ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗОРОВОЇ НАОЧНОСТІ

Павелків К.М. and Шульгун М.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗОРОВОЇ НАОЧНОСТІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 96-98.

[img]
Preview
Text
Павелків К.М., Шульгун М.В..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

У даній статті розглядаються психологічні особливості молодших школярів як важливі передумови використання засобів зорової наочності під час формування лексичної компетенції на уроках англійської мови.

Item Type: Article
Additional Information: Павелків К.М. Психологічні особливості навчання англійської мови молодших школярів з використанням зорової наочності / К.М.Павелків, М.В.Шульгун // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. — С. 96-98.
Uncontrolled Keywords: рівень психологічного розвитку, лексичні навички, наочність, зорова наочність
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 13 Oct 2020 09:16
Last Modified: 13 Oct 2020 09:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1063

Actions (login required)

View Item View Item