Ковалюк В.В. та Шевчук Ю.О. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ТАКСОНОМІЇ БЛУМА НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 21-25.
|
Текст
Ковалюк В.В., Шевчук Ю.О..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто питання розвитку критичного мислення студентів на заняттях з іноземної мови на основі таксономії Б. Блума, конкретизовано поняття «критичне мислення», запропоновано приклади завдань для розвитку навичок мислення вищого рівня студентів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ковалюк В.В. Використання таксономії Блума на заняттях з іноземної мови для розвитку критичного мислення студентів / В.В.Ковалюк, Ю.О.Шевчук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. - С. 21-25. |
Ключові слова: | таксономія, критичне мислення, розвиток, студент |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 12 Жов 2020 07:54 |
Останні зміни: | 12 Жов 2020 07:54 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1026 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |