Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії" та рік: 2013
Вгору на рівень |
Монографія
Павелків Р.В. та Корчакова Н.В. (2013) ПРОСОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ. Інше. О.Зень, Рівне.
Стаття
Івашкевич Е.З. та Дика Н.С. (2013) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГУМАНІТАРНО-ТЕХНІЧНОЇ ЕЛІТИ, 2013. с. 173-185.
Артемова О.І. (2013) РОЗКРИТТЯ КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 31-34.
Борейчук І.О. (2013) СТРУКТУРА ОБРАЗУ «ЧУЖОГО» В СТУДЕНСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 40-44.
Бучко В.Б. (2013) РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ФОРМУВАННІ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ. Писологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 47-51.
Бучко В.Б. (2013) ЗНАЧЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ СТУДЕНТА З ГРУПОЮ У КОНТЕКСТІ СВОБОДИ Е. ФРОММА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 46-48.
Вознюк Ю.С. (2013) СТАНОВЛЕННЯ САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 197-200.
Главінська О.Д. та Савуляк В.О. (2013) ЕМПАТІЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 49-51.
Главінська О.Д. та Хупавцева Н.О. (2013) СТАНОВЛЕННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ В ПРОСТОРІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 51-54.
Демчук О.О. та Артемова О.І. (2013) СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 57-59.
Дружиніна І.А. (2013) ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ЯК УМОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 67-69.
Кириченко Н.А. (2013) СВІДОМИЙ ВИБІР ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 69-72.
Мельник І.Я. (2013) ЕМОЦІЙНО-ОЦІННИЙ КОМПОНЕНТ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 226-229.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ТЕКСТУАЛЬНА ОЧЕВИДНІСТЬ І ОПОВІДНА СТРУКТУРА РОМАНУ “НІЧНІ ОХОРОНЦІ” АЛАНА МУРА ТА ДЕЙВА ГІББОНСА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 76-83.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 19-23.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 85-88.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 63-67.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЙОГО СТРУКТУРИ. Психолого-педагогічні основи гуманізації, 2013 (Вип.2). с. 112-121.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) АКСІОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИХ ТРЕНІНГІВ. Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті, 2013. с. 228-231.
Михальчук Н.О. та Хупавцева Н.О. (2013) АРГУМЕНТАТИВНИЙ ДИСКУРС ЯК МЕХАНІЗМ ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВОЮ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 88-91.
Набочук О.Ю. (2013) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС У ПРОБЛЕМУ ТИПІВ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 119-122.
Новік Л.О. (2013) ІМІДЖ ЯК ОДИН З МЕХАНІЗМІВ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 229-232.
Ногачевська І. (2013) РОЗУМІННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТА-СЛОВЕСНИКА. Актуальні питання психологічної науки, 2013. с. 77-80.
Ногачевська І.О. (2013) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ЯК СПОСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ОСВІТИ СТУДЕНТА-ФІЛОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 97-100.
Ніколайчук Г.І. та Ногачевська І.О. (2013) РОЛЬ ОСОБИСТІСНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ В ПРОЦЕСІ РОЗУМІННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТЕКСТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 136-139.
Павелків В.Р. (2013) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТУ ТА ТИПОЛОГІЇ ПРОБЛЕМИ АГРЕСИВНОСТІ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 139-143.
Романюк В.Л. та Луцик В.В. та Горбачевська Т.О. (2013) БІОХІМІЧНІ СКЛАДОВІ КОГНІТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013 (Вип.24). с. 109-113. ISSN 2519-2558
Рудюк О.В. (2013) ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ БЕЗРОБІТНОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 158-161.
Рудюк О.В. (2013) ФЕНОМЕН ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ДЕТЕРМІНАЦІЇ ПЕРЕЖИВАННЯ БЕЗРОБІТНИМИ ПРОФЕСІЙНИХ КРИЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 106-109.
Рудюк О.В. (2013) ЕЛЕМЕНТИ СТРУКТУРНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013 (Вип.22). с. 164-169.
Ставицька О.Г. (2013) САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ ПСИХОЛОГА ЯК СКЛАДОВА ЙОГО ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 174-178.
Ставицька О.Г. (2013) ОСОБИСТІСНІ ДЕФОРМАЦІЇ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ. Актуальні питання психологічної науки, 2013. с. 8-9.
Суходол А.Ю. та Рудюк О.В. (2013) ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ У ФОРМУВАННІ ХАРАКТЕРУ СТАРШИХ ЮНАКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 212-213.