Елементи, в яких тип документа: "Методичні рекомендації"
![]() | Вгору на рівень |
Методичні рекомендації
Бабич С.М. та Шевцова Н.В. та Кирик Т.А. та Сяський В.А. та Шліхта Г.О. та Батишкіна Ю.В. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ (КОМП'ЮТЕРНОЇ) ПРАКТИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ». [Методичні рекомендації]
Василюк В.М. та Ярмощук О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ З ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ (ТРЕНЕРСЬКОЇ) ПРАКТИКИ. [Методичні рекомендації]
Василюк В.М. та Ярмощук О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ З ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО - УПРАВЛІНСЬКОЇ ПРАКТИКИ. [Методичні рекомендації]
Василюк В.М. та Ярмощук О.О. (2025) НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ОСНОВИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ СПОРТИВНОГО ТРЕНУВАННЯ. [Методичні рекомендації]
Гумінська О.О. (2025) МЕТОДИКА МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ. [Методичні рекомендації]
Гумінська О.О. та Прокопович Т.Ю. (2025) НАВЧАЛЬНА (ПРОПЕДЕВТИЧНА) ПРАКТИКА. [Методичні рекомендації]
Гумінська О.О. та Прокопович Т.Ю. (2025) ВИРОБНИЧА (ПЕДАГОГІЧНА) ПРАКТИКА. [Методичні рекомендації]
Дубич К.П. (2025) МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО НАПИСАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ (ПРОГРАМУВАННЯ; WEB-ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ). [Методичні рекомендації]
Козлюк О.А. (2025) ПРАКТИКУМ З ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ. [Методичні рекомендації]
Козлюк О.А. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ТА ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ «МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН». [Методичні рекомендації]
Козлюк О.А. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ «ГРА У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ЦІЛІСНИЙ ПОГЛЯД, СИСТЕМНИЙ ПІДХІД». [Методичні рекомендації]
Козлюк О.А. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ ТА ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ «ОРГАНІЗАЦІЯ І УПРАВЛІННЯ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ». [Методичні рекомендації]
Козлюк О.А. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ «ПЕДАГОГІКА ГРИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ». [Методичні рекомендації]
Кіндрат П.В. (2025) ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ. [Методичні рекомендації]
Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ "СТАНДАРТИЗАЦІЯ ТА ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальностями «Менеджмент», «Маркетинг», «Публічне управління та адміністрування» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОГО ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ "СТАНДАРТИЗАЦІЯ ТА ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальностями «Менеджмент», «Маркетинг», «Публічне управління та адміністрування» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до самостійного вивчення дисципліни «УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю «МАРКЕТИНГ» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до самостійного вивчення дисципліни «ЕКСПЕРТИЗА ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю «МАРКЕТИНГ» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОГО ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ "ТОВАРОЗНАВСТВО НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ" ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ "МЕНЕДЖМЕНТ" ДЕННОЇ І ЗАОЧНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ. [Методичні рекомендації]
Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ "РЕКЛАМНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ "МАРКЕТИНГ" ДЕННОЇ ТА ЗАОЧНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ. [Методичні рекомендації]
Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ "УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ" ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ "МЕНЕДЖМЕНТ" ДЕННОЇ ТА ЗАОЧНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ. [Методичні рекомендації]
Мислінчук В.О. та Дрозд В.П. (2025) ДОСЛІДЖЕННЯ ФОТОМЕТРИЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК КВАЗАРІВ НА ОСНОВІ АСТРОНОМІЧНОЇ БАЗИ ЦИФРОВОГО ОГЛЯДУ НЕБА SDSS-III. [Методичні рекомендації]
Мислінчук В.О. та Корнійчук Р.М. (2025) ФОРМУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ШЛЯХОМ ВИКОНАННЯ ДОМАШНІХ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ ЗАВДАНЬ З ФІЗИКИ. [Методичні рекомендації]
Мислінчук В.О. та Косарєв Г.І. (2025) ОЦІНКА ЕНЕРГЕТИЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРИРОДНОГО ЯДЕРНОГО РЕАКТОРА ТА ВИЗНАЧЕННЯ УМОВ ЙОГО САМОВІЛЬНОГО ЗАПУСКУ. [Методичні рекомендації]
Мислінчук В.О. та Мовчун С.С. (2025) ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ УЧНІВ ШЛЯХОМ РОЗВИТКУ ЇХ МІЖПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ СТАРШОЇ ШКОЛИ). [Методичні рекомендації]
Мислінчук В.О. та Овсійчук В.І. (2025) ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ КОМПОНЕНТИ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРИ РОЗВ'ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ З МЕХАНІКИ. [Методичні рекомендації]
Мишкарьова С.В. та Крайчук О.В. та Павелків О.М. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СТУПЕНЯ «БАКАЛАВР» ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ А4.04 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (МАТЕМАТИКА). [Методичні рекомендації]
Рудь О.Г. та Горальський Л.П. (2025) ЗООЛОГІЯ ХОРДОВИХ. [Методичні рекомендації]
Рудь О.Г. та Горальський Л.П. (2025) ЗООЛОГІЯ ХОРДОВИХ. [Методичні рекомендації]
Стихун Н.В. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ ОП03 «Методика викладання сценічної мови» для студентів V курсу напряму підготовки 026 «Сценічне мистецтво» кваліфікації «МАГІСТР» денної і заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Стихун Н.В. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СЦЕНІЧНА МОВА" для студентів ІІІ курсу спеціальності 6.020201 «Театральне мистецтво» спеціалізації «Режисер драматичного театру» денної і заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Стихун Н.В. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СЦЕНІЧНА МОВА" для студентів ІV курсу спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» кваліфікації «Режисер драматичного театру» денної і заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]
Шліхта Г.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕККОМЕНДАЦІЇ ДО НАПИСАННЯ КВАЛІФІУАЦІЙИХ РОБІТ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ Ф5 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ А1.39 ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ. [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЛОГОПЕДИЧНОЇ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», НОРМАТИВНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ). [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ З ЛОГОПЕДІЇ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», СКОРОЧЕНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ). [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ПРАКТИКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», НОРМАТИВНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ. [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «ЛОГОПЕДІЯ З МЕТОДИКОЮ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», НОРМАТИВНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ). [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «ЛОГОПЕДІЯ З МЕТОДИКОЮ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА (ЛОГОПЕДІЯ)», СКОРОЧЕНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ). [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «СПЕЦМЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО)РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА. ЛОГОПЕДІЯ»). [Методичні рекомендації]
Шостак О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «СПЕЦМЕТОДИКА ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ МОВИ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА (ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА. ЛОГОПЕДІЯ»). [Методичні рекомендації]
Шульжук Н.В. (2025) ДИДАКТИЧНА ТЕКСТОЛОГІЯ. [Методичні рекомендації]
Юрчук О.І. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІІ до виконання семінарських, практичних, лабораторних робіт та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ». [Методичні рекомендації]



