Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра практики англійської мови" та рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 30.

Стаття

Fridrikh А. та Bihunova S. та Bihunov D. (2022) FOCUS ON TEACHING GRAMMAR IN CONTEXT. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 236-244. ISSN 2411-4553

Gron L. та Antonenko N. (2022) THE “FLIPPED CLASSROOM” MODEL: WHAT IT IS AND HOW IT WORKS. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 173-177. ISSN 2411-4553

Ivashkevych E. (2022) PSYCHOLOGICAL FACTORS OF THE DISCOURSE’S ACTUALIZATION. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 81-92. ISSN 2518-7503

Ivashkevych E. (2022) PSYCHOLOGICAL PREREQUISITES FOR IMPROVING THE ORAL TRANSLATION ACTIVITY OF STUDENTS OF PHILOLOGICAL FACULTY. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). с. 13-22. ISSN 2518-7503

Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Kuriata Y.V. (2022) HUMOUR IN MODERN POLITICAL ADVERTISEMENTS. International forum: oproblems and scientific solutions, 2022 (97). с. 262-267.

Kuriata Y.V. та Kasatkina-Kubyshkina O.V. (2022) STYLISTIC DEVICES IN POLITICAL DISCOURSE. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2022 (81): Вип. 13. с. 27-30. ISSN 2519-2558

Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. (2022) INNOVATIVE PEDAGOGICAL ASPECTS OF USE OF AUTHENTICITY OF MATERIALS IN TEACHING ENGLISH. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 82-94. ISSN 2411-4553

Mykhalchuk N. та Khupavtseva N. (2022) PSYCHOLOGICAL APPROACHES TO THE ORGANIZATION OF FACILITATIVE INTERACTION AT THE LESSONS OF ENGLISH. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 108-118. ISSN 2518-7503

Івашкевич Е.Е. та Хупавцева Н.О. (2022) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБРАЗУ СВІТУ СТУДЕНТІВ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 107-150.

Івашкевич Е.Е. та Яцюрик А.О. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СПРИЙМАННЯ ТА РОЗУМІННЯ СТУДЕНТАМИ ФІЛОЛОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ІНШОМОВНОЇ ФОРМИ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 363-429.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2022) THE PROBLEM OF MANAGING PUPILS’ ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM AS ONE OF THE CENTRAL PROBLEMS OF ENGLISH METHODOLOGY. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 129-144.

Байло Ю.В. та Богачик М.С. (2022) ДО ПИТАННЯ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 7-9.

Бойко Н.Г. та Конопльова Ю.О. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ В НУШ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 106-112.

Бігунов Д.О. (2022) ГЕНЕЗИС ТА ДЕРИВАЦІЯ ОСОБОВИХ ІМЕН В АНГЛОМОВНИХ КРАЇНАХ. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2022. с. 127-129.

Бігунов Д.О. (2022) ДО ПИТАННЯ МОВЛЕННЄВОГО ВПЛИВУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 26-28.

Бігунова С.А. (2022) НОМІНАЦІЯ ТА СПРОБИ ЇЇ КЛАСИФІКАЦІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 28-34.

Бігунова С.А. та Фрідріх А.В. (2022) ТЕЛЕСКОПІЗМИ В АНГЛІЙСЬКОМУ КОРОНОВОКАБУЛЯРІ. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2022. с. 125-127.

Верьовкіна О.Є. та Гонтар В.Є. (2022) ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ОБРАЗНИХ ПОРІВНЯНЬ В АНГЛОМОВНОМУ ТА УКРАЇНСЬКОМУ ПОЛІТИЧНИХ ДИСКУРСАХ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 34-39.

Главінська Е.С. та Михальчук Н.О. (2022) Передумови та фактори конфліктності в підлітковому віці. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 95-96.

Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Фрідріх А.В. (2022) KNOWLEDGE CHECK AND ASSESSMENT IN E-LEARNING. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 144-148.

Курята Ю.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2022) FIGURES OF SPEECH AS MEANS OF EXPRESSIVENESS IN POLITICAL DISCOURSE. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2022. с. 137-140.

Михайльчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. та Набочук О.Ю. (2022) THE STRUCTURE OF THE EXPERIMENT AND CRITERIAL FOR ASSESSING THE SPEECH PRODUCTION OF PUPILS OF SECONDARY SCHOOL AT THE LESSONS OF TNE ENGLISH LANGUAGE WITH THE USE OF FEATURE FILMS. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2022. с. 290-293.

Михальчук Н.О. та Ніколайчук Г.І. (2022) THE WAYS OF THE DEVELOPING OF TEENAGERS’ SOVEREIGNTY: TO THE PROBLEMS OF THE METHODOLOGY OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 172-187.

Михальчук Н.О. та Харченко Є. та Главінська Е.С. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНИХ МОДЕЛЕЙ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ГОВОРІННЮ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 286-363.

Михальчук Н.О. та Харченко Є.М. (2022) AUTO-SUGGESTIVE WAYS OF TEACHING ENGLISH AT SCHOOL. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 187-201.

Остапіна К. та Воробйова І.А. (2022) ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО АНГЛОМОВНОГО ДЕТЕКТИВУ ТА ЙОГО ПЕРЕКЛАДУ (НА ПРИКЛАДІ ПЕРЕКЛАДУ ВОЛОДИМИРОМ ГОРБАТЬКОМ РОМАНУ ДЕНА БРАУНА «ЦИФРОВА ФОРТЕЦЯ»). Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 59-69.

Перішко І.В. та Білоус Т.М. (2022) TOLERANCE EDUCATION IN THE CONTEXT OF CROSS-CULTURAL COMMUNICATION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2022. с. 216-219.

Потапчук С.С. та Вєтрова І.М. (2022) КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ МОРАЛЬНОЇ ЧИСТОТИ В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ ЛІНГВОКУЛЬТУРАХ (НА МАТЕРІАЛІ ЕТИЧНИХ НОМІНАЦІЙ). Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2022. с. 67-70.

Ундір Л. та Воробйова І.А. (2022) ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІТИЧНИХ ПРОМОВ ГІЛАРІ КЛІНТОН (НА ОСНОВІ ПРОМОВ У РЕНО ВІД 25.08.16, У ФІЛАДЕЛЬФІЇ ВІД 07.11.16). Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2022. с. 149-151.

Федоришин О.П. (2022) DISTANCE LEARNING SN CANADA. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2022. с. 92-95.

Цей список був створений у Sun May 5 01:01:49 2024 EEST.