Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології та психодіагностики" та рік: 2024
Вгору на рівень |
M
Mykhalchuk N. та Ivashkevych E. та Chala Y. (2024) THE PROBLEM OF PROFESSIONALLY SIGNIFICANT EXPERIENCE IN CONTEMPORARY PSYCHOLOGY. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 69-77.
І
Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2024) THE DEVELOPMENT OF SOFT SKILLS AND PROFESSIONAL REFLECTION OF TEACHERS OF PRESCHOOL EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 198-212.
Д
Демчук О.О. та Лазарчук В.В. (2024) СТРИБОК У МИНУЛЕ: ПОСТТРАВМАТИЧНИЙ СТРЕСОВИЙ РОЗЛАД. Current challenges of science and education, 2024. с. 184-187.
М
Михальчук Н.О. та Ногачевська І.О. (2024) POETIC TEXT COMPREHENSION AS A PROBLEM OF CONTEMPORARY LINGUISTICS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 34-48.
Р
Романич М.В. та Власюк О.П. та Демчук О.О. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ТАНЦЮ ТА ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В АРТ-ТЕРАПІЇ. Перспективи та інновації науки, 2024 (№2). с. 812-820.
Х
Хупавцева Н.О. та Харченко Є.М. (2024) FACILITATION AS A SPECIFIC TYPE OF A TEACHER’S ACTIVITY. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 141-156.