Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії" та рік: 2024
Вгору на рівень |
Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. та Chala Y. (2024) THE PROBLEM OF PROFESSIONALLY SIGNIFICANT EXPERIENCE IN CONTEMPORARY PSYCHOLOGY. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 69-77.
Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2024) THE DEVELOPMENT OF SOFT SKILLS AND PROFESSIONAL REFLECTION OF TEACHERS OF PRESCHOOL EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 198-212.
Артемова О.І. та Курганов Т. (2024) ШЛЯХИ РОЗВИТКУ АДАПТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 250-254. ISSN 978-617-601-503-1
Главінська О.Д. та Андрейців Д. (2024) ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ТА САМОСТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 176-180. ISSN 978-617-601-503-1
Демчук О.О. та Лазарчук В.В. (2024) СТРИБОК У МИНУЛЕ: ПОСТТРАВМАТИЧНИЙ СТРЕСОВИЙ РОЗЛАД. Current challenges of science and education, 2024. с. 184-187.
Дружиніна І.А. та Савуляк В.О. (2024) АСЕРТИВНА ПОВЕДІНКА ОСОБИСТОСТІ ЯК РЕСУРС ЕФЕКТИВНОГО КОПІНГУ. Наукові перспективи, 2024 (№12): 54. с. 1541-1554. ISSN 2708-7530
Михальчук Н.О. та Ногачевська І.О. (2024) POETIC TEXT COMPREHENSION AS A PROBLEM OF CONTEMPORARY LINGUISTICS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 34-48.
Романич М.В. та Власюк О.П. та Демчук О.О. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ТАНЦЮ ТА ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В АРТ-ТЕРАПІЇ. Перспективи та інновації науки, 2024 (№2). с. 812-820.
Хупавцева Н.О. та Харченко Є.М. (2024) FACILITATION AS A SPECIFIC TYPE OF A TEACHER’S ACTIVITY. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 141-156.