Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У НУШ

Дідух А. П. (2022) ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У НУШ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 100-102.

[img]
Перегляд
Текст
Дідух А. П..pdf

Завантажити (8MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дідух А. П. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання на уроках англійської мови у НУШ / А. П. Дідух; наук. кер. Т. М. Мельник // Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку: матеріали ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (18 травня 2022 року). - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 100-102.
Ключові слова: формувальне оцінювання, якість навчання, англійська мова, Нова українська школа
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Сарненський педагогічний коледж
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 22 Бер 2023 10:59
Останні зміни: 22 Бер 2023 10:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10979

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу