Остапчук М.М. та Никон О.К. (2023) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ ЯК ФАКТОР АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 9. с. 5-11.
|
Текст
Остапчук М.М., Никон О.К..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкриваються форми і методи самостійної роботи студентів, які направлені на формування професійної мотивації шляхом вдосконалення виконавських навичок гри на фортепіано, а саме: засобами читання нот з листа та ескізним методом роботи над музичними творами, які розглядаються в аспекті початкового етапу навчання. Формування професійних компетенцій фахівця будь-якого напряму підготовки є головним завданням освітніх програм. На тлі реформування вищої школи пошук нових, прогресивних методів навчання у галузі музичної освіти, ґрунтуються на методології гуманістичної парадигми, особистісно-орієнтованого навчання, направленого на розвиток здібностей студента та активізацію його творчої діяльності.
The article reveals the forms and methods of independent work of students, which are aimed at forming professional motivation by improving the performance skills of playing the piano, namely: by means of reading from a letter and a sketch method of working on musical works, which are considered in the aspect of the initial stage of education. The formation of professional competencies of a specialist in any field of training is the main task of educational programs. Against the background of the reform of the higher school, the search for new, progressive methods of learning in the field of music education, based on the methodology of the humanistic paradigm, person-oriented learning, aimed at the development of the student's abilities and the activation of his creative activity.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Остапчук М. М. Формування професійної мотивації навчання як фактор активізації творчої діяльності студентів / М. М. Остапчук, О. К. Никон // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. – Рівне, 2023. – Вип. 9. – С. 5-11. |
Ключові слова: | самостійна робота студентів, формування професійної мотивації навчання, активізації творчої діяльності засобами читання з листа та методом ескізного вивчення творів; independent work of students, formation of professional motivation for learning, activation of creative activity by means of reading from a letter and the method of sketch study of works |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Підрозділи: | Інститут мистецтв > Кафедра естрадної музики |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 15 Квіт 2024 12:50 |
Останні зміни: | 15 Квіт 2024 12:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13059 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |