Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Kuriata Y.V. та Antonenko N. (2023) PECULIARITIES OF USING SCAFFOLDING FOR SEN LEARNERS IN THE ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM = ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СКАФФОЛДИНГУ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПРОБЛЕМАМИ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2023 (Т. 5): Вип. 60. с. 119-125. ISSN 2308-4855, 2308-4863
|
Текст
Kasatkina-Kubyshkina O., Kuriata Y., Antonenko N...pdf Завантажити (489kB) | Перегляд |
Анотація
Education of children with special educational needs (SEN) is one of the main prerequisites for their successful socialization and effective self-realization. To ensure their full participation, it is necessary to switch to a social model that is cultivated in the international community, and use scaffolding as one of the main methods of support when a child studies in the “zone of proximal development” which can optimize this process. The article highlights the main types of educational needs and claims that, because of the current situation in Ukraine, it is advisable to add refugee children and internally displaced persons to the list, as they tend to demonstrate similar patterns of behavior: tension, lack of motivation and concentration, destructive behavior, distancing, isolation, etc. The article examines the essence of scaffolding as a leading strategy that provides students with the opportunity to focus on solving a problem and achieving goals that are beyond their individual efforts or capabilities in the process of learning a foreign language. It is emphasized that in the process of teaching, its planning, adaptation or modification of educational programs, it is necessary to adhere to the principles of the theory of Multiple Intelligences, Multisensory Approach to learning and to establish interdisciplinary connections with the native language in order to avoid affective states: stress, anxiety, mental and emotional exhaustion, and depression. Attention is paid to teachers’ personal and professional characteristics, their ability to implement timely corrective interventions for students with special educational needs; the advantages, basic principles and some effective forms and methods of scaffolding in the process of developing SEN learners’ reading and writing skills are considered. It is emphasized that to enable learners to grow independently, teachers must have access to high-quality teaching and information to ensure the implementation and monitoring of foreign language learning outcomes and to provide appropriate support for students with special educational needs.
Отримання освіти дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) є однією з основних передумов їх успішної соціалізації, забезпечення їх повноцінної участі в житті суспільства, ефективної самореалізації. З метою соціалізації дітей з ООП необхідним є перехід на соціальну модель, яка культивується у міжнародній спільноті, а використання скаффолдингу як одного із основних методів підтримки, коли дитина навчається у «зоні найближчого розвитку», дозволяє оптимізувати цей процес. У статті виокремлюються основні види освітніх потреб та зазначається, що у зв’язку із поточною ситуацією в Україні до переліку доцільно додати дітей-біженців та внутрішньо-переміщених осіб, які можуть демонструвати подібні моделі поведінки: напруженість, відсутність мотивації та концентрації, деструктивну поведінку, дистанціювання, ізоляцію тощо. Стаття розглядає сутність скаффолдингу як провідної стратегії, яка забезпечує учнів можливістю зосереджуватись на розв’язанні проблеми та досягненні поставлених цілей, які знаходяться за межами їх індивідуальних зусиль чи можливостей у процесі навчання іноземної мови. Наголошується, що у процесі навчання та здійснення його планування, адаптації чи модифікації навчальних програм, необхідно дотримуватись принципів теорії множинного інтелекту, мультисенсорного підходу до навчання та встановлювати міждисциплінарні зв’язки з рідною мовою з метою уникнення афективних станів: стресу, тривожності, розумового та емоційного виснаження та пригнічення. Увага приділяється особистісним та професійним характеристикам педагога, його вмінням впроваджувати своєчасне корекційне втручання для учнів з ООП, розглядаються переваги, основні принципи та деякі ефективні методи, форми та прийоми скаффолдингу в процесі формування навичок читання та письма учнів з ООП. Вчителі, у свою чергу, повинні мати доступ до високоякісного навчання та інформації, щоб забезпечувати реалізацію та контроль результатів вивчення іноземної мови, а також надавати відповідну підтримку учням із особливими освітніми потребами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Kasatkina-Kubyshkina O. Peculiarities of scaffolding for sen learners in the english language classroom / O. Kasatkina-Kubyshkina, Y. Kuriata, N. Antonenko // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич, 2023. – Вип. 60. - Том 5. - С. 119-125. |
Ключові слова: | special educational needs, scaffolding, zone of proximal development, intervention, особливі освітні потреби, скаффолдинг, зона найближчого розвитку, навчальне втручання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 13 Черв 2023 07:16 |
Останні зміни: | 19 Жов 2023 08:56 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11306 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |