Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2007
Вгору на рівень |
Богатирьова Т.В. (2007) ТЕХНОЛОГІЯ СЛОВЕСНОГО ВПЛИВУ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ ЯК КОМПОНЕНТ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 189-192.
Бойко Н.Г. (2007) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 192-195.
Бігунова С.А. (2007) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.32). с. 260-263.
Верьовкіна О.Є. (2007) РОЗВИТОК МИСЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРА В КОНТЕКСТІ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 264-266.
Вижевська Ю.О. (2007) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО_ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 122-125.
Гаєва Н.І. (2007) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИКОРИСТАННЯ СЛУХОВОЇ НАОЧНОСТІ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 172-174.
Зубілевич М.І. (2007) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРНИХ АСПЕКТІВ СПІЛКУВАННЯ ДІВЧАТ-ПІДЛІТКІВ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 242-245.
Касаткіна О.В. (2007) КОНФЛІКТ ЯК УМОВА ПРОДУКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 107-109.
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2007) ВІДБІР ЛЕКСИЧНОГО МІНІМУМУ З ПСИХОЛІНГВІСТИЧНОГО БОКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 217-220.
Кочубей О.С. (2007) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ НАБУТТЯ СТУДЕНТАМИ-ФІЛОЛОГАМИ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 136-138.
Курята Ю.В. (2007) РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 139-141.
Курята Ю.В. (2007) КРЕАТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА ТА ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 2007 (Т.7). с. 199-204.
Мазурок О.М. (2007) ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 204-207.
Мезін В.Г. (2007) ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПРИНЦИП СПІЛКУВАННЯ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 207-209.
Михальчук Н.О. (2007) КУЛЬТУРОЛОГІЧНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 133-138.
Михальчук Н.О. (2007) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЯВЛЕННЯ РОЗУМІННЯ СТАРШОКЛАСНИКАМИ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 57-62.
Олесюк Л.В. (2007) РЕАЛІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 213-214.
Перішко І.В. (2007) ВПЛИВ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО КОМПОНЕНТУ НА КОМУНІКАТИВНУ КОМПЕТЕНТНІСТЬ СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 215-217.
Рикун А.А. (2007) ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ ТА СПОСОБИ ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 145-147.
Фрідріх А.В. та Вербець В.В. (2007) ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ–ФІЛОЛОГІВ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 146-147.
Фрідріх А.В. та Дацик М.В. (2007) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО СПЕЦІАЛІСТА: ЗАВДАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 181-184.
Хом'як Т.С. (2007) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 226-228.
Хомицька Р.В. (2007) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОГНІТИВНОГО ТА КОМУНІКАТИВНОГО КОМПОНЕНТІВ В ОНТОГЕНЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 222-226.
Чайка І.В. (2007) РОЗВИТОК АРГУМЕНТАЦІЇ В КОМУНІКАТИВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 228-230.
Черуха В.В. (2007) ПОЗИТИВНИЙ ВПЛИВ МІЖМОВНОГО ПЕРЕНОСУ НА ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 231-232.
Ярута Н.П. (2007) ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ СПІЛКУВАННЯ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 254-256.
Ярута Н.П. (2007) ВИБІР ГЕРОЯ БІОГРАФІЧНОГО ТВОРУ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 149-151.