЯ УКРАЇНЦІВ У КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 139-141.

Кохно Ю.О. and Пляшко О.С. (2024) СУТНІСТЬ ТА ОЦІНЮВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2024. pp. 17-20.

Левчик В.В. and Пляшко О.С. (2024) ВІТЧИЗНЯНЕ ВИРОБНИЦТВО АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2024. pp. 21-26.

Марценюк В.В. and Коханевич Т.П. and Вальковець А.С. (2024) МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА В УМОВАХ ОЦИФРОВУВАННЯ ЛОГІСТИКИ ТА СПОЖИВАЧА. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.67). ISSN (Online): 2313-2165

Олексієвець Т.І. and Стрільчук Р.М. (2024) АРБІТРАЖ ТРАФІКУ У ТРАНСКОРДОННОМУ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 195-198.

Пелех О.Б. and Юськів Б.М. (2024) ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК КУЛЬТУРИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА: ІННОВАЦІЇ, УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ ТА ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА В ЗАКЛАДАХ КУЛЬТУРИ. Via Economica, 2024: Вип. 6. pp. 65-74. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Пляшко О.С. and Кибукевич С.Ю. (2024) СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ХАРЧУВАННЯ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ. Via Economica, 2024 (Вип. 5). pp. 78-86.

Пляшко О.С. and Панюк Т.П. and Хомич С.В. (2024) ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ В КРЕАТИВНІЙ ЕКОНОМІЦІ: ВІД СУТНОСТІ ДО УПРАВЛІННЯ. Via Economica, 2024: Вип. 7. pp. 50-58. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Пляшко О.С. and Хомич С.В. (2024) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ОБЛІКОВІ АСПЕКТИ РОЗРАХУНКІВ В ІНТЕРНЕТ ТОРГІВЛІ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). pp. 154-159.

Пляшко О.С. and Хомич С.В. (2024) КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ В УКРАЇНІ: ВІД КОНЦЕПТУ ДО РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 265-270.

Поляк К.Ю. and Вальковець А.С. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ШІ ПРИ ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024: Вип. 7. pp. 59-63. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Романовська А.Ю. and Пляшко О.С. (2024) РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ: СУТЬ, МЕТОДИ РОЗРАХУНКУ ТА ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2024. pp. 54-58.

Сокольвак А.С. and Паламарчук О.С. (2024) БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ СТАРТАПІВ IT-ГАЛУЗІ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2024. pp. 201-202.

Сокольвак А.С. and Паламарчук О.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ҐРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ СТАРТАПІВ У IT-СФЕРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. pp. 92-93.

Сокольвак А.С. and Паламарчук О.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ҐРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ СТАРТАПІВ У IT-СФЕРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. pp. 92-93.

Стрільчук Р.М. and Хомич С.В. and Якубовська Н.В. (2024) ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ІНФЛЮЕНС- МАРКЕТИНГУ В СЕРЕДОВИЩІ ПОКОЛІННЯ Z ТА МІЛЕНІАЛІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 221-223.

Хомич С.В. and Матвіїв І.Р. (2024) ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЛЮДСЬКУ ПОВЕДІНКУ ТА РІШЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 224-228.

Юхименко-Назарук І.А. and Олексієвець Т.І. and Матвіїв І.Р. and Шитов В.М. (2024) ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНИ ТА МОНЕТИЗАЦІЯ ЦИФРОВИХ ПОСЛУГ В ЄС: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Via Economica, 2024: Вип. 6. pp. 109-114. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Юхименко-Назарук І.А. and Санжаревський О.І. and Олексієвець Т.І. and Матвіїв І.Р. and Шитов В.М. (2024) ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). pp. 207-211.

Якубовська Н.В. and Савущик А.І. and Марценюк В.В. (2024) АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ФРІЛАНСІ ЯК ВАЖІЛЬ ЕФЕКТИВНОГО КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ. Причорноморські економічні студії, 2024 (Вип.86). pp. 187-191. ISSN 2524-0900

Teaching Resource

Микитин Т.М. and Паламарчук О.С. and Якубовська Н.В. (2024) ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА "МАРКЕТИНГ". [Teaching Resource]

Пляшко О.С. (2024) БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ТА ОПОДАТКУВАННЯ. [Teaching Resource]

This list was generated on Wed Mar 26 09:50:05 2025 EET.