Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2013

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 57.

Bihunova S. та Zubilevych M. (2013) THE USAGE OF SYMBOLIC PROPER NAMES-TOPONYMS. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету, 2013 (№ 7). с. 67-72. ISSN 2409-1154

Ілюкова А.В. та Фрідріх А.В. (2013) СКОРОЧЕННЯ ЯК ЗАСІБ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ЕКОНОМІЇ В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ (НА ОСНОВІ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 134-136.

Андрощук А.В. (2013) МОВА РОМАНУ НОРМАНА РАША «ПАРУВАННЯ» («MATING») ЯК ПРЕДМЕТ ЗОБРАЖЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 15-20.

Антоненко Н.Є. (2013) НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СВІТЛІ ТЕОРІЇ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ Г. ГАРДНЕРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 4-6.

Артемчук А.О. та Верьовкіна О.Є. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ВЖИВАННЯ АНГЛІЦИЗМІВ В УКРАЇНСЬКОМУ МОЛОДІЖНОМУ СЛЕНГУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 115-117.

Бойко Н.Г. (2013) ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НА УРОЦІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 14-17.

Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2013) РОЛЬ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ ТА МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 54-57.

Бігунова С.А. та Зубілевич М.І. (2013) СЕМАНТИКА СИМВОЛІЧНИХ ТОПОНІМІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 90-93.

Бігунова С.А. та Зубілевич М.І. (2013) ВИКОРИСТАННЯ СИМВОЛІЧНИХ ВЛАСНИХ ІМЕН-АНТРОПОНІМІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 11-14.

Білецька А.О. та Верьовкіна О.Є. (2013) СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ КЛАСИФІКАФІЇ АНГЛІЙСЬКИХ СКОРОЧЕНЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 117-119.

Білик О.К. та Верьовкіна О.Є. (2013) АНГЛІЙСЬКА ОЦІННА ЛЕКСИКА НА ПОЗНАЧЕННЯ ЗОВНІШНОСТІ ЛЮДИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 119-120.

Вердух К.О. та Фрідріх А.В. (2013) СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОМОНІМІЇ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 122-124.

Верьовкіна О.Є. та Ярута Н.П. (2013) СИНТАКСИЧНІ ВИРАЗНІ ЗАСОБИ ТА СТИЛІСТИЧНІ ПРИЙОМИ В ОПОВІДАННЯХ РОАЛДА ДАЛЯ “ЧЕТВЕРТИЙ КОМОД ЧІПЕНДЕЙЛА” ТА “ПАРІ”. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 105-107.

Вєтрова І.М. (2013) КОНТЕКСТНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 17-20.

Гроголь Т.В. та Бігунова С.А. (2013) THE DIACHRONIC DEVELOPMENT AND STRUCTURAL CHARACTERISTICS OF ENGLISH PHRASEOLOGICAL UNITS BORROWED FROM THE LATIN AND FRENCH LANGUAGES. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 124-126.

Громаченко О.Ю. та Вєтрова І.М. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ У ДІЛОВІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 126-128.

Добродій Ю.О. та Бігунова С.А. (2013) LEXICO-STYLISTIC PECULARITIES OF THE ENGLISH-SPEAKING VIRTUAL ADVERTISEMENT. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 128-129.

Дубицька Д.І. та Бігунова С.А. (2013) THEMATIC AND IDEOGRAPHIC DIVISION OF THE CORPSE OF ONE-WORD IDIOMS. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 129-131.

Калініченко М.М. (2013) ФОРМУВАННЯ ЖАНРУ ОРІЄНТАЛЬНОЇ ІСТОРІЇ В АМЕРИКАНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 13-15.

Касаткіна О.В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ У КОНТЕКСТІ ДІАЛОГУ КУЛЬТУР. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 43-45.

Кастровська С.В. та Вєтрова І.М. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ АНТИТЕЗИ В АНГЛІЙСЬКИХ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗКАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 136-138.

Костюк К. та Бігунова С.А. (2013) WAYS OF APPEARING NEW WORDS IN ENGLISH VOCABULARY. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 139-141.

Кочубей О.С. (2013) СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПЕРЕКЛАДУ В МОВНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 41-45.

Кочубей О.С. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 95-98.

Кочубей О.С. (2013) ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УСНОЇ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 45-48.

Курята Ю.В. (2013) МОВНОСТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ РАННЬОГО ЕТАПУ ТВОРЧОСТІ ТРУМЕНА КАПОТЕ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013 (Вип.39). с. 168-169. ISSN 2519-2558

Мазурок О.М. (2013) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ВИКОНАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 72-76.

Мазурок О.М. (2013) МОТИВАЦІЙНО-СМИСЛОВА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ВИКОНАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 55-57.

Мезін В.Г. (2013) НАЗВИ ВПРАВ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 60-63.

Михальчук Н.О. (2013) СМИСЛ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБРАЗУ СВІТУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 83-85.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2013) КРОСКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ: КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 83-90.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2013) СКАНДИНАВСЬКЕ ЗАВОЮВАННЯ БРИТАНІЇ ТА ЙОГО НАСЛІДКИ ДЛЯ СТАНОВЛЕННЯ СУБКУЛЬТУРИ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ АНГЛІЙЦІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 24-28.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ТЕКСТУАЛЬНА ОЧЕВИДНІСТЬ І ОПОВІДНА СТРУКТУРА РОМАНУ “НІЧНІ ОХОРОНЦІ” АЛАНА МУРА ТА ДЕЙВА ГІББОНСА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 76-83.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 19-23.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 85-88.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 63-67.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) АКСІОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИХ ТРЕНІНГІВ. Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті, 2013. с. 228-231.

Михальчук Н.О. та Хупавцева Н.О. (2013) АРГУМЕНТАТИВНИЙ ДИСКУРС ЯК МЕХАНІЗМ ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВОЮ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 88-91.

Моєсеєва О.С. (2013) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 95-99.

Моісеєва О.С. (2013) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 68-70.

Олесюк Л.В. (2013) СОЦІОЛІНГВАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ НОВОЇ ФРАЗЕОЛОГІЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 38-41.

Павловська Л.О. (2013) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ЛОГІКО-СЕМІОТИЧНИХ ОПОЗИЦІЙ У ПРАГМАСЕМАНТИЧНОМУ ВИВЧЕННІ ВЕРБАЛЬНИХ ФОРМУЛ ПОБАЖАНЬ РІЗНОСТРУКТУРНИХ МОВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 81-83.

Перішко І.В. (2013) РОЛЬ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРІВ З ТУРИЗМУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 86-88.

Подолянчук І.В. та Верьовкіна О.Є. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ ОРАТОРСЬКОГО ПІДСТИЛЮ ТА ПРОБЛЕМИ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 148-149.

Примак О.Я. та Бігунова С.А. (2013) ЗАПОЗИЧЕННЯ ЯК ЗАСІБ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 149-150.

Романенко О.О. та Касаткіна О.В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ВЖИВАННЯ СЛЕНГУ У ТЕЛЕМЕДІЙНОМУ ПРОСТОРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 151-153.

Рябчук Л.К. та Верьовкіна О.Є. (2013) ПРИХОВАНІ СМИСЛИ В НАЗВАХ ОПОВІДАНЬ РОАЛЬДА ДАЛА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 157-158.

Рябчук Л.К. та Ярута Н.П. (2013) НЕОЛОГІЗМИ ЯК ЛІНГВІСТИЧНЕ ЯВИЩЕ В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 155-157.

Сас А.Е. та Ярута Н.П. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО АВТОРСЬКОГО СТИЛЮ В МАЛІЙ ПРОЗІ М. СПАРК (НА ПРИКЛАДІ ПОВІСТІ «THE BLACK MADONNA»). Наука, освіта, суспільство очима молодих (Ч. 2). с. 161-162.

Столяр О.І. та Фрідріх А.В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ З БРИТАНСЬКИМ ЕТНОКУЛЬТУРНИМ СЕМАНТИЧНИМ КОМПОНЕНТОМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 164-166.

Сухомлин Т.С. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ, ЩО ВИРАЖАЮТЬ ПСИХІЧНИЙ СТАН ЛЮДИНИ, З АНГЛІЙСЬКОЇ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 69-72.

Фрідріх А.В. (2013) ФОРМУВАННЯ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ ДІАЛОГУ КУЛЬТУР. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 98-101.

Хочай Д.П. та Касаткіна О.В. (2013) ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ КУЛЬТУРНІЙ КОМУНІКАЦІЇ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ ЗОШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 168-169.

Царук В.С. та Касаткіна О.В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ НЕОЛОГІЗМІВ У ЖИТТІ СУЧАСНОГО АМЕРИКАНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 169-171.

Чернявка Н.І. та Касаткіна О.В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СУЧАСНОГО АМЕРИКАНСЬКОГО ПУБЛІЦИСТИЧНОГО ДИСКУРСУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 171-172.

Юсюк Л.Ю. та Вєрьовкіна О.Є. (2013) ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ТЕРМІНІВ ЯК ПРОБЛЕМА ТЕРМІНОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 174-176.

Ярута Н.П. (2013) ОСОБЛИВОСТІ АНГЛІЙСЬКИХ НЕОЛОГІЗМІВ КІНЦЯ ХХ - ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 176-177.

Цей список був створений у Fri Nov 22 17:03:47 2024 EET.