Боровець О. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 138-140.
|
Текст
Боровець О..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
Авторка розкриває сутність поняття «інклюзивне навчання» як спеціально організованого та керованого освітнього процесу взаємодії вчителя та учнів у закладі загальної середньої освіти, що грунтується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Акцентується увага на організації інклюзивного навчання в Новій українській школі. Стверджується думка, що в умовах інклюзивного навчання кожній дитині, незалежно від фізичних чи психологічних особливостей, повинно забезпечуватися право на освіту та самореалізацію засобами комплексної допомоги висококваліфікованих фахівців.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |