Павелків К.М. та Шульгун М.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗОРОВОЇ НАОЧНОСТІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 96-98.
|
Текст
Павелків К.М., Шульгун М.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У даній статті розглядаються психологічні особливості молодших школярів як важливі передумови використання засобів зорової наочності під час формування лексичної компетенції на уроках англійської мови.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків К.М. Психологічні особливості навчання англійської мови молодших школярів з використанням зорової наочності / К.М.Павелків, М.В.Шульгун // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. — С. 96-98. |
Ключові слова: | рівень психологічного розвитку, лексичні навички, наочність, зорова наочність |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 13 Жов 2020 09:16 |
Останні зміни: | 13 Жов 2020 09:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1063 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |