Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2020
![]() | Вгору на рівень |
M
Maksymchuk B. та Gurevych R. та Matviichuk T. та Surovov O. та Stepanchenko N. та Opushko N. та Sitovskyi A. та Kosynskyi E. та Bogdanyuk A. та Vakoliuk A. та Solovyov V. та Maksymchuk I. (2020) TRAINING FUTURE TEACHERS TO ORGANIZE SCHOOL SPORT. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2020 (Is. 4): Vol. 12. с. 310-327. ISSN 2066-7329, 2067-9270
P
Petrenko O.B. та Tsipan T.S. та Stelmashuk Z.H. та Hrynkova N.M. та Balika L.M. (2020) THE SPECIFICITY OF PREPARING STUDENTS AT PEDAGOGICAL UNIVERSITIES FOR EDUCATIJNAL ACTIVITY IN THE DIGITAL EPOCH. Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment, 2020 (№8). с. 460-471.
Pichkun M. та Oliiar M. та Rozman I. та Petrenko O.B. та Demchenko I. та Ryabovol L. (2020) EXPLENATION OF PARADIGM METHODOLOGY OF SPECIALISTS IN HIGHER EDUCATION SYSTEM VOCATIONAL TRAINING. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2020 (Is.1): Vol. 12. с. 267-292. ISSN 2066-7329, 2067-9270
Б
Багнюк М.В. та Баліка Л.М. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ АРТ-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 5-7.
Баліка Л.М. (2020) СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ ВИВЧЕННЯ КНИГИ І ЧИТАЧА В УКРАЇНСЬКОМУ НАУКОВОМУ ІНСТИТУТІ КНИГОЗНАВСТВА (1926–1936). Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 68-75.
Баліка Л.М. та Хомич Д.О. (2020) ПЕДАГОГІКА ДОБРА ТА МИЛОСЕРДЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи, 2020. с. 19-21.
Баліка Л.М. та Ярута Н. (2020) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ОСНОВІ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО: З ДОСВІДУ РОБОТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 75-84. ISSN 2411-4553
Барбарук Ю.П. та Петренко О.Б. (2020) ОСОБИСТІСТЬ УЧИТЕЛЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Я. Ф. ЧЕПІГИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 7-8.
Бляшук Н.Й. та Черній В.А. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ПEДAГOГІКИ ПAРТНEРСТВA У ВИХOВAННІ КУЛЬТУРИ РOДИННИХ ВЗAЄМИН. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 11-13.
Бондарець М.А. та Петренко О.Б. (2020) Г.Я. ТРОШИН ПРО ВИХОВАННЯ «НОРМАЛЬНИХ» І «НЕНОРМАЛЬНИХ» ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 15-16.
Бричок С.Б. та Шалівська Ю.В. (2020) ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ’Я. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 93-103. ISSN 2411-4553
Булан Т.М. (2020) В. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЛЬ САМОВИХОВАННЯ У РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи, 2020. с. 90-96.
Буцало Д.Г. та Чередняк Ю.М. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМИН МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ТА ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ: ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 21-22.
В
Ваколюк А.М. (2020) ВПЛИВ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ НА ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 23.
Вознюк К.Ю. та Баліка Л.М. (2020) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ АНІМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 31-33.
Г
Гарбарук Х.Ю. та Ціпан Т.С. (2020) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНИХ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 22-24.
Горобець М.В. та Чередняк Ю.М. (2020) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 52-54.
Гринькова Н.М. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 125-131. ISSN 2411-4553
Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2020) ДОСВІД ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ – МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. MODERN SCIENCE, PRACTICE, SOCIETY, 2020: 5(25). с. 159-161.
Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. та Ваколюк А.М. (2020) РОЛЬ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 93-101.
Гринькова Н.М. та Шагай Н.І. (2020) ВИХОВАННЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Нова українська школа: психологічні проблеми, 2020. с. 17-21.
Д
Данилюк І.М. та Стельмашук Ж.Г. (2020) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ВІДПОВІДАЛЬНЕ БАТЬКІВСТВО» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 33-35.
Данилюк І.М. та Стельмашук Ж.Г. (2020) ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО БАТЬКІВСТВА У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 65.
Дембицька Я.В. та Петренко О.Б. (2020) ЦІННОСТІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ У НІМЕЦЬКІЙ ПЕДАГОГІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 68-69.
Денищич А.С. та Павелків О.М. (2020) РОЛЬ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЯПОНІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 73-74.
Джура О.О. та Ціпан Т.С. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 35-37.
К
Курадовець О.В. та Петренко О.Б. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФІНЛЯНДІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 122-124.
Куцмус В.О. та Гринькова Н.М. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 124-126.
Кішан А.В. та Чередняк Ю.М. (2020) ВІДОБРАЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ДИТЯЧІЙ ПЕРІОДИЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 94-96.
Л
Лук'яник Л.В. та Іллюк М.Ф. (2020) ТРУДНОЩІ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «МОРФОЛОГІЯ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ. Science, society, education: topical issues and development prospects, 2020. с. 148-152.
Лішук В.В. та Баліка Л.М. (2020) СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 135-136.
М
Меркулова С.Ю. (2020) ФОРМИ РОБОТИ З КНИЖКОЮ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи, 2020. с. 97-103.
П
Петренко І.Ф. (2020) ЕРГОНОМІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРУ КЛАСНОЇ КІМНАТИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 214-220.
Петренко І.Ф. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ ШКІЛЬНИХ ПРИМІЩЕНЬ І ПРОСТОРУ КЛАСНИХ КІМНАТ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Історія освіти, 2020 (№1). с. 11-18.
Петренко І.Ф. (2020) ДО ПИТАННЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ПРОСТОРУ КЛАСНИХ КІМНАТ У ЦЕРКОВНОПАРАФІЯЛЬНИХ ШКОЛАХ УКРАЇНСЬКИХ ГУБЕРНІЙ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТ.). Нова педагогічна думка, 2020 (№4): 104. с. 74-78. ISSN 2520-6427
Петренко І.Ф. (2020) СЕРЕДОВИЩНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ КЛАСНОЇ КІМНАТИ В ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ. Дослідницькі підходи до історико-педагогічних розвідок: від традицій до новацій, 2020. с. 39.
Петренко І.Ф. (2020) ЗМІСТОВЕ НАПОВНЕННЯ ПОНЯТТЯ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР»: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Сучасна парадигма неперервності розвитку вищої школи в умовах трансформації освітнього простору, 2020. с. 91-94.
Петренко О.Б. (2020) АКТИВНІ Й ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 17-24.
Петренко О.Б. (2020) РОЛЬ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ЖУРНАЛОВ В РАЗВИТИИ ПОЛИЭТНИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ И ШКОЛЬНОГО ДЕЛА В ПОДКАРПАТСКОЙ РУСИ. Русин, 2020 (№60). с. 120-137. ISSN 2345-1149
Петренко О.Б. (2020) ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ З АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ ОСВІТИ ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСНОГО НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ЦЕНТРУ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ РДГУ. Сучасна парадигма неперервності розвитку вищої школи в умовах трансформації освітнього простору, 2020. с. 20-24.
Петренко О.Б. (2020) ПИТАННЯ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ В КОНТЕКСТІ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ НІМЕЧЧИНИ (СЕРЕДИНА ХVІІІ –ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ). Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 27-40. ISSN 2411-4553
Петренко О.Б. та Баліка Л.М. та Бричок С.Б. (2020) ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ІНСТИТУТУ ДИТЯЧОГО ЧИТАННЯ ЩОДО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ПРО ДИТЯЧУ ЛІТЕРАТУРУ Й ДИТЯЧИХ ПИСЬМЕННИКІВ (1920–1933 РР.). Гірська школа Українських Карпат, 2020 (№22). с. 67-72.
Поліщук І. (2020) ІДЕЇ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІКИ НАРОДОЗНАВСТВА У НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОМУ ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. International Academy Journal Web of Scholar, 2020 (№3(45)). с. 56-61.
Пустовіт Г.П. (2020) ЦІННІСНІ ВИМІРИ СУЧАСНОЇ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2020 (№2): 102. с. 154-160. ISSN 2520-6427
Пустовіт Г.П. (2020) ГРОМАДСЬКО-ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ВОЛИНІ (20-30-ТІ РР. ХХ СТ.). Гірська шкоола українських Карпат, 2020 (№23). с. 41-44.
Пустовіт Г.П. та Сивохоп Я. (2020) УПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ: ДИДАКТИЧНА СКЛАДОВА. Нова педагогічна думка, 2020 (№4): 104. с. 37-41. ISSN 2520-6427
С
Савлюк С. та Ваколюк А.М. та Панчук І.В. та Бутенко Т.В. (2020) З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ПІЛАТЕСУ У КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧИХ ТЕХНОЛОГІЯХ З ОСОБАМИ ЗРІЛОГО ВІКУ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 2020: Вип. 16. с. 86-90.
Стельмашук Ж.Г. (2020) ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 220-226. ISSN 2411-4553
Стельмашук Ж.Г. (2020) ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа: психологічні проблеми, 2020. с. 85-88.
Стратюк О.П. та Стельмашук Ж.Г. (2020) САМОСТІЙНІСТЬ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 132-134.
Сяська І. (2020) ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 135-143.
Ц
Ціпан Т. (2020) ПРЕВЕНЦІЯ АСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ НЕПОВНОЛІТНІХ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 160-166.
Ціпан Т.С. (2020) ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ШКОЛИ I СІМ’Ї У ВИХОВАННІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 235-241. ISSN 2411-4553
Ш
Шалівська Ю. (2020) ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 187-193.
Шалівська Ю.В. та Селях І.Ю. (2020) АКТУАЛЬНІСТЬ ПОГЛЯДІВ В. СУХОМЛИНСЬКОГО НА РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ. Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи, 2020. с. 51-53.