Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії" та рік: 2013
![]() | Вгору на рівень |
Івашкевич Е.З. та Дика Н.С. (2013) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГУМАНІТАРНО-ТЕХНІЧНОЇ ЕЛІТИ, 2013. с. 173-185.
Артемова О.І. (2013) РОЗКРИТТЯ КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 31-34.
Бабак К.В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 34-37.
Борейчук І.О. (2013) СТРУКТУРА ОБРАЗУ «ЧУЖОГО» В СТУДЕНСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 40-44.
Бучко В.Б. (2013) РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ФОРМУВАННІ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ. Писологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 47-51.
Бучко В.Б. (2013) ЗНАЧЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ СТУДЕНТА З ГРУПОЮ У КОНТЕКСТІ СВОБОДИ Е. ФРОММА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 46-48.
Вознюк Ю.С. (2013) СТАНОВЛЕННЯ САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 197-200.
Вознюк Ю.С. (2013) ПРОБЛЕМА САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У СИСТЕМІ НАУК ПРО ЛЮДИНУ. Актуальні питання психологічної науки, 2013. с. 21-23.
Галабурда Л. (2013) ІМІДЖ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН. Актуальні питання психологічної науки, 2013. с. 30-32.
Галабурда Л.О. та Ямницький В.М. (2013) ТИПОЛОГІЯ ТА ФУНКЦІЇ ІМІДЖУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 201-202.
Главінська О.Д. та Савуляк В.О. (2013) ЕМПАТІЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 49-51.
Главінська О.Д. та Хупавцева Н.О. (2013) СТАНОВЛЕННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ В ПРОСТОРІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 51-54.
Демчук О.О. та Артемова О.І. (2013) СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 57-59.
Демянюк О. (2013) ПОГЛЯДИ С.ГРОФА ТА К.УІЛБЕРА ПРО ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБРАЗУ СВІТУ. Актуальні питання психологічної науки, 2013. с. 35-38.
Демянюк О.Б. (2013) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ІНДИВІДУАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ СВІТУ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 204-208.
Демянюк О.Б. (2013) ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА ТИПОЛОГІЯ ОБРАЗУ СВІТУ У СТУДЕНТІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 61-63.
Джеджера К.В. (2013) КОМУНІКАТИВНИЙ ДОСВІД ОСОБИСТОСТІ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 59-63.
Джеджера К.В. (2013) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ ЯК ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ МОЛОДИХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 64-66.
Джеджера К.В. та Рудь Г.В. (2013) ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ЭТИКА В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ КАК ПРОБЛЕМА СОВРЕМЕННОСТИ. Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии, 2013 (Ч. 1). с. 140-145.
Джеджера О.В. (2013) ЕМОЦІЇ ТА ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 63-67.
Дружиніна І.А. (2013) ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ЯК УМОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 67-69.
Кириченко Н.А. (2013) СВІДОМИЙ ВИБІР ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 69-72.
Литвиненко С.А. (2013) ДИТИНА І СЕРЕДОВИЩЕ: ПРОБЛЕМИ І СУПЕРЕЧНОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 16-19.
Литвиненко С.А. (2013) ВИКОРИСТАННЯ ВОРКШОПІВ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 18-20.
Мельник І.Я. (2013) ЕМОЦІЙНО-ОЦІННИЙ КОМПОНЕНТ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 226-229.
Миронець М. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВІДЧУТТЯ САМОТНОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ТА ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2013. с. 70-72.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ТЕКСТУАЛЬНА ОЧЕВИДНІСТЬ І ОПОВІДНА СТРУКТУРА РОМАНУ “НІЧНІ ОХОРОНЦІ” АЛАНА МУРА ТА ДЕЙВА ГІББОНСА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 76-83.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 19-23.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 85-88.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 63-67.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЙОГО СТРУКТУРИ. Психолого-педагогічні основи гуманізації, 2013 (Вип.2). с. 112-121.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) АКСІОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИХ ТРЕНІНГІВ. Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті, 2013. с. 228-231.
Михальчук Н.О. та Хупавцева Н.О. (2013) АРГУМЕНТАТИВНИЙ ДИСКУРС ЯК МЕХАНІЗМ ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВОЮ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 88-91.
Набочук О.Ю. (2013) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС У ПРОБЛЕМУ ТИПІВ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 119-122.
Новік Л.О. (2013) ІМІДЖ ЯК ОДИН З МЕХАНІЗМІВ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 229-232.
Ногачевська І. (2013) РОЗУМІННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТА-СЛОВЕСНИКА. Актуальні питання психологічної науки, 2013. с. 77-80.
Ногачевська І.О. (2013) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ЯК СПОСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ОСВІТИ СТУДЕНТА-ФІЛОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 97-100.
Ніколайчук Г.І. та Ногачевська І.О. (2013) РОЛЬ ОСОБИСТІСНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ В ПРОЦЕСІ РОЗУМІННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТЕКСТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 136-139.
Павелків В.Р. (2013) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТУ ТА ТИПОЛОГІЇ ПРОБЛЕМИ АГРЕСИВНОСТІ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 139-143.
Павелків Р.В. та Корчакова Н.В. (2013) ПРОСОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ. Інше. О.Зень, Рівне.
Романюк В.Л. та Луцик В.В. та Горбачевська Т.О. (2013) БІОХІМІЧНІ СКЛАДОВІ КОГНІТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013 (Вип.24). с. 109-113. ISSN 2519-2558
Рудь Г.В. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 161-166.
Рудюк О.В. (2013) ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ БЕЗРОБІТНОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 158-161.
Рудюк О.В. (2013) ФЕНОМЕН ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ДЕТЕРМІНАЦІЇ ПЕРЕЖИВАННЯ БЕЗРОБІТНИМИ ПРОФЕСІЙНИХ КРИЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 106-109.
Рудюк О.В. (2013) ЕЛЕМЕНТИ СТРУКТУРНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013 (Вип.22). с. 164-169.
Ставицька О.Г. (2013) САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ ПСИХОЛОГА ЯК СКЛАДОВА ЙОГО ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 174-178.
Ставицька О.Г. (2013) ОСОБИСТІСНІ ДЕФОРМАЦІЇ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ. Актуальні питання психологічної науки, 2013. с. 8-9.
Сторож О.В. (2013) ТИПОЛОГІЯ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 117-121.
Суходол А.Ю. та Рудюк О.В. (2013) ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ У ФОРМУВАННІ ХАРАКТЕРУ СТАРШИХ ЮНАКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 212-213.
Ямницький В.М. (2013) СУБ'ЄКТНІСТЬ ТА ЧИННИКИ ЖИТТЄТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 27-31.
Ямницький В.М. (2013) ЗДАТНІСТЬ ДО САМОРЕГУЛЯЦІЇ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ СПЕЦІАЛІСТА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 28-31.