ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Бігунова С.А. (2007) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.32). pp. 260-263.

[img] Text
Бігунова С.А

Download (121MB)

Abstract

В цій статті аналізується проблема культурологічно зорієнтованого навчання, сформульовані психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови; визначені оптимальні вимоги до вчителя іноземної мови у культурологічно орієнтованому навчанні.

Item Type: Article
Additional Information: Бігунова С.А. Психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови / С.А. Бігунова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 260-263.
Uncontrolled Keywords: культурологічно зорієнтованого навчання, спілкування, діалог культур
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 15 Apr 2021 11:58
Last Modified: 15 Apr 2021 11:58
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6203

Actions (login required)

View Item View Item