Елементи, в яких тип документа: "Методичні рекомендації"
![]() | Вгору на рівень |
В
Василюк В.М. та Ярмощук О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ З ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ (ТРЕНЕРСЬКОЇ) ПРАКТИКИ. [Методичні рекомендації]
Василюк В.М. та Ярмощук О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ З ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО - УПРАВЛІНСЬКОЇ ПРАКТИКИ. [Методичні рекомендації]
Василюк В.М. та Ярмощук О.О. (2025) НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ОСНОВИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ СПОРТИВНОГО ТРЕНУВАННЯ. [Методичні рекомендації]
Д
Дубич К.П. (2025) МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО НАПИСАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ (ПРОГРАМУВАННЯ; WEB-ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ). [Методичні рекомендації]
К
Козлюк О.А. (2025) ПРАКТИКУМ З ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ. [Методичні рекомендації]
Кіндрат П.В. (2025) ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ. [Методичні рекомендації]
М
Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ "СТАНДАРТИЗАЦІЯ ТА ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальностями «Менеджмент», «Маркетинг», «Публічне управління та адміністрування» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОГО ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ "СТАНДАРТИЗАЦІЯ ТА ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальностями «Менеджмент», «Маркетинг», «Публічне управління та адміністрування» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до самостійного вивчення дисципліни «УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю «МАРКЕТИНГ» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до самостійного вивчення дисципліни «ЕКСПЕРТИЗА ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю «МАРКЕТИНГ» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОГО ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ "ТОВАРОЗНАВСТВО НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ" ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ "МЕНЕДЖМЕНТ" ДЕННОЇ І ЗАОЧНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ. [Методичні рекомендації]
Р
Рудь О.Г. та Горальський Л.П. (2025) ЗООЛОГІЯ ХОРДОВИХ. [Методичні рекомендації]
Рудь О.Г. та Горальський Л.П. (2025) ЗООЛОГІЯ ХОРДОВИХ. [Методичні рекомендації]
С
Стихун Н.В. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ ОП03 «Методика викладання сценічної мови» для студентів V курсу напряму підготовки 026 «Сценічне мистецтво» кваліфікації «МАГІСТР» денної і заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Стихун Н.В. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СЦЕНІЧНА МОВА" для студентів ІІІ курсу спеціальності 6.020201 «Театральне мистецтво» спеціалізації «Режисер драматичного театру» денної і заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Стихун Н.В. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СЦЕНІЧНА МОВА" для студентів ІV курсу спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» кваліфікації «Режисер драматичного театру» денної і заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Ш
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЛОГОПЕДИЧНОЇ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», НОРМАТИВНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ). [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ З ЛОГОПЕДІЇ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», СКОРОЧЕНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ). [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ПРАКТИКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», НОРМАТИВНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ. [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «ЛОГОПЕДІЯ З МЕТОДИКОЮ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», НОРМАТИВНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ). [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «ЛОГОПЕДІЯ З МЕТОДИКОЮ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», СКОРОЧЕНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ). [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «СПЕЦМЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО)РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА. ЛОГОПЕДІЯ»). [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «СПЕЦМЕТОДИКА ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ МОВИ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА. ЛОГОПЕДІЯ»). [Методичні рекомендації]
Шульжук Н.В. (2025) ДИДАКТИЧНА ТЕКСТОЛОГІЯ. [Методичні рекомендації]
Ю
Юрчук О.І. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІІ до виконання семінарських, практичних, лабораторних робіт та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ». [Методичні рекомендації]