Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ ТАКСОНОМІЇ БЛУМА НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ

Ковалюк В.В. та Шевчук Ю.О. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ТАКСОНОМІЇ БЛУМА НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 21-25.

[img]
Перегляд
Текст
Ковалюк В.В., Шевчук Ю.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто питання розвитку критичного мислення студентів на заняттях з іноземної мови на основі таксономії Б. Блума, конкретизовано поняття «критичне мислення», запропоновано приклади завдань для розвитку навичок мислення вищого рівня студентів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ковалюк В.В. Використання таксономії Блума на заняттях з іноземної мови для розвитку критичного мислення студентів / В.В.Ковалюк, Ю.О.Шевчук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. - С. 21-25.
Ключові слова: таксономія, критичне мислення, розвиток, студент
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 12 Жов 2020 07:54
Останні зміни: 12 Жов 2020 07:54
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1026

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу