Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗОРОВОЇ НАОЧНОСТІ

Павелків К.М. та Шульгун М.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗОРОВОЇ НАОЧНОСТІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 96-98.

[img]
Перегляд
Текст
Павелків К.М., Шульгун М.В..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У даній статті розглядаються психологічні особливості молодших школярів як важливі передумови використання засобів зорової наочності під час формування лексичної компетенції на уроках англійської мови.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків К.М. Психологічні особливості навчання англійської мови молодших школярів з використанням зорової наочності / К.М.Павелків, М.В.Шульгун // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. — С. 96-98.
Ключові слова: рівень психологічного розвитку, лексичні навички, наочність, зорова наочність
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 13 Жов 2020 09:16
Останні зміни: 13 Жов 2020 09:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1063

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу