Елементи, в яких тема (за УДК): "005.336.2 Компетентність. Некомпетентність"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (13)
- 0 Загальний відділ (13)
- 00 Загальні питання науки та культури (13)
- 005 Управління. Менеджмент (13)
- 005.3 Управлінська діяльність (13)
- 005.33 Умови. Фактори, чинники (13)
- 005.336 Позитивні фактори. Сприятливі можливості. Вигоди, переваги. Потенціал. Прогрес (13)
- 005.336.2 Компетентність. Некомпетентність (13)
- 005.336 Позитивні фактори. Сприятливі можливості. Вигоди, переваги. Потенціал. Прогрес (13)
- 005.33 Умови. Фактори, чинники (13)
- 005.3 Управлінська діяльність (13)
- 005 Управління. Менеджмент (13)
- 00 Загальні питання науки та культури (13)
- 0 Загальний відділ (13)
Монографія
Павлова Н.С. (2023) ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інше. ВолиньПоліграф, Луцьк.
Стаття
Антончук О.М. (2016) ФОРМУВАННЯ ПРАВОПИСНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ». Наукова термінологія нового століття: теоретичні і прикладні виміри, 2016. с. 386-389.
Березюк Т.П. (2017) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 18-23. ISSN 2518-7503
Боровець О.В. (2018) СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Virtus, 2018: Issue 21. с. 75-77. ISSN 2415-3133, 2410-4388
Боровець О.В. та Яковишина Т.В. (2021) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ МОДЕЛЮВАННЯ. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки, 2021 (№1(37)): Ч.1. с. 131-136. ISSN 2522-4360
Гамза А.В. (2016) МЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ОПИСОВОЇ ФУНКЦІЇ ДІЄСЛОВА У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського, 2016 (№3): (54). с. 29-33.
Горопаха Н.М. (2017) КОМПЕНТЕНТІСНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Постметодика, 2017 (2-3): 127-128. с. 16-20. ISSN 1815-3194
Демчук О.О. та Артемова О.І. (2013) СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ КРЕАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 57-59.
Демчук О.О. та Лазарчук В.В. (2017) ЖИТТЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПІДГРУНТЯ ВЛАСНОЇ ЖИТТЄВОЇ І ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 71-75. ISSN 2518-7503
Оксенюк О.В. та Шевчук О.А. (2020) ІННОВАЦІЙНІ ПРАКТИКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОЗВИТКУ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Вісник післядипломної освіти, 2020: Вип. 14. с. 106-122.
Пустовіт Г.П. (2021) ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2021 (№2): 106. с. 16-21. ISSN 2520-6427
Навчальний посібник
Павлова Н.С. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ: ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД. [Навчальний посібник]
Пустовіт Г.П. та Гудовсек О.А. ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Навчальний посібник]