Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2020
Вгору на рівень |
M
Maksymchuk B. та Gurevych R. та Matviichuk T. та Surovov O. та Stepanchenko N. та Opushko N. та Sitovskyi A. та Kosynskyi E. та Bogdanyuk A. та Vakoliuk A. та Solovyov V. та Maksymchuk I. (2020) TRAINING FUTURE TEACHERS TO ORGANIZE SCHOOL SPORT. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2020 (Is. 4): Vol. 12. с. 310-327. ISSN 2066-7329, 2067-9270
P
Petrenko O.B. та Tsipan T.S. та Stelmashuk Z.H. та Hrynkova N.M. та Balika L.M. (2020) THE SPECIFICITY OF PREPARING STUDENTS AT PEDAGOGICAL UNIVERSITIES FOR EDUCATIJNAL ACTIVITY IN THE DIGITAL EPOCH. Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment, 2020 (№8). с. 460-471.
Pichkun M. та Oliiar M. та Rozman I. та Petrenko O.B. та Demchenko I. та Ryabovol L. (2020) EXPLENATION OF PARADIGM METHODOLOGY OF SPECIALISTS IN HIGHER EDUCATION SYSTEM VOCATIONAL TRAINING. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2020 (Is.1): Vol. 12. с. 267-292. ISSN 2066-7329, 2067-9270
Б
Баліка Л.М. (2020) СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ ВИВЧЕННЯ КНИГИ І ЧИТАЧА В УКРАЇНСЬКОМУ НАУКОВОМУ ІНСТИТУТІ КНИГОЗНАВСТВА (1926–1936). Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 68-75.
Баліка Л.М. та Хомич Д.О. (2020) ПЕДАГОГІКА ДОБРА ТА МИЛОСЕРДЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи, 2020. с. 19-21.
Баліка Л.М. та Ярута Н. (2020) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ОСНОВІ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО: З ДОСВІДУ РОБОТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 75-84. ISSN 2411-4553
Бричок С.Б. та Шалівська Ю.В. (2020) ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ’Я. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 93-103. ISSN 2411-4553
Булан Т.М. (2020) В. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЛЬ САМОВИХОВАННЯ У РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи, 2020. с. 90-96.
Г
Гарбарук Х.Ю. та Ціпан Т.С. (2020) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНИХ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 22-24.
Гринькова Н.М. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 125-131. ISSN 2411-4553
Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. та Ваколюк А.М. (2020) РОЛЬ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 93-101.
Гринькова Н.М. та Шагай Н.І. (2020) ВИХОВАННЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Нова українська школа: психологічні проблеми, 2020. с. 17-21.
Д
Данилюк І.М. та Стельмашук Ж.Г. (2020) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ВІДПОВІДАЛЬНЕ БАТЬКІВСТВО» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 33-35.
Джура О.О. та Ціпан Т.С. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 35-37.
Л
Лук'яник Л.В. та Іллюк М.Ф. (2020) ТРУДНОЩІ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «МОРФОЛОГІЯ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ. Science, society, education: topical issues and development prospects, 2020. с. 148-152.
М
Меркулова С.Ю. (2020) ФОРМИ РОБОТИ З КНИЖКОЮ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи, 2020. с. 97-103.
П
Петренко І.Ф. (2020) ЕРГОНОМІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРУ КЛАСНОЇ КІМНАТИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 214-220.
Петренко І.Ф. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ ШКІЛЬНИХ ПРИМІЩЕНЬ І ПРОСТОРУ КЛАСНИХ КІМНАТ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Історія освіти, 2020 (№1). с. 11-18.
Петренко І.Ф. (2020) ДО ПИТАННЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ПРОСТОРУ КЛАСНИХ КІМНАТ У ЦЕРКОВНОПАРАФІЯЛЬНИХ ШКОЛАХ УКРАЇНСЬКИХ ГУБЕРНІЙ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТ.). Нова педагогічна думка, 2020 (№4): 104. с. 74-78. ISSN 2520-6427
Петренко І.Ф. (2020) СЕРЕДОВИЩНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ КЛАСНОЇ КІМНАТИ В ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ. Дослідницькі підходи до історико-педагогічних розвідок: від традицій до новацій, 2020. с. 39.
Петренко І.Ф. (2020) ЗМІСТОВЕ НАПОВНЕННЯ ПОНЯТТЯ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР»: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Сучасна парадигма неперервності розвитку вищої школи в умовах трансформації освітнього простору, 2020. с. 91-94.
Петренко О.Б. (2020) АКТИВНІ Й ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 17-24.
Петренко О.Б. (2020) РОЛЬ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ЖУРНАЛОВ В РАЗВИТИИ ПОЛИЭТНИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ И ШКОЛЬНОГО ДЕЛА В ПОДКАРПАТСКОЙ РУСИ. Русин, 2020 (№60). с. 120-137. ISSN 2345-1149
Петренко О.Б. (2020) ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ З АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ ОСВІТИ ЯК ЗАСІБ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСНОГО НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ЦЕНТРУ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ РДГУ. Сучасна парадигма неперервності розвитку вищої школи в умовах трансформації освітнього простору, 2020. с. 20-24.
Петренко О.Б. (2020) ПИТАННЯ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ В КОНТЕКСТІ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ НІМЕЧЧИНИ (СЕРЕДИНА ХVІІІ –ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ). Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 27-40. ISSN 2411-4553
Петренко О.Б. та Баліка Л.М. та Бричок С.Б. (2020) ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ІНСТИТУТУ ДИТЯЧОГО ЧИТАННЯ ЩОДО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ПРО ДИТЯЧУ ЛІТЕРАТУРУ Й ДИТЯЧИХ ПИСЬМЕННИКІВ (1920–1933 РР.). Гірська школа Українських Карпат, 2020 (№22). с. 67-72.
Поліщук І. (2020) ІДЕЇ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІКИ НАРОДОЗНАВСТВА У НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОМУ ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. International Academy Journal Web of Scholar, 2020 (№3(45)). с. 56-61.
Пустовіт Г.П. (2020) ЦІННІСНІ ВИМІРИ СУЧАСНОЇ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2020 (№2): 102. с. 154-160. ISSN 2520-6427
Пустовіт Г.П. (2020) ГРОМАДСЬКО-ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ВОЛИНІ (20-30-ТІ РР. ХХ СТ.). Гірська шкоола українських Карпат, 2020 (№23). с. 41-44.
Пустовіт Г.П. та Сивохоп Я. (2020) УПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ: ДИДАКТИЧНА СКЛАДОВА. Нова педагогічна думка, 2020 (№4): 104. с. 37-41. ISSN 2520-6427
С
Савлюк С. та Ваколюк А.М. та Панчук І.В. та Бутенко Т.В. (2020) З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ПІЛАТЕСУ У КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧИХ ТЕХНОЛОГІЯХ З ОСОБАМИ ЗРІЛОГО ВІКУ. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 2020: Вип. 16. с. 86-90.
Стельмашук Ж.Г. (2020) ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 220-226. ISSN 2411-4553
Стельмашук Ж.Г. (2020) ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа: психологічні проблеми, 2020. с. 85-88.
Стратюк О.П. та Стельмашук Ж.Г. (2020) САМОСТІЙНІСТЬ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 132-134.
Сяська І. (2020) ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 135-143.
Ц
Ціпан Т. (2020) ПРЕВЕНЦІЯ АСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ НЕПОВНОЛІТНІХ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 160-166.
Ціпан Т.С. (2020) ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ШКОЛИ I СІМ’Ї У ВИХОВАННІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 235-241. ISSN 2411-4553
Ш
Шалівська Ю. (2020) ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 187-193.
Шалівська Ю.В. та Селях І.Ю. (2020) АКТУАЛЬНІСТЬ ПОГЛЯДІВ В. СУХОМЛИНСЬКОГО НА РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ. Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи, 2020. с. 51-53.