Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ» У СТРУКТУРІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (МАТЕМАТИКА)

Павелків О. (2023) НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ» У СТРУКТУРІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (МАТЕМАТИКА). Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 231-240.

[img]
Перегляд
Текст
Павелків О..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано змістове наповнення навчальної дисципліни «Інноваційні підходи до навчання математики» у структурі
підготовки магістрів спеціальності 014 середня освіта (математика). З’ясовано, що інноваційний підхід – це новий підхід при вирішенні проблем у певній діяльності, забезпечення високих результатів шляхом застосування нових технологій в освітньому процесі. Інноваційний підхід є концептуальним підходом в освітньому процесі, процес і результат такої освітньої діяльності,
яка сприяє введенню інноваційних змін. Інноваційний підхід передбачає широке застосування інноваційних технологій навчання, під якими сьогодні розуміють нові, оригінальні технології (методи, засоби, способи) створення, передавання і збереження навчальних матеріалів, інших інформаційних ресурсів освітнього призначення, а також технології організації і супроводу навчального процесу (традиційного, електронного, дистанційного, мобільного) за допомогою телекомунікаційного зв’язку і комп’ютерних мереж, що цілеспрямовано, систематично й послідовно упроваджуються в освітню практику.
The article analyses the content of the discipline “Innovative Approaches to Teaching Mathematics” in the structure of training masters of specialty 014 Secondary Education (Mathematics). It is found that an innovative approach is a new approach to solving problems in a particular activity, ensuring high results through the use of new technologies in the educational process. The innovative approach is a conceptual approach in the educational process, the process and result of such educational activities that contribute to the introduction of innovative changes. The innovative approach involves the widespread use of innovative learning technologies, which today are considered to be new, original technologies (methods, tools, ways) for creating, transmitting and storing educational materials, other information resources for educational purposes, as well as technologies for organizing and supporting the educational process (traditional, electronic, distance, mobile) through telecommunications and computer networks, which are purposefully, systematically and consistently implemented in educational practice.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків О. Навчальна дисципліна «Інноваційні підходи до навчання математики» у структурі підготовки магістрів спеціальності 014 Середня освіта (математика) / О. Павелків // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 17. - С. 231-240.
Ключові слова: підготовка магістрів, спеціальність 014 середня освіта (математика), навчальна дисципліна, «Інноваційні підходи до навчання математики», інноваційні педагогічні технології; master's degree, specialty 014 Secondary Education (Mathematics), academic discipline, “Innovative approaches to teaching mathematics”, innovative pedagogical technologies
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 04 Жов 2023 07:38
Останні зміни: 04 Жов 2023 07:38
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11786

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу