Мороз Л. та Ковалюк В. та Масло І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 224-230.
|
Текст
Мороз Л., Ковалюк В., Масло І..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі використання мобільних додатків у процесі вивчення англійської мови. Автори статті розкривають
поняття «мобільне навчання» та розглядають його як важливий освітній інструмент у вивченні іноземних мов. Зазначено, що мобільне навчання – це сучасний напрям в освіті, характерною ознакою якого є створення освітнього середовища. Зазначено, що завдання викладача – допомогти студентам вибрати необхідні ресурси, які можуть максимально сприяти вивченню мови, індивідуалізуючи процес навчання. На думку авторів, практичне застосування мобільних додатків містить у собі великий потенціал, але водночас інтеграція роботи з додатками в структурі практичного заняття вносить певні проблеми і тому вони можуть використовуватися досить обмежено. Акцентовано увагу на впровадженні інтерактивних технологій у процесі навчання з метою організації та інтенсифікації самостійної роботи здобувачів освіти (переважно позааудиторної), а це є перспективним напрямом у вивченні мов. Зазначено їх перевагу над традиційними методами навчання з огляду інтенсифікації самостійної діяльності, індивідуалізації, підвищення пізнавальної активності та мотивації.
The article is devoted to the actual problem of the possibilities of using in formation and communication technologies in the process of learning English. The authors of the article reveal the concept of mobile learning and considerits advantages in teaching foreign languages. It is noted that mobile learning today is a new and developing area of education, a distinctive featre of which is the creation of a new learning environment and the fact that the task of the teacher is to help students choose the necessary products that can maximize language learning, there by individualizing the learning process. In the authors’ opinion, the practical use of mobile applications has a huge potential in increasing the efficiency of the process
of learning foreign languages and can significantly improve the process of foreign language training of students, open its new sides and turn it from a serious timeconsuming work into an exciting activity. Practice shows that they have a considerable advantage over traditional teaching methods: intensification of independent activity, individualization of learning, increase of cognitive activity and motivation of learning. The article provides a brief overview of mobile applications for teaching English and the experience of their use in students' independent work.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мороз Л. Використання мобільних додатків у процесі вивчення англійської мови / Л. Мороз, В. Ковалюк, І. Масло // Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 17. - С. 224-230. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології, мобільне навчання, навчальні мобільні програми, самостійна робота студентів, іноземна мова; information and communication technologies, mobile learning, educational mobile applications, independent work of students |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 04 Жов 2023 07:19 |
Останні зміни: | 04 Жов 2023 07:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11784 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |