Бігунова С.А. (2007) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.32). с. 260-263.
Текст
Бігунова С.А Завантажити (121MB) |
Анотація
В цій статті аналізується проблема культурологічно зорієнтованого навчання, сформульовані психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови; визначені оптимальні вимоги до вчителя іноземної мови у культурологічно орієнтованому навчанні.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бігунова С.А. Психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови / С.А. Бігунова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 260-263. |
Ключові слова: | культурологічно зорієнтованого навчання, спілкування, діалог культур |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 15 Квіт 2021 11:58 |
Останні зміни: | 15 Квіт 2021 11:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6203 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |