Шамсутдинова М.С. (2023) АКСІОЛОГІЧНА ПАРАДИГМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 368-376.
|
Текст
Шамсутдинова М.-С..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізується аксіологічна парадигма підготовки майбутніх фахівців з іноземної мови у контексті формування компетентностей майбутніх фахівців з іноземної мови в умовах сучасної освіти. Сьогоднішні вимоги до майбутніх фахівців з іноземної мови не обмежуються лише знанням мови, а й окреслюють розвиток інших компетенцій, як-то культурна, міжкультурна та соціальна. У зв’язку з цим актуальним стає вивчення аксіологічної парадигми підготовки майбутніх фахівців з іноземної мови. З’ясовано, що аксіологічна парадигма сучасної освіти покликана допомагати педагогам виховувати людей з вищим рівнем свідомого ставлення до світу та цінностей, збагачувати їхній досвід та формувати громадянську свідомість, що є важливою складовою розвитку суспільства.
The article analyses the axiological paradigm of training future foreign language specialists in the context of developing the competences of future foreign language specialists in the context of modern education. Today's requirements for future foreign language specialists are not limited to language knowledge alone, but also outline the development of other competences, such as cultural, intercultural and social. In this regard, the study of the axiological paradigm of training future foreign language specialists becomes relevant. It was found that the axiological paradigm of modern education is designed to help teachers educate people with a higher level of conscious attitude to the world and values, enrich their experience and form civic consciousness, which is an important component of society's development.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шамсутдинова М.-С. Аксіологічна парадигма підготовки майбутніх фахівців з іноземної мови / М.-С. Шамсутдинова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 17. - С. 368-376. |
Ключові слова: | аксіологія, аксіологічна парадигма, ціннісні орієнтації, особистість фахівця, підготовка майбутніх фахівців з іноземної мови; axiology, axiological paradigm, value orientations, personality of a specialist, training of future foreign language specialists |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 10 Жов 2023 11:52 |
Останні зміни: | 10 Жов 2023 11:52 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11825 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |