Петренко О. (2023) ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД ДО ОСВІТИ УЧНІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 147-148.
|
Текст
Петренко О..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Розкривається реалізація гендерного підходу й принципу інклюзивності як
однієї з умов розвитку відкритого суспільства, в якому кожен може вільно задовольнити
власні потреби, реалізувати потребу в освіті та нести особисту відповідальність за свої
вибори й дії. Обґрунтовується розуміння освіти як активного процесу, що інтегрує
особистість у суспільство з врахуванням її соціальних, ціннісних, культурних, гендерних
потреб і характеристик.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |