Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2015

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 54.

Безлюдна В.І. та Корчакова Н.В. (2015) ЗНУЩАННЯ ЯК ВИЯВ АГРЕСИВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ У ДИТЯЧИХ СПІЛЬНОТАХ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 16-22.

Березюк Т.П. (2015) ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. In: Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем. Волинські обереги, Рівне, с. 9-13.

Березюк Т.П. та Павелків Р.В. (2015) ПРОФЕСІЙНО-УПРАВЛІНСЬКЕ СТАНОВЛЕННЯ МЕНЕДЖЕРІВ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА СКЛАДОВА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СФЕРІ ОБСЛУГОВУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 181.

Вознюк Ю.С. (2015) АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 49-52.

Гринюк О.В. та Яцюк Н.О. (2015) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕГУЛЯЦІЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 184-185.

Джеджера К.В. та Джеджера О.В. (2015) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ: АСПЕКТ АКТУАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ. In: Писхологічні основи забезпечення якості освіти у вищому навчальному закладі. О.Зень, Рівне, с. 133-159. ISBN 978-617-601-145-3

Джеджера О.В. (2015) ЕФЕКТИВНІСТЬ ЯК ФУНКЦІОНАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2015 (Т. 1): Вип. 2. с. 140-144.

Джеджера О.В. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ДОМІНУЮЧИХ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки, 2015. с. 19-23.

Джеджера О.В. (2015) ПОНЯТТЯ "ЕФЕКТИВНІСТЬ" ТА ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ. Вісник Одеського Національного університету, 2015 (Т. 20): Вип. 2. с. 56-65. ISSN 2304-1609

Джеджера О.В. (2015) ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНО-ЕМОЦІЙНОГО СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Фактори розвитку педагогіки і психології в ХХІ столітті, 2015. с. 90-94.

Корчакова Н.В. (2015) ІНДИВІДУАЛЬНІ ТА ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 52-59.

Корчакова Н.В. (2015) ДИСПОЗИЦІЙНІ ОСНОВИ ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 124-129.

Корчакова Н.В. (2015) КОГНІТИВНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ. Проблеми сучасної психології, 2015: Вип. 30. с. 305-315.

Корчакова Н.В. (2015) МЕТОДИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ИССЛЕДОВАНИЯ ИСТОКОВ ПРОСОЦИАЛЬНОСТИ. Проблема сучасної психології, 2015: Вип. 28. с. 212-222.

Корчакова Н.В. (2015) СТИМУЛЮВАННЯ ДИТЯЧОЇ ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ В УМОВАХ СІМ'Ї. Проблема сучасної психології, 2015: Вип. 27. с. 220-231.

Корчакова Н.В. (2015) КУЛЬТИВУВАННЯ ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми наукового й освітнього простору в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів, 2015 (Т. 2). с. 111-113.

Корчакова Н.В. (2015) ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ІЗ ЗАКОНОМІРНОСТЯМИ ВІКОВОГО РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСОБИСТОСТІ. Науковий вісник Мукачівського державного університету, 2015 (Вип. 1): (1). с. 113-116.

Корчакова Н.В. (2015) ПРОСОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА У КОНТЕКСТІ ВІКОВОГО АНАЛІЗУ. Актуальні проблеми практичної психології у волинському регіоні, 2015. с. 19-29.

Корчакова Н.В. (2015) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ОНТОГЕНЕТИЧНО РАННІХ ФОРМ ДОПОМОГИ ЯК РІЗНОВИДУ ПРОСОЦІАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки, 2015 (№ 2). с. 57-62. ISSN 2078-2128

Корчакова Н.В. (2015) СПРАВЕДЛИВІСТЬ РЕСУРСНОГО ОБМІНУ ЯК ЛІНІЯ ВІКОВОГО ГЕНЕЗУ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ. Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія, 2015 (Т. 20): Вип.2, Ч.1. с. 89-97.

Корчакова Н.В. (2015) ТРАЄКТОРІЯ ВІКОВОГО РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки, 2015: Вип. 4. с. 76-80.

Крюкова Л.В. (2015) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЩОДО ДИНАМІКИ ЕМОЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ТА ЇХ ВПЛИВУ НА ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 132-135.

Кулаков Р.С. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ДОМАГАНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИБОРУ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 59-66.

Кулаков Р.С. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФКОНСУЛЬТАЦІЙНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ВПРОДОВЖ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 135-140.

Кулакова Л.М. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 66-74.

Кулакова Л.М. (2015) МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 140-144.

Курдибаха О.М. (2015) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРОБЛЕМ ГЕНДЕРНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 144-146.

Луцик Г.О. (2015) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ДЕВІАНТНИМИ ПІДЛІТКАМИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 74-79.

Луцик Г.О. (2015) НАПРЯМКИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ З ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 160-163.

Ляшецька Я.О. та Березюк Т.П. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РІЗНИХ СТИЛІВ УПРАВЛІНСЬКОГО ВПЛИВУ МЕНЕДЖЕРА У СИСТЕМІ ТУРИСТИЧНИХ ЯВИЩ І ПРОЦЕСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 173-174.

Літвінчук К.П. та Березюк Т.П. (2015) ПСИХОЛОГІЧНО-УПРАВЛІНСЬКИЙ ПОРТРЕТ МЕНЕДЖЕРА У РИНКОВІЙ СИСТЕМІ ВІДНОСИН. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 171.

Назаревич В.В. (2015) МЕТОДИ ПОШУКУ СМИСЛОУТВОРЮЮЧИХ МОТИВІВ ЗА ДОПОМОГОЮ МАЛЮНКА. Актуальні питання психологічної науки, 2015. с. 9-11.

Назаревич В.В. та Борейчук І.О. (2015) ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ МЕТОДІВ В ПСИХОЛОГІЧНОМУ КОНСУЛЬТУВАННІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 91-96.

Назаревич В.В. та Коротун В.В. (2015) ВИКОРИСТАННЯ МАЛЮНКОВИХ ТЕХНІК ПСИХОТЕРАПІЇ ДЛЯ САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 166-169.

Назарець Л.М. (2015) СІМЕЙНІ КОНФЛІКТИ ТИПУ «БАТЬКИ-ДІТИ» ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 97-102.

Одолінський В.Г. (2015) ЧАСТКОВИЙ АНАЛІЗ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ СКЛАДОВОЇ ЖИТТЄВОГО ПЛАНУВАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 102-106.

Осипчук О.П. (2015) ВЧИНОК ЯК КОМПОНЕНТ СИСТЕМИ МОРАЛЬНОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 106-112.

Осипчук О.П. та Павелків Р.В. (2015) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА ЧИННИКИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 186-187.

Павелків Р.В. (2015) КОГНІТИВНО-ЦІННІСНІ ТА ЕМОЦІЙНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МОРАЛЬНОЇ СФЕРИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 4-10.

Павелків Р.В. (2015) ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ РДГУ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 4-8.

Павелків Р.В. (2015) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ТА РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 27-35. ISSN 2411-4553

Павелків Р.В. (2015) ПРОБЛЕМА МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Актуальні проблеми наукового й освітнього простору в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів, 2015 (Т. 2). с. 146-148.

Павелків Р.В. (2015) CТРУКТУРА, ЗМІСТ ТА ДЕТЕРМІНАНТИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ: РЕТРОСПЕКЦІЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 24-38. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2015) ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ «ШКОЛИ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю». Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 8-14.

Піонтковська Д.В. (2015) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ГАРМОНІЗАЦІІ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОІ ІДЕНТИЧНОСТІ У СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 118-124.

Піонтковська Д.В. (2015) РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 210-214.

Савенко Д.О. (2015) АНАЛІЗ ФЕНОМЕНУ МАТЕРИНСТВА У НАУКОВО-ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 130-134.

Савенко Д.О. (2015) ПРОБЛЕМА САМОІДЕНТИЧНОСТІ ЖІНКИ В ПЕРІОД РАННЬОГО ОНТОГЕНЕЗУ ДИТИНИ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 230-233.

Сеньчук К.В. та Павелків Р.В. (2015) ОСНОВНІ НАПРЯМКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ПСИХОЛОГА ЩОДО ПОДОЛАННЯ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ПІДЛІТКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 187-189.

Созонюк О.С. (2015) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 134-141.

Тищенко І.А. (2015) ВПЛИВ СТАТЕВО-РОЛЬОВИХ СТЕРЕОТИПІВ НА ПРОФЕСІЙНУ САМОРЕАЛІЗАЦІЮ ЖІНОК У РУСЛІ ПРОБЛЕМИ ГЕНДЕРНОЇ ОСВІТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 254-257.

Федюк Т.М. та Корчакова Н.В. (2015) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМООЦІНКИ У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 264-267.

Цуканова М.С. (2015) ВПЛИВ РЕЖИМУ СОЦІАЛЬНОЇ ІЗОЛЯЦІЇ НА ПРОТІКАННЯ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ ЗАСУДЖЕНИХ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 141-148.

Яцюк Н.О. (2015) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ МЕХАНІЗМІВ МОРАЛЬНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 148-155.

Цей список був створений у Fri Nov 22 16:34:33 2024 EET.