Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології та психодіагностики" та рік: 2013

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 32.

Стаття

Івашкевич Е.З. та Дика Н.С. (2013) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГУМАНІТАРНО-ТЕХНІЧНОЇ ЕЛІТИ, 2013. с. 173-185.

Артемова О.І. (2013) РОЗКРИТТЯ КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 31-34.

Борейчук І.О. (2013) СТРУКТУРА ОБРАЗУ «ЧУЖОГО» В СТУДЕНСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 40-44.

Бучко В.Б. (2013) РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ФОРМУВАННІ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ. Писологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 47-51.

Бучко В.Б. (2013) ЗНАЧЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ СТУДЕНТА З ГРУПОЮ У КОНТЕКСТІ СВОБОДИ Е. ФРОММА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 46-48.

Вознюк Ю.С. (2013) СТАНОВЛЕННЯ САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 197-200.

Главінська О.Д. та Савуляк В.О. (2013) ЕМПАТІЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 49-51.

Главінська О.Д. та Хупавцева Н.О. (2013) СТАНОВЛЕННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ В ПРОСТОРІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 51-54.

Демчук О.О. та Артемова О.І. (2013) СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 57-59.

Дружиніна І.А. (2013) ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ЯК УМОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 67-69.

Кириченко Н.А. (2013) СВІДОМИЙ ВИБІР ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 69-72.

Мельник І.Я. (2013) ЕМОЦІЙНО-ОЦІННИЙ КОМПОНЕНТ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 226-229.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ТЕКСТУАЛЬНА ОЧЕВИДНІСТЬ І ОПОВІДНА СТРУКТУРА РОМАНУ “НІЧНІ ОХОРОНЦІ” АЛАНА МУРА ТА ДЕЙВА ГІББОНСА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 76-83.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 19-23.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 85-88.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 63-67.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЙОГО СТРУКТУРИ. Психолого-педагогічні основи гуманізації, 2013 (Вип.2). с. 112-121.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) АКСІОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИХ ТРЕНІНГІВ. Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті, 2013. с. 228-231.

Михальчук Н.О. та Хупавцева Н.О. (2013) АРГУМЕНТАТИВНИЙ ДИСКУРС ЯК МЕХАНІЗМ ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВОЮ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 88-91.

Набочук О.Ю. (2013) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС У ПРОБЛЕМУ ТИПІВ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 119-122.

Новік Л.О. (2013) ІМІДЖ ЯК ОДИН З МЕХАНІЗМІВ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 229-232.

Ногачевська І. (2013) РОЗУМІННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТА-СЛОВЕСНИКА. Актуальні питання психологічної науки, 2013. с. 77-80.

Ногачевська І.О. (2013) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ЯК СПОСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ОСВІТИ СТУДЕНТА-ФІЛОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 97-100.

Ніколайчук Г.І. та Ногачевська І.О. (2013) РОЛЬ ОСОБИСТІСНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ В ПРОЦЕСІ РОЗУМІННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТЕКСТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 136-139.

Павелків В.Р. (2013) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТУ ТА ТИПОЛОГІЇ ПРОБЛЕМИ АГРЕСИВНОСТІ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 139-143.

Романюк В.Л. та Луцик В.В. та Горбачевська Т.О. (2013) БІОХІМІЧНІ СКЛАДОВІ КОГНІТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013 (Вип.24). с. 109-113. ISSN 2519-2558

Рудюк О.В. (2013) ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ БЕЗРОБІТНОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 158-161.

Рудюк О.В. (2013) ФЕНОМЕН ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ДЕТЕРМІНАЦІЇ ПЕРЕЖИВАННЯ БЕЗРОБІТНИМИ ПРОФЕСІЙНИХ КРИЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 106-109.

Рудюк О.В. (2013) ЕЛЕМЕНТИ СТРУКТУРНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013 (Вип.22). с. 164-169.

Ставицька О.Г. (2013) САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ ПСИХОЛОГА ЯК СКЛАДОВА ЙОГО ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 174-178.

Ставицька О.Г. (2013) ОСОБИСТІСНІ ДЕФОРМАЦІЇ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ. Актуальні питання психологічної науки, 2013. с. 8-9.

Суходол А.Ю. та Рудюк О.В. (2013) ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ У ФОРМУВАННІ ХАРАКТЕРУ СТАРШИХ ЮНАКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 212-213.

Цей список був створений у Mon Dec 23 04:56:10 2024 EET.