Ковалюк В.В. та Хрящевська М.А. (2019) ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 161-163.
|
Текст
Ковалюк В.В., Хрящеська М.А..pdf Завантажити (772kB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано основні форми організації роботи з вивчення іноземної мови в закладі дошкільної освіти за кількістю учасників навчання (індивідуальна, парна, групова, фронтальна) та за зовнішніми характеристиками навчального процесу (заняття, гра, тощо). Коротко охарактеризовано специфіку та методику проведення заняття з іноземної мови в ЗДО.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ковалюк В.В. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ / В.В.Ковалюк, М.А.Хрящевська // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 161-163. |
Ключові слова: | форма, навчальна діяльність, заклад дошкільної освіти, дитина дошкільного віку, іноземна мова, вчитель іноземної мови, заняття, гра, гурток |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 28 Квіт 2020 13:01 |
Останні зміни: | 28 Квіт 2020 13:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/129 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |