Елементи, в яких тема (за УДК): "792 Театр. Сценічне мистецтво. Драматичні вистави"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (59)
- 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт (59)
- 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт (59)
- 792 Театр. Сценічне мистецтво. Драматичні вистави (59)
- 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт (59)
- 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт (59)
Розділ Книги
Манелюк Д.І. (2021) ОСНОВИ РЕЖИСУРИ ТА АКТОРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ 2 КУРС. In: Хореографічні нариси ХХІ століття: поліаспектний навчально-методичний абрис. О.Зень, Рівне, с. 212-251. ISBN 978-617-601-381-5
Стаття
Markevych L. (2019) NEW FEATURES OF ARTISTIC LANGUAGE OF CLASSICAL DANCE IN 20-30 OF XX CENTURY AS CHOREOGRAPHERS’ SEARCH RESULTS. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2019 (Вип.30). с. 40-46. ISSN 2411-1546
Іщук В. (2021) ТЕАТРАЛЬНЕ ЖИТТЯ ВОЛИНСЬКОГО ВОЄВОДСТВА МІЖВОЄННОГО ПЕРІОДУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2021: Вип. 33. с. 52-64. ISSN 2519-1942
Богатирьов В. (2006) ДУХОВНА КУЛЬТУРА РЕЖИСЕРА У ФОРМУВАННІ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАДУМУ ВИСТАВИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 139-141.
Борейко Г.Д. (2010) ТВОРЧІСТЬ КОРИФЕЇВ У ПОСТАНОВКАХ РІВНЕНСЬКОГО ОБЛАСНОГО МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ ПОВОЄННОГО ПЕРІОДУ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2010 (Вип.16): Т.1. с. 83-87.
Борейко Г.Д. (2010) ПРОФЕСІЙНИЙ ТЕАТР РІВНОГО 50-60-х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2010 (Вип.20). с. 253-256. ISSN 2519-1942
Виткалов С.В. (2011) Сучасна театральна Рівненщина: вектори творчості. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 70-73. ISSN 2415-802X
Виткалов С.В. (2014) ДИТЯЧИЙ ФЕСТИВАЛЬ ЯКФЕНОМЕН КУЛЬТУРИ. Вища школа, 2014 (№ 8): (121). с. 110-112. ISSN 1682-2366
Виткалов С.В. (2021) УКРАЇНСЬКИЙ ТЕАТР КРІЗЬ ПРИЗМУ РЕГІОНАЛЬНОГО ГЛЯДАЧА. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2021 (Вип.38). с. 171-175. ISSN 2411-1546
Виткалов С.В. (2010) АМАТОРСЬКЕ ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО РІВНЕНЩИНИ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН (з історії розвитку). Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К.Карпенка-Карого, 2010: Ви.п. 7. с. 169-180. ISSN 1997-4264
Виткалов С.В. та Виткалов В.Г. (2010) З ІСТОРІЇ СТАНОВЛЕННЯ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОЇ СФЕРИ НА РІВНЕНЩИНІ(художнє аматорство 1950–1970-х років). Студії мистецтвознавчі : Театр. Музика. Кіно., 2010 (№3): 31. с. 41-46.
Глушко О.С. та Костюк Л.К. (2017) ТЕАТРАЛЬНЕ ЖИТТЯ УКРАЇНИ ЯК ФЕНОМЕН ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ: РЕПЕРТУАР, ЗДОБУТКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 320-321.
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2013) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-БАЛЕТМЕЙСТЕРА. Вісник Львівського університету, 2013: Вип.13. с. 260-268. ISSN 2078-6794
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2023) Elements of classic choreography at the academization of Polish folk-stage dance. Global Prosperity, 2023: Vol. 3 (1). с. 34-41.
Давидюк Р.П. та Жив'юк А.А. (2020) THEATER ART AS A SELF-REALIZATION FORM OF NADDNIPRYANSHCHYNA POLITICAL EMIGRANTS IN VOLYN VOIVODESHIP (1920 – 1930-ies). Східноєвропейський історичний вісник, 2020: Вип. 15. с. 128-136.
Журавель М. (2006) ВПЛИВ ДУХОВНОГО ЗМІСТУ ТРАГЕДІЇ НА ЕМОЦІЙНУ КУЛЬТУРУ ГЛЯДАЧА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 152-153.
Заворотній О. (2006) СУЧАСНИЙ ТЕАТР, ЯК ДІАМАНТ, ПОВИНЕН СЯЯТИ НЕПОВТОРНИМИ ГРАНЯМИ... Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 141-144.
Захарчук З.О. (2016) МИСТЕЦТВО СЛОВЕСНОЇ ДІЇ В СПАДЩИНІ К.С.СТАНІСЛАВСЬКОГО. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 14-20.
Казначеєва Л.М. та Гринчук М. (2020) СУЧАСНІ ТЕАТРАЛЬНІ ФЕСТИВАЛІ М.РІВНОГО. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2020 (Вип.36). с. 196-201. ISSN 2411-1546
Кучканова В.О. ХАРАКТЕРИСТИКА І РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ТЕАТРАЛІЗАЦІЄЮ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 91-94.
Маркевич Л.А. (2020) ГЕНЕЗА ТА ЕТАПИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ НА ШЛЯХУ ДО УКРАЇНСЬКОГО БАЛЕТНОГО ТЕАТРУ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2020 (Вип.34). с. 136-143. ISSN 2411-1546
Мацкевич Х. В. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ТЕАТРАЛІЗУЄМО» НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 94-96.
Мельничук С.Ф. (2006) ВИКОНАВСЬКЕ МИСТЕЦТВО І СУПРОВОДЖУЮЧИЙ ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФАКТОР – СЦЕНІЧНЕ ХВИЛЮВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 101-104.
Мельничук Ю. (2006) РОЛЬ НАВЧАЛЬНОГО РЕПЕРТУАРУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ АКТОРСЬКОЇ ТА РЕЖИСЕРСЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЙ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 138-139.
Мельничук Ю.С. (2018) НАВЧАЛЬНА ВИСТАВА ЯК ЗАСІБ РОЗКРИТТЯ ФАХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). с. 77-83. ISSN 2415-802X
Мельничук Ю.С. (2021) УКРАЇНСЬКИЙ ТЕАТР НА ШЛЯХУ ДО ВЛАСНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ : ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2021 (Вип.38). с. 153-160. ISSN 2411-1546
Нестерчук А.Ф. та Янцур Л.А. (2012) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СЦЕНІЧНОЇ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТАРШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 99-101.
Одейчук В.М. та Бричок Б.П. (2015) ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 105-107.
Панасюк К.А. та Степанова О.І. (2019) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТВОРЧОГО РОЗПОВІДАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 116-118.
Панчук Н. (2021) ПОНЯТТЯ «БАЛЕТНА ДРАМАТУРГІЯ» : ГЕНЕЗА ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ. Актуальні питання культурології, 2021: Вип. 21. с. 56-62.
Спольська О.В. та Борейко Г.Д. та Зеленіна Н.В. (2024) РЕЖИСУРА В СУЧАСНОМУ ТЕАТРІ: АНАЛІЗ СТИЛІВ ТА ВПЛИВУ РЕЖИСЕРСЬКИХ РІШЕНЬ НА ІНТЕРПРЕТАЦІЮ ТЕКСТУ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2024: Вип.48. с. 235-241.
Степанець Л. (2006) ТЕАТРАЛІЗОВАНЕ МАСОВЕ ДІЙСТВО ЯК ФАКТОР ЗРОСТАННЯ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 147-149.
Терещук М.А. (2006) МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 140-143.
Трофимчук І.В. та Козлюк О.А. (2013) ТЕАТАРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 181-183.
Ужинський М.Ю. та Ді Чжунґе (2023) ФУНКЦІЇ МУЗИКИ ТА ШУМІВ У ТЕАТРАЛЬНІЙ ЗВУКОРЕЖИСУРІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 2. с. 64-68.
Ужинський М.Ю. та Ді Чжунґе та Лі Цінжу (2023) ФУНКЦІЇ МУЗИКИ ТА ШУМІВ В ТЕАТРАЛЬНІЙ ЗВУКОРЕЖИСУРІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 10. с. 110-118.
Филипчук М.С. (2023) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ В ЕСТРАДНОМУ ОРКЕСТРІ У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ МИСТЕЦЬКОГО СПРЯМУВАННЯ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2023: Вип.15. с. 120-123.
Хабурська С. (2006) НАВЧАЛЬНА ВИСТАВА ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОГО ТА ДУХОВНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ РЕЖИСЕРІВ ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 144-147.
Цесар В.Р. та Маліновська Н.В. (2014) РОЗВИТОК ФОНЕТИЧНИХ НАВИЧОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 152-153.
Бакалаврська робота
Зорій М.В. СЦЕНАРНА РОБОТА У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА ДОЗВІЛЛЯ. [Бакалаврська робота]
Магістерська робота
Богинська І.В. ТЕАТРАЛЬНЕ ЖИТТЯ УКРАЇНИ ПЕРІОДУ ДЕРЖАВНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ: СУЧАСНИЙ ВИМІР. [Магістерська робота]
Гринчук М.В. ТЕАТРАЛЬНЕ ЖИТТЯ РІВНЕНСЬКОГО КРАЮ НА ЗЛАМІ ЕПОХ. [Магістерська робота]
Навчальні матеріали
Гордєєв В. (2021) ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ КУРС ЛЕКЦІЙ. [Навчальні матеріали]
Манелюк Е.В. та Манелюк Д.І. (2011) НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ТА КУРС ЛЕКЦІЙ З ДИСЦИПЛІНИ "ТАНЕЦЬ". [Навчальні матеріали]
Манелюк Е.В. та Манелюк Д.І. (2013) НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ТА КУРС ЛЕКЦІЙ З ДИСЦИПЛІНИ "ТАНЕЦЬ". [Навчальні матеріали]
Савчин Л.М. та Самохвалова А.В. та Марач О.Г. та Вакулюк Т.М. (2019) МИСТЕЦТВО БАЛЕТМЕЙСТЕРА. [Навчальні матеріали]
Степанець Л.І. (2008) ТЕХНІКА СЦЕНІЧНОЇ МОВИ. [Навчальні матеріали]
Стихун Л.П. та Стихун Н.В. (2008) СЦЕНІЧНА МОВА : МИСТЕЦТВО ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ (ВІД ЗАДУМУ ДО ВТІЛЕННЯ). [Навчальні матеріали]
Навчальний посібник
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 1-3 рік навчання). [Навчальний посібник]
Заворотній О.Т. та Лопандя В.М. РОБОТА РЕЖИСЕРА НАД П’ЄСОЮ ТА ВИСТАВОЮ. [Навчальний посібник]
Колесніков С.А. ОСНОВИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І ХОРЕОГРАФІЇ З МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ. [Навчальний посібник]
Манелюк Е.В. та Манелюк Д.І. ТАНЕЦЬ. [Навчальний посібник]
Маркевич Л.А. МИСТЕЦТВО БАЛЕТМЕЙСТЕРА. [Навчальний посібник]
Методичні рекомендації
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 2 рік навчання). [Методичні рекомендації]
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 3 рік навчання). [Методичні рекомендації]
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 4 рік навчання). [Методичні рекомендації]
Мельничук О.М. МАЙСТЕРНІСТЬ АКТОРА. [Методичні рекомендації]
Самохвалова А.В. ФОРМИ ПОСТАНОВКИ ТАНЦІВ. [Методичні рекомендації]
Стихун Л.П. СЦЕНІЧНА МОВА: ТЕХНІКА МОВИ ТА ХУДОЖНЄ ЧИТАННЯ. [Методичні рекомендації]