Апостол М. та Кулакова Л.М. (2021) ВЗАЄМОДІЯ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 5-8.
|
Текст
Апостол М., Кулакова Л.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Перехід на дистанційне навчання є одним із важливих моментів як для дитини, так і для батьків. Не завжди такий досвід є позитивним. Загальна мета психолога, батьків і вчителів – це забезпечення комфорту дитини, яка повинна отримувати задоволення від процесу навчання, та якісно засвоювати навчальний матеріал. Неочікувані події, пов’язані з пандемією внесли свої корективи у звичний формат навчання. Постало питання пошуку нових ефективних інструментів для оптимізації навчального процесу в нових небезпечних умовах. Мета дослідження − визначити основні напрями та методи взаємодії психолога закладу освіти з батьківським колективом в нових реаліях періоду пандемії за умов дистанційного навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Апостол М. Взаємодія психолога закладу освіти з батьками в умовах дистанційного навчання / М. Апостол; наук. кер. Л.М. Кулакова // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 3. - С. 5-8. |
Ключові слова: | дистанційне навчання, шкільний психолог, психологічна культура батьків. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 04 Вер 2023 07:21 |
Останні зміни: | 04 Вер 2023 07:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11635 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |