Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра економіки та управління бізнесом" та рік: 2024
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Beztelesna L. та Marzec P. та Pliashko O. та Vovk V. та Khomych S. та Kucher L. та Kucher A. (2024) BEHAVIOURAL DETERMINANTS OF THE HEALTHCARE PROVIDERS IN UKRAINE: FOCUS ON COMPETITION CONTEXT. Cleaner and Responsible Consumption, 2024 (№13). с. 1-13.
Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. (2024) ЗМІНА СПОЖИВЧОГО АСОРТИМЕНТУ В УКРАЇНІ ПІД ВПЛИВОМ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ. Via Economica, 2024: Вип. 7. с. 13-18. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Бенчук С.О. та Машта Н.О. та Дейнега І.О. (2024) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ БОРОТЬБИ З ФАЛЬСИФІКАЦІЄЮ ПРОДУКЦІЇ ВИРОБНИКІВ ЦЕМЕНТУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 12-18.
Вальковець А.С. та Коханевич Т.П. та Марценюк В.В. (2024) ВПЛИВ ЛОГІСТИЧНИХ ЛАНЦЮГІВ НА МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА. Пріоритети соціально-економічного розвитку регіонів в умовах сьогодення, 2024. с. 193-196. ISSN 978-966-397-439-2
Дейнега І.О. та Волос І.В. (2024) УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В УМОВАХ ДОМІНУВАННЯ ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 122-126.
Дейнега І.О. та Грабар С.П. та Яковенко Р.О. (2024) ДЕТЕРМІНОВАНІ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ ТРАНСФОРМАЦІЇ В МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 183-185.
Кибукевич С.Ю. та Пляшко О.С. (2024) ХАРЧУВАННЯ УКРАЇНЦІВ У КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 139-141.
Кохно Ю.О. та Пляшко О.С. (2024) СУТНІСТЬ ТА ОЦІНЮВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2024. с. 17-20.
Левчик В.В. та Пляшко О.С. (2024) ВІТЧИЗНЯНЕ ВИРОБНИЦТВО АВТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2024. с. 21-26.
Марценюк В.В. та Коханевич Т.П. та Вальковець А.С. (2024) МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА В УМОВАХ ОЦИФРОВУВАННЯ ЛОГІСТИКИ ТА СПОЖИВАЧА. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.67). ISSN (Online): 2313-2165
Олексієвець Т.І. та Стрільчук Р.М. (2024) АРБІТРАЖ ТРАФІКУ У ТРАНСКОРДОННОМУ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 195-198.
Пелех О.Б. та Юськів Б.М. (2024) ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК КУЛЬТУРИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА: ІННОВАЦІЇ, УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ ТА ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА В ЗАКЛАДАХ КУЛЬТУРИ. Via Economica, 2024: Вип. 6. с. 65-74. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Пляшко О.С. та Кибукевич С.Ю. (2024) СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ХАРЧУВАННЯ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ. Via Economica, 2024 (Вип. 5). с. 78-86.
Пляшко О.С. та Панюк Т.П. та Хомич С.В. (2024) ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ В КРЕАТИВНІЙ ЕКОНОМІЦІ: ВІД СУТНОСТІ ДО УПРАВЛІННЯ. Via Economica, 2024: Вип. 7. с. 50-58. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2024) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ОБЛІКОВІ АСПЕКТИ РОЗРАХУНКІВ В ІНТЕРНЕТ ТОРГІВЛІ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 154-159.
Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2024) КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ В УКРАЇНІ: ВІД КОНЦЕПТУ ДО РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 265-270.
Поляк К.Ю. та Вальковець А.С. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ШІ ПРИ ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024: Вип. 7. с. 59-63. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Романовська А.Ю. та Пляшко О.С. (2024) РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ: СУТЬ, МЕТОДИ РОЗРАХУНКУ ТА ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2024. с. 54-58.
Сокольвак А.С. та Паламарчук О.С. (2024) БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ СТАРТАПІВ IT-ГАЛУЗІ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2024. с. 201-202.
Сокольвак А.С. та Паламарчук О.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ҐРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ СТАРТАПІВ У IT-СФЕРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 92-93.
Сокольвак А.С. та Паламарчук О.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ҐРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ СТАРТАПІВ У IT-СФЕРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 92-93.
Стрільчук Р.М. та Хомич С.В. та Якубовська Н.В. (2024) ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ІНФЛЮЕНС- МАРКЕТИНГУ В СЕРЕДОВИЩІ ПОКОЛІННЯ Z ТА МІЛЕНІАЛІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 221-223.
Хомич С.В. та Матвіїв І.Р. (2024) ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЛЮДСЬКУ ПОВЕДІНКУ ТА РІШЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 224-228.
Юхименко-Назарук І.А. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНИ ТА МОНЕТИЗАЦІЯ ЦИФРОВИХ ПОСЛУГ В ЄС: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Via Economica, 2024: Вип. 6. с. 109-114. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Юхименко-Назарук І.А. та Санжаревський О.І. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 207-211.
Якубовська Н.В. та Савущик А.І. та Марценюк В.В. (2024) АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ФРІЛАНСІ ЯК ВАЖІЛЬ ЕФЕКТИВНОГО КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ. Причорноморські економічні студії, 2024 (Вип.86). с. 187-191. ISSN 2524-0900
Навчальні матеріали
Микитин Т.М. та Паламарчук О.С. та Якубовська Н.В. (2024) ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА "МАРКЕТИНГ". [Навчальні матеріали]
Пляшко О.С. (2024) БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ТА ОПОДАТКУВАННЯ. [Навчальні матеріали]