Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ

Шульжук Н.В. (2019) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ АСПЕКТ. Нова педагогічна думка, 2019 (№ 3): 99. с. 108-110. ISSN 2520-6427

[img]
Перегляд
Текст
Шульжук Н.В. Проблема формування мовної....pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті відзначено, що тенденції комплексного підходу до вивчення мовних явищ на ґрунті нових мовознавчих дисциплін детермінують навчально-педагогічний дискурс, зумовлюючи необхідність комунікативно-прагматичної переорієнтації методики навчання мови та внесення коректив до змістового наповнення шкільних підручників з української мови, зорієнтованих переважно на лінгвоцентричну репрезентацію мовних одиниць.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шульжук Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 3(99). - С. 108-110.
Ключові слова: проблема, формування мовної особистості, особистість школяра, комунікативно-прагматичний аспект
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Факультет української філології > Кафедра стилістики та культури української мови
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 28 Груд 2023 12:06
Останні зміни: 28 Груд 2023 12:28
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12173

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу