Grygus I. та Nesterchuk N. та Hrytseniuk R. та Rabcheniuk S. та Zukow W. (2020) CORRECTIION OFF PPOSSTURE DIISSORDERSS WIITH SSPPORT AND BALLLROOM DANCIING. Medicni perspektivi/Медичні перспективи, 2020 (1): Т.25. с. 174-184.
|
Текст
200418-Article Text-448294-1-10-20200411.pdf Завантажити (412kB) | Перегляд |
Анотація
Introduction – to develop a program for the prevention and correction of posture disorders in children through the wide introduction into the process of physical education of sports and ballroom dancing. In the pedagogical experiment, 169 children were randomly divided to control (n=85) and main (n=84) groups (age 11-12). All children attend secondary school. Several diagnostic tests were conducted with children and the control exercises were analyzed. With the help of the performed factor analysis, the correlation of the means to be implemented in the process of using the dance in relation to prevention and correction of posture disorders was calculated. The program of prevention and correction of posture disorders in children was based on methods of diagnostics of the functional state of the spine, the purpose, tasks and content of sports ballroom dance classes and included seven sections. The main components of the program are highlighted, its influence on the correction of posture disorders, functional state of children were experimentally tested. The main focus is on correctional dance events; measures aimed at forming skills of performing simple dance moves; measures aimed at the general physical development of children; measures aimed at preventing specific anatomical and physiological abnormalities. The program of correction of posture disorders through the introduction into the educational process of sports and ballroom dancing was based on the results of the diagnosis of the functional state of the spine, including complimentary goals and objectives. Introduction to the educational process of sports and ballroom dancing included seven sections with active involvement in this process not only children but also their parents and teaching staff.
Мета – розробити програму профілактики та корекції порушень постави в дітей за допомогою широкого впровадження у процес фізичного виховання спортивно-бальних танців. У медико-педагогічному експерименті брали участь 169 дітей загальноосвітньої школи, яких методом рандомізації розподілили на контрольну (n=85) та основну (n=84) групи (вік 11-12 років). З дітьми проведено ряд діагностичних тестів та проаналізовано виконання контрольних вправ. За допомогою виконаного факторного аналізу було розраховано співвідношення засобів, які необхідно впроваджувати у процес застосування танцю для профілактики та корекції порушень постави. Програма профілактики та корекції порушень постави в дітей базувалася на методах діагностики функціонального стану хребта, меті, завданнях і змісту занять зі спортивно-бальних танців та включала сім розділів. Висвітлені основні компоненти програми, експериментально перевірено її вплив на корекцію порушень постави, функціональний стан дітей. Основний акцент зроблено на корекційні танцювальні заходи, спрямовані на: формування навичок виконання нескладних танцювальних рухів; загальний фізичний розвиток дітей; профілактику окремих анатомо-фізіологічних відхилень. Програма профілактики та корекції порушень постави за допомогою впровадження в навчальний процес занять зі спортивно-бальних танців базувалася на результатах діагностики функціонального стану хребта, включала взаємодоповнюючі мету та завдання. Впровадження в навчальний процес спортивно-бальних танців включало сім розділів з активним залученням до цього процесу не лише дітей, а також їхніх батьків та педагогічного колективу. Підтверджено позитивний вплив занять спортивними танцями на корекцію порушень постави в дітей.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |