Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | В | Д | З | К | Л | М | Н | П | Р | С | Т | Ф | Ш | Ю
Число елементів: 36.

Б

Бернар І.М. та Горопаха Н.М. (2022) Екологічний тренінг як засіб формування у старших дошкільників навичок, орієнтованих на сталий розвиток. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 4.

В

Варейчук К.В. та Косарєва О.І. (2022) Особливості розвитку емоційного інтелекту у дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 6-7.

Д

Дацьо А.В. та Павлюк Т.О. (2022) Формування у дітей старшого дошкільного віку фінансової грамотності. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 14.

Дичківська І.М. (2022) РОЗВИВАЛЬНЕ ПРЕДМЕТНО-ПРОСТОРОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МОНТЕССОРІ-ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 48-60. ISSN 2411-4553

З

Зух О.В. та Горопаха Н.М. (2022) LEGO-конструювання як засіб розвитку креативності дітей дошкільного віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 22.

К

Ковтунович Т.А. та Маліновська Н.В. (2022) Ознайомлення дітей із правами та обов'язками в закладі дошкільної освіти. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 27.

Козлюк О.А. (2022) ВИХОВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЗАСОБАМИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 161-170. ISSN 2411-4553

Кіндрат Т.М. та Горопаха Н.М. (2022) Особливості логопедичної роботи та пошук індивідуальних підходів до дітей з розладами аутистичного спектру. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 25-27.

Л

Леонтьєва К.М. та Шадюк (Падалка) О.І. (2022) Лепбук як засіб розвитку пізнавальної діяльності дітей старшої груп. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 39-40.

М

Макарець А.Л. та Маліновська Н.В. (2022) Використання художніх творів з дітьми третього року життя. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 45.

Маліновська Н.В. (2022) РОЗВИТОК СЛОВЕСНОЇ ТВОРЧОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 64-66.

Мартинова С.О. та Маліновська Н.В. (2022) Умови організації інклюзивної освіти дошкільників з порушеннями психофізичного розвитку. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 47.

Московчик І.М. та Горопаха Н.М. (2022) Роль батьків у вихованні працелюбності дітей дошкільного віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 50-51.

Музичук Ю.А. та Павлюк Т.О. (2022) Практичні аспекти проблеми розвитку мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією із використанням комп'ютерних тренажерів. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 53-54.

Мурдза Х.В. та Маліновська Н.В. (2022) Розвиток образного мовлення старших дошкільників засобами усної народної творчості. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 54.

Мурдза Х.В. та Руденко Н.М. (2022) Усна народна творчість як засіб формування виразності мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 55.

Н

Ничко А. та Юрчук О. (2022) РУХЛИВА ГРА ЯК ЗАСІБ ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖЕННЯ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 68-70.

Нічко А. та Юрчук О. (2022) СУЧАСНИЙ ІГРОВИЙ ПРОСТІР ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК УМОВА ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВʼЯ ДІТЕЙ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 69-73.

П

Пастушок І. та Юрчук О. (2022) СОЦІАЛЬНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 78-82.

Пастушок І. та Юрчук О. (2022) ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 83-86.

Поліщук В. та Юрчук О.І. (2022) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ). Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 93-95.

Р

Руденко В. та Руденко Н.М. (2022) ОБ’ЄКТ І ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕТОДОЛОГІЧНИХ СИСТЕМАХ УКРАЇНИ І ПОЛЬЩІ. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 102-123. ISSN 2411-4553

С

Сидорчук Т.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2022) Мнемотехніка - ефективний засіб розвитку мовлення дошкільника. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 72-73.

Т

Тертична Г.В. та Косарєва О.І. (2022) Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з розладами аутистичного спектра в умовах інклюзивної групи. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 76-77.

Тишкун В.А. та Павлюк Т.О. (2022) Роль казкотерапії у розвитку зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 77-78.

Трачук М.В. (2022) Індивідуальний підхід у процесі виховання і навчання дітей з різними освітніми можливостями. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 78-80.

Ф

Фалко І.І. та Шадюк (Падалка) О.І. (2022) Бізіборд - ефективний засіб сенсорного розвитку дітей раннього віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 80-81.

Ш

Шадюк (Падалка) О.І. (2022) СПІВПРАЦЯ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО ТА БАТЬКІВ, ЩО ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 233-239. ISSN 2411-4553

Швед В.М. та Павлюк Т.О. (2022) Вихідні рівні розвитку мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами малих фольклорних жанрів. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 82-83.

Шевчук Н.К. та Маліновська Н.В. (2022) Формування елементарних економічних уявлень у дітей старшого дошкільного віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 83-84.

Шостак О. (2022) ЛОГОРИТМІКА ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ЗНМ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2022 (Вип.52): Т.3. с. 255-259. ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)

Шостак О.О. (2022) ЛОГОРИТМІКА ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ЗНМ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2022 (Вип.52): Т.3. с. 255-259.

Шостак О.О. (2022) РОЗВИТОК ВІДЧУТТЯ РИТМУ В ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ = RHYTHM SENSE DEVELOPMENT FOR CHILDREN WITH SPEECH DISABILITIES USING FICTIONAL TEXTS. Інноваційна педагогіка, 2022 (Т. 2): Вип. 43. с. 52-55.

Шостак О.О. та Вахнюк І.А. (2022) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІЗ ЗНМ. The driving force of science and trends in its development, 2022. с. 135-136.

Штокало О.Л. та Павлюк Т.О. (2022) Особливості виховання дружніх взаємин дітей старшого дошкільного віку у практиці сучасного закладу дошкільної освіти. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 88-90.

Ю

Юрчик Н.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2022) Вплив авторської казки на моральний розвиток дітей дошкільного віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 91-92.

Цей список був створений у Sun Dec 22 18:47:42 2024 EET.