Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких рік: 2005

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 84.

Стаття

Барановський С.В. та Бринда І.В. (2005) ПРО АСИМПТОТИЧНЕ НАБЛИЖЕННЯ РОЗВЯЗКІВ ОДНОГО КЛАСУ НЕЛІНІЙНИХ ЗАДАЧ КОНВЕКТИВНОЇ ДИФУЗІЇ ТА МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ДЕФОРМАЦІЙ ПОВЕРХНІ ДНА КРИВОЛІНІЙНОГО КАНАЛУ. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 5-15.

Безкоровайна О.В. (2005) ГУМАНІСТИЧНІ ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ПІДЛІТКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 17-24.

Безлюдна В.І. та Корчакова Н.В. (2005) САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНА СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДИТЯЧОГО САДКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 31-34.

Бомба А.Я. та Гаврилюк В.Л. та Каштан С.С. (2005) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ “ФІКТИВНИХ ОБЛАСТЕЙ” ТА МЕТОДОЛОГІЇ КВАЗІКОНФОРМНИХ ВІДОБРАЖЕНЬ ПРИ МОДЕЛЮВАННІ НЕЛІНІЙНО-СУФОЗІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В СЕРЕДОВИЩАХ З ВІЛЬНИМИ МЕЖАМИ. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 28-37.

Бомба А.Я. та Климюк Ю.Є. та Присяжнюк І.М. (2005) РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ТИПУ “КОНВЕКЦІЯ-МАСООБМІН” З УРАХУВАННЯМ ЗВОРОТНОГО ВПЛИВУ. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 38-44.

Бордюк Н.А. та Бордюк М.А. (2005) ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ,,ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ” В УМОВАХ НОВОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 73-77.

Будз М.М. (2005) ЗАБУТЕ ІМ’Я(До 130-річчя від дня народження Ольги Окуневської). Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 133-136.

Буцяк В.І. (2005) СТИЛЬОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МУЗИКАНТА. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 85-90.

Бєлова С.А. (2005) МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У БРЕМЕНСЬКИХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ШКОЛАХ ПОЧАТКУ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 40-43.

Войтко А.І. (2005) ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 71-73.

Войтко А.І. (2005) ПРОФЕСІЙНІ ПРОБИ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ 8 – 9 КЛАСІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 43-45.

Герасименко О.А. (2005) ОСВІТНІ ЗАКЛАДИ НА ВОЛИНІ ХVІ – ХVІІІ СТОЛІТЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 125-128.

Герасимчук Ю.О. (2005) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 88-92.

Глущук О.Г. (2005) НАЦІОНАЛЬНІ ТРАДИЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНИХ ГУРТКІВ МИСТЕЦЬКОГО ПРОФІЛЮ (НА МАТЕРІАЛАХ ВОЛИНІ 20-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ). Мистецька освіта та мистецтво освіти в контексті формування сталого суспільства, 2005 (Ч. 1). с. 179-182.

Горопаха Н.М. (2005) СПІВПРАЦЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА РОДИНИ У ВИХОВАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 15-20.

Граб О.В. (2005) ФУНКЦІОНУВАННЯ РОМАНТИЗМУ У ТВОРЧОСТІ ГАЛИЦЬКИХ МИТЦІВ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТЬ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 11-19.

Дем'яненко Т.П. (2005) ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 77-80.

Дем'янюк Т.Д. (2005) ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ КАФЕДРИ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 4-13.

Дем'янюк Т.Д. та Камінська Є.І. (2005) ДУХОВНО-МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В УМОВАХ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ „ШКОЛИ – РОДИНИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 40-44.

Дем’янюк Б.П. (2005) ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ ШКОЛЯРІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ФІЗИКИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 37-40.

Дещинський Л.Є. та Постоловський Р.М. (2005) СТАТУС УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ У ПЕРІОД ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. Вісник Національного університету "Львівська політехніка", 2005: Вип. 541. с. 5-13.

Джеджера К.В. (2005) ЕТИКЕТ ЯК ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Нова педагогічна думка, 2005 (№ 3). с. 28-31. ISSN 2520-6427

Джеджера К.В. (2005) ІМІДЖ МАЙБУТНЬОГО СПЕЦІАЛІСТА МИСТЕЦЬКОГО НАПРЯМУ. Теоретичні та методичні засади неперервної мистецької освіти, 2005. с. 43-45.

Джеджера К.В. (2005) ПРОБЛЕМА ЕМПАТІЇ У КОНТЕКСТІ ГУМАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМИН СТУДЕНТІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Нова педагогічна думка, 2005 (№ 1). с. 26-30.

Димченко С.С. (2005) ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ТА ДОСВІД М.І. РІЗОЛЯ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО БАЯННОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 120-125.

Дичківська І.М. (2005) ІННОВАЦІЙНА ПОЗИЦІЯ ВИКЛАДАЧА У РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ СТУДЕНТА – МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 11-15.

Кирильчук Ю.В. (2005) ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ „ТЕХНОЛОГІЯ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 10-13.

Климюк Ю.Є. (2005) ЧИСЕЛЬНО-АСИМПТОТИЧНЕ НАБЛИЖЕННЯ РОЗВ’ЯЗКІВ ОДНОГО КЛАСУ МОДЕЛЬНИХ ПРОСТОРОВИХ НЕЛІНІЙНИХ СИНГУЛЯРНО ЗБУРЕНИХ КРАЙОВИХ ЗАДАЧ ТИПУ “КОНВЕКЦІЯ-ДИФУЗІЯ-МАСООБМІН”. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 80-93.

Козлюк О.А. (2005) МЕТОДИ І ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 54-57.

Косарєва О.І. (2005) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО СТАВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО ЧЛЕНІВ СВОЄЇ СІМ’Ї. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 60-63.

Кособуцька Г.П. (2005) КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА: ЗАВДАННЯ, ПОШУК, РЕЗУЛЬТАТИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 100-104.

Крижановська Т.І. (2005) ШЛЯХИ ОНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МУЗИКАНТІВ-ПЕДАГОГІВ У КУРСІ “ІСТОРІЯ МУЗИКИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 117-120.

Курята Ю.В. (2005) ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2005 (Вип.6). с. 160-168. ISSN 2519-2558

Курята Ю.В. (2005) ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦИФІКИ ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ДО НОВИХ УМОВ ДОРОСЛІШАННЯ В СУСПІЛЬСТВІ ПЕРЕХІДНОГО ТИПУ. Гуманітарна освіта в профільних вищих навчальних закладах: проблеми і перспективи, 2005 (Т.1). с. 13-14.

Курята Ю.В. (2005) ОБ’ЄКТИВІЗАЦІЯ КРЕАТИВНОГО ХАРАКТЕРУ ПРОЦЕСУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШИХ КЛАСІВ ЧЕРЕЗ ФЕНОМЕН ДИТЯЧОЇ ГРИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2005 (Вип.7). с. 200-205. ISSN 2519-2558

Курята Ю.В. (2005) СУЧАСНІ НАПРЯМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 2005 (Т.7): Вип.4. с. 176-183.

Курята Ю.В. (2005) ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ЧИННИКІВ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Wyksztaіcenie i nauka bez granic – ‘2005, 2005 (Т.19). с. 79-81.

Курята Ю.В. (2005) РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ФАКТОРА СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Україна на шляху до європейської спільноти в умовах Помаранчевої революції, 2005 (Вип.10). с. 184-185.

Літковець О.Д. (2005) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНИХ ВМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 29-34.

Малафіїк І.В. (2005) ДИДАКТИЧНИЙ ПРИНЦИП СИСТЕМНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 132-135.

Маліновська Н.В. (2005) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ ТА НАВИЧОК ЗВУКОВОГО АНАЛІЗУ СЛІВ У ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 34-37.

Марчук Г.В. (2005) ДОРОСЛИЙ ЯК ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 57-60.

Меналюк Г.Ф. (2005) ФОРМУВАННЯ ДОВЕДЕНЬ У ДОШКІЛЬНЯТ В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ МАТЕМАТИКОЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 48-52.

Мороз І.П. (2005) МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПРОХОДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОМАГНІТНИХ ХВИЛЬ ЧЕРЕЗ ДІЕЛЕКТРИЧНУ ХВИЛЕВОДНУ СИСТЕМУ З КЕРУЮЧИМ ЕЛЕМЕНТОМ НА P-I-N- СТРУКТУРІ. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 124-133.

Наумчукк Г.І. (2005) ДУХОВНІСТЬ І ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 105-109.

Нечипорук Л.І. (2005) ФОРМУВАННЯ НООСФЕРНОЇ МОРАЛЬНОЇ ПОЗИЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 89-93.

Павелків О.М. (2005) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНТЕРЕСУ ДО ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗРАХУНКОМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 74-78.

Павелків Р.В. (2005) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМОСТІЙНОСТІ СУЧАСНИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 78-82.

Парховнюк Г.О. та Сингаївський Д.В. (2005) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИДАКТИЧНОГО КОМП’ЮТЕРНОГО СЕРЕДОВИЩА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 60-62.

Петренко О.Б. (2005) ГРОМАДЯНСЬКА СПРЯМОВАНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПРОСВІТИТЕЛЬОК КІНЦЯ ХІХ–ПОЧАТКУ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 120-124.

Поніманська Т.І. (2005) ГУМАНІСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 4-7.

Присяжнюк І.М. (2005) АСИМПТОТИЧНЕ НАБЛИЖЕННЯ РОЗВ’ЯЗКІВ СИНГУЛЯРНО ЗБУРЕНИХ КРАЙОВИХ ЗАДАЧ КОНВЕКТИВНОЇ ДИФУЗІЇ ЗА УМОВ МАЛОГО МАСООБМІНУ. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 146-160.

Пшеничний В.В. (2005) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ РОЗРОБЦІ КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗА МОНОПРОЕКЦІЄЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 80-81.

Піддубник В.Г. та Якимчук С.Н. (2005) ОСНОВИ РОБОТИ З ВОКАЛЬНИМ АНСАМБЛЕМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 130-134.

Рабченюк Т.С. (2005) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ В СУЧАСНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 27-33.

Рабченюк Т.С. (2005) ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ ЯК ВИД САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА ТВОРЧОГО ХАРАКТЕРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 137-143.

Рибак Ю.П. (2005) ЖАНРИ ОБРЯДОВИХ ПІСЕНЬ У ТРАДИЦІЇ ВЕРХНЬОПРИП’ЯТСЬКОЇ НИЗОВИНИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 123-131.

Сойчук Р.Л. (2005) КОНТРАСТИ АМЕРИКАНСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 47-50.

Степанова О.І. (2005) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИКИ РІДНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 37-40.

Сяський В.А. (2005) ОДНОСТОРОННІЙ КОНТАКТ ДВОЗВ’ЯЗНОГО ШТАМПА З КУТОВИМИ ТОЧКАМИ І КРИВОЛІНІЙНОГО ОТВОРУ В НЕСКІНЧЕННІЙ ІЗОТРОПНІЙ ПЛАСТИНЦІ. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 161-174.

Тарчинська Ю.Г. (2005) ВИРАЖЕННЯ ІДЕЙ ДУХОВНИХ ТЕКСТІВ У МУЗИЦІ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 71-74.

Тимощук Н.С. (2005) ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 50-56.

Трофимчук О.І. (2005) КЛАСИФІКАЦІЯ РЕПЕРТУАРУ ТА СКЛАДІВ ОРКЕСТРІВ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТІВ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 102-111.

Тюска В.Б. (2005) ПРОБЛЕМА ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 20-23.

Фещук Ю.В. (2005) ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ПРОСТОРОВОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 69-71.

Хоронжевський О.М. та Янцур М.С. (2005) СФОРМОВАНІСТЬ ЗНАНЬ З КУЛЬТУРИ ПРАЦІ ТА ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 38-43.

Черній А.Л. (2005) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПЛАСТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 45-47.

Шугаєва Л.М. (2005) ВИТОКИ І ТРАНСФОРМАЦІЯ ХРИСТОВІРІВ: ОСОБЛИВОСТІ ВІРОВЧЕННЯ. Українське релігієзнавство, 2005 (33). с. 55-67.

Шугаєва Л.М. (2005) ХІЛІАСТИЧНО-ЕСХАТОЛОГІЧНЕ СЕКТАНТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ ЄГОВІСТІВ-ІЛЬЇНЦІВ. Українське релігієзнавство, 2005 (Вип.34): №2. с. 66-73.

Шутяк В.Г. (2005) ОСОБИСТІСНО–ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 23-29.

Якимчук М.Ю. (2005) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 150-153.

Янцур Л.А. (2005) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ЗРОСТАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 21-27.

Янцур М.С. (2005) ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМУВАННЯ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 4-9.

Янцур М.С. та Єзерська Н.Р. (2005) ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ ПІВНІЧНО-ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ УКРАЇНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 54-59.

Янцур М.С. та Симонович Н.В. (2005) ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ КОНСТРУЮВАННЮ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ НА ОСНОВІ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 65-69.

Навчальні матеріали

Воробйов А.М. (2005) ОПОРНІ КОНСПЕКТИ ЛЕКЦІЙ З КУРСУ "ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ". ЕМОЦІЇ. [Навчальні матеріали]

Демчук В.В. (2005) ФІТОПАТОЛОГІЯ. [Навчальні матеріали]

Касаткіна О.В. та Курята Ю.В. та Хомицька Р.В. (2005) МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ДЛЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (ІІ курс, факультет іноземної філології). [Навчальні матеріали]

Курята Ю.В. (2005) РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Навчальні матеріали]

Лико Д.В. (2005) ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ "БІОЛОГІЯ" (за вимогами кредитно-модульної системи). [Навчальні матеріали]

Максимюк С.П. та Філоненко Р.С. та Нечипорук Л.І. (2005) ПЕДАГОГІКА. Комплексне методичне забезпечення викладання. Індивідуальна програма студента в умовах кредитно-модульної системи навчання. [Навчальні матеріали]

Мосієвич О.С. та Панченко І.М. та Панченко М.С. та Поліщук Н.В. (2005) ФОТОМЕТРІЯ. ГЕОМЕТРИЧНА ОПТИКА. [Навчальні матеріали]

Панасюк Д.М. (2005) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ДИРИГУВАННЯ. [Навчальні матеріали]

Цапун Р.В. (2005) ТРАДИЦІЙНЕ ВЕСІЛЛЯ У СВАРИЦЕВИЧАХ. [Навчальні матеріали]

Цей список був створений у Fri Apr 19 00:48:33 2024 EEST.