Шульжук Н.В. (2019) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ. Нова педагогічна думка, 2019 (№ 3): 99. с. 108-110. ISSN 2520-6427
|
Текст
Шульжук Н.В. Проблема формування мовної....pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті відзначено, що тенденції комплексного підходу до вивчення мовних явищ на ґрунті нових мовознавчих дисциплін детермінують навчально-педагогічний дискурс, зумовлюючи необхідність комунікативно-прагматичної переорієнтації методики навчання мови та внесення коректив до змістового наповнення шкільних підручників з української мови, зорієнтованих переважно на лінгвоцентричну репрезентацію мовних одиниць.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шульжук Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 3(99). - С. 108-110. |
Ключові слова: | проблема, формування мовної особистості, особистість школяра, комунікативно-прагматичний аспект |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Факультет української філології > Кафедра стилістики та культури української мови |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 28 Груд 2023 12:06 |
Останні зміни: | 28 Груд 2023 12:28 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12173 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |