Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНЬОГО ХОРЕОГРАФА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ = SPECIFICS OF FORMATION OF PEDAGOGICAL COMPETENCES IN THE FUTURE CHOREOGRAPHERS IN THE PROCESS OF THE VOCATIONAL TRAINING. Інноваційна педагогіка, 2019 (Т.3): Вип. 9. с. 7-12. ISSN 2663-6085, 2663-6093
|
Текст
Гордєєва О.Ю._2019..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто підходи до формування педагогічних компетенцій у майбутнього хореографа у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах України, а саме: компетентнісний, культурологічний, професіографічний, комплексний та креативний підходи. Ми з’ясували, що створення засад для підготовки такого фахівця-хореографа, який відповідає вимогам ринку праці, і кінцевого бенефіціара послуг можна вважати спільною рисою усіх розглянутих нами підходів до формування фахових, зокрема педагогічних, компетенцій. Ми проаналізували досвід формування фахових компетенцій у майбутніх хореографів у процесі фахової підготовки у педагогічних вишах, що дозволило нам визначити перелік ключових фахових компетенцій, як-от: психолого-педагогічна, організаційна, мистецтвознавча, методична, медико-біологічна. Ми також упевнилися у тому, що компетентісний підхід має оптимальні ресурси для підготовки здатного до продуктивної діяльності та постійного саморозвитку педагога-хореографа з інноваційними мисленням. Окрім цього, проведений нами аналіз досвіду формування спеціальних компетенцій майбутнього хореографа як педагога у рамках навчального процесу у вищому навчальному закладі потребує більш пильної й питомої уваги науковців, зокрема в аспекті практичної педагогічної підготовки майбутнього спеціаліста.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гордєєва О.Ю. Особливості формування педагогічних компетенцій у майбутнього хореографа у процесі фахової підготовки = Specifics of fomation of pedagogical competences in the future chjreographers in the process of the vocational training / О.Ю.Гордєєва // Інноваційна педагогіка : наук. журн. - 2019. - Вип.9. - Т.3. - С.7-12. |
Ключові слова: | вища хореографічна освіта, педагогічні компетенції майбутнього хореографа, фахова підготовка, підходи до формування педагогічних компетенцій |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 793 Відпочинок та розваги громадськості. Мистецтво руху. Танці |
Підрозділи: | Художньо-педагогічний факультет > Кафедра хореографії |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 06 Лют 2024 10:53 |
Останні зміни: | 07 Лют 2024 11:27 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12527 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |