Дідух А. П. (2022) ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У НУШ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 100-102.
|
Текст
Дідух А. П..pdf Завантажити (8MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дідух А. П. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання на уроках англійської мови у НУШ / А. П. Дідух; наук. кер. Т. М. Мельник // Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку: матеріали ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (18 травня 2022 року). - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 100-102. |
Ключові слова: | формувальне оцінювання, якість навчання, англійська мова, Нова українська школа |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Сарненський педагогічний коледж |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 22 Бер 2023 10:59 |
Останні зміни: | 22 Бер 2023 10:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10979 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |